Announcement

Collapse
No announcement yet.

Γιατί σοσιαλισμός by Albert Einstein

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Γιατί σοσιαλισμός by Albert Einstein


    «Γιατί σοσιαλισμός»

    «Υπάρχει διέξοδος;

    Είναι εύκολο να θέτεις τέτοια ερωτήματα, αλλά είναι δύσκολο να τα απαντήσεις με κάποιο βαθμό βεβαιότητας.

    Εντούτοις, πρέπει να προσπαθήσω όσο καλύτερα μπορώ, αν και είναι εν γνώσει μου το γεγονός ότι

    τα συναισθήματα και οι επιδιώξεις μας βρίσκονται πολύ συχνά σε αντίθεση και δεν μπορούν να εκφραστούν με εύκολες και απλές φόρμουλες.

    Ο άνθρωπος είναι ταυτόχρονα μοναχικό και κοινωνικό ον.

    Σαν μοναχικό ον προσπαθεί να προστατέψει την ύπαρξή του καθώς και την ύπαρξη αυτών που είναι κοντά του, να ικανοποιήσει τις προσωπικές του επιθυμίες και να αναπτύξει τις έμφυτες ικανότητές του.

    Σαν κοινωνικό ον προσπαθεί να κερδίσει την αναγνώριση και τη στοργή των συνανθρώπων του, να μοιραστεί τις χαρές τους, να τους παρηγορήσει στη θλίψη τους και να βελτιώσει τις συνθήκες διαβίωσής τους.

    *

    (...) Η αφηρημένη έννοια "κοινωνία" για ένα άτομο σημαίνει το σύνολο των άμεσων και των έμμεσων σχέσεών του με τους συγχρόνους του, αλλά και με όλους τους ανθρώπους προηγούμενων γενεών.

    Το άτομο είναι σε θέση να σκεφτεί, να αισθανθεί, να παλέψει και να εργαστεί για τον εαυτό του. Εξαρτάται τόσο πολύ όμως από την κοινωνία - στη φυσική, διανοητική και συναισθηματική του ύπαρξη - που είναι

    αδύνατο να διανοηθεί ή να κατανοήσει τον εαυτό του έξω από το πλαίσιο της κοινωνίας.

    Είναι η "κοινωνία" που προμηθεύει στον άνθρωπο το φαγητό, την ένδυση, το σπίτι, τα εργαλεία της δουλειάς, τη γλώσσα, τους τύπους σκέψεως και το μεγαλύτερο μέρος των σκέψεών του. Η ζωή του επιτυγχάνεται μέσα από την εργασία και τα επιτεύγματα πολλών εκατομμυρίων και του παρελθόντος και του παρόντος, τα οποία είναι κρυμμένα πίσω από τη λέξη "κοινωνία" (...)

    η ανθρωπότητα αποτελεί σήμερα μια πλανητική κοινότητα παραγωγής και κατανάλωσης.

    *

    Εχω τώρα φτάσει σε εκείνο το σημείο, που μπορώ να υποδείξω σύντομα τι κατά τη γνώμη μου αποτελεί την ουσία της κρίσης που αντιμετωπίζει η εποχή μας. Αφορά τη σχέση του ατόμου με την κοινωνία(...).

    Ο άνθρωπος μπορεί να βρει νόημα στη ζωή - που είναι σύντομη και επικίνδυνη - μόνο αφιερώνοντας τον εαυτό του στην κοινωνία.

    *

    Η κύρια πηγή του κακού, κατά τη γνώμη μου, είναι

    η οικονομική αναρχία της καπιταλιστικής κοινωνίας (...).

    Εχουμε μπροστά μας μια τεράστια κοινότητα παραγωγών, τα μέλη της οποίας ακατάπαυστα προσπαθούν να στερήσουν ο ένας από τον άλλο τα φρούτα της ομαδικής εργασίας - όχι διά της βίας, αλλά μέσω μιας πιστής συμμόρφωσης σε ένα σύστημα νομικών κανόνων.

    Είναι σημαντικό να αντιληφθούμε ότι τα μέσα παραγωγής - δηλαδή ολόκληρη η παραγωγική ικανότητα, η οποία είναι αναγκαία για την παραγωγή καταναλωτικών αγαθών, αλλά και επιπρόσθετα απαραίτητα αγαθά - μπορεί νομικώς, και κατά μεγάλο μέρος έτσι είναι, να είναι η ατομική ιδιωτική περιουσία.

    *

    (...) Ο κάτοχος των μέσων παραγωγής είναι σε θέση να κυνηγήσει την ικανότητα για εργασία που κατέχει ο εργάτης. Χρησιμοποιώντας τα μέσα παραγωγής ο εργάτης δημιουργεί νέα προϊόντα, τα οποία και θα αποτελέσουν περιουσία του κεφαλαιούχου.

    Το ουσιαστικό σημείο της διαδικασίας αυτής είναι η σχέση μεταξύ των προϊόντων που παράγει ο εργάτης και της αμοιβής του, που και τα δύο μετρούνται σε πραγματική αξία (...).

    Είναι πολύ σημαντικό να καταλάβουμε ότι ακόμα και θεωρητικά

    η αμοιβή του εργάτη δεν καθορίζεται από την αξία των προϊόντων που έχει παραγάγει.

    *

    Το ιδιωτικό κεφάλαιο τείνει να συγκεντρώνεται σε λίγα χέρια (...).

    Το αποτέλεσμα αυτών των εξελίξεων είναι μια ολιγαρχία του ιδιωτικού κεφαλαίου με τεράστια δύναμη, που δεν είναι δυνατό να ελεγχθεί αποδοτικά, ακόμα και από μια δημοκρατικά πολιτικά οργανωμένη κοινωνία.

    Αυτό είναι αλήθεια, αφού τα μέλη των νομοθετικών Σωμάτων εκλέγονται μέσω πολιτικών κομμάτων, τα οποία χρηματοδοτούνται ή επηρεάζονται από το ιδιωτικό κεφάλαιο, το οποίο για πολύ πρακτικούς λόγους διαχωρίζει τους ψηφοφόρους από τους νομοθέτες.

    Το αποτέλεσμα είναι οι αντιπρόσωποι του λαού να μην προστατεύουν επαρκώς τα συμφέροντα των λιγότερο προνομιούχων τμημάτων του λαού. Επιπρόσθετα, υπό τις υπάρχουσες συνθήκες

    το ιδιωτικό κεφάλαιο ελέγχει - άμεσα ή έμμεσα - τις κύριες πηγές πληροφόρησης (Τύπο, ραδιόφωνο, εκπαίδευση).

    Για το λόγο αυτό, είναι εξαιρετικά δύσκολο και τις περισσότερες φορές τελείως αδύνατο για έναν πολίτη να εξάγει αντικειμενικά συμπεράσματα και να κάνει έξυπνη χρήση των πολιτικών του δικαιωμάτων.

    *

    »(...) σε μια οικονομία που βασίζεται στην ιδιωτική ιδιοκτησία του κεφαλαίου (...) τα μέσα παραγωγής (κεφάλαιο) είναι προσωπική ιδιοκτησία και οι κάτοχοί τους τα διαθέτουν όπως οι ίδιοι θέλουν (...).

    Η παραγωγή γίνεται για το κέρδος και όχι για το όφελος.

    Δεν υπάρχει καμιά βεβαιότητα ότι όλοι όσοι είναι σε θέση και έχουν τη θέληση να δουλέψουν, θα μπορούν πάντοτε να βρουν μια δουλειά.

    Ενας "στρατός" από ανέργους υπάρχει σχεδόν πάντοτε. Ο εργάτης διακατέχεται από το συνεχή φόβο ότι μπορεί να χάσει τη δουλειά του. Αφού οι άνεργοι και οι χαμηλά αμειβόμενοι εργαζόμενοι δεν αποτελούν μια κερδοφόρα αγορά, η παραγωγή καταναλωτικών αγαθών υποχρεωτικά περιορίζεται και η συνέπεια είναι οι μεγάλες δυσκολίες.

    *

    Η τεχνολογική ανάπτυξη πολύ συχνά έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση των ανέργων, παρά τη διευκόλυνση της εργασίας για όλους.

    Το κίνητρο του κέρδους, σε συνδυασμό με τον ανταγωνισμό μεταξύ των κεφαλαιοκρατών, είναι υπεύθυνο για μια αποσταθεροποίηση στη συσσώρευση και χρησιμοποίηση του κεφαλαίου, η οποία οδηγεί σε συνεχώς αυξανόμενες και σοβαρές υφέσεις.

    Ο χωρίς όρια ανταγωνισμός οδηγεί σε τεράστια απώλεια εργασίας, ενώ ταυτόχρονα παρατηρείται και ένας ακρωτηριασμός της κοινωνικής συνείδησης των ατόμων.

    *

    Θεωρώ ότι αυτός ο ακρωτηριασμός των ατόμων είναι το χειρότερο κακό του καπιταλισμού (...). Είμαι πεπεισμένος ότι υπάρχει μονάχα ένας δρόμος για την εξάλειψη αυτών των θανατηφόρων κακών.

    Είναι η δημιουργία μιας σοσιαλιστικής οικονομίας σε συνδυασμό με ένα εκπαιδευτικό σύστημα, που θα είναι προσανατολισμένο προς την επίτευξη κοινωνικών στόχων.

    Σε μια τέτοια οικονομία, τα μέσα παραγωγής ανήκουν στην ίδια την κοινωνία και χρησιμοποιούνται σε μια σχεδιασμένη φόρμα.

    Μια σχεδιασμένη οικονομία, η οποία προσαρμόζει την παραγωγή στις ανάγκες της κοινότητας, θα διένειμε τη δουλειά που πρέπει να γίνει σε όλους όσοι έχουν την ικανότητα για εργασία και θα εγγυόταν τα προς το ζην σε όλους τους ανθρώπους στις γυναίκες και στα παιδιά.

    Η εκπαίδευση του ατόμου, σε συνδυασμό με την προώθηση των ιδιαίτερων ικανοτήτων του, θα προσπαθήσει να αναπτύξει στο άτομο αυτό ένα αίσθημα ευθύνης απέναντι στον συνάνθρωπό του, αντί του αισθήματος εξύμνησης της δύναμης (...).

    *

    Ο σοσιαλισμός κατευθύνεται σ' ένα κοινωνικό ηθικό άκρο.

    Η επιστήμη όμως δεν μπορεί να δημιουργήσει άκρα και ακόμα λιγότερο, να τα ενσταλάξει στα ανθρώπινα όντα. Το περισσότερο που μπορεί να κάνει η επιστήμη, είναι να παρέχει τα μέσα με τα οποία μπορούν να επιτευχθούν τα άκρα αυτά.

    Πρέπει να προσέξουμε, ώστε να μην υπερεκτιμήσουμε την επιστήμη και τις επιστημονικές μεθόδους, όταν το ζήτημα αφορά ανθρώπινα προβλήματα.

    Και δεν πρέπει να υποθέτουμε ότι οι ειδικοί είναι και οι μόνοι που έχουν το δικαίωμα να εκφέρουν γνώμη σε ζητήματα που επηρεάζουν την οργάνωση της κοινωνίας».

    *

    (Τα αποσπάσματα είναι από το άρθρο του Αλμπερτ Αϊνστάιν

    με τίτλο «ΓΙΑΤΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ»

    που δημοσιεύτηκε πρώτη φορά στο 1o τεύχος του αμερικανικού περιοδικού Monthly Review, το 1949).

  • Cloud87
    replied
    Αντε πάλι με τους ναζί. Τι να σου πω για τους Αμερικάνους, όποιον και να ρωτήσεις το ίδιο θα σου πεί. Οταν κρατάς ένα σφυρί όλα μοιάζουν με πρόκες.

    Leave a comment:


  • ronron
    replied
    Originally posted by Cloud87 View Post
    Κατηγορώντας τους καπιταλιστές για τα εγκλήματα τους ας μην παραβλέπουμε κάτι. Το εξής. Αν ο κομμουνισμός δεν προέκυψε τυχαία στον κόσμο μας, στη Ρώσια συγκεκριμένα, αυτός που τον προώθησε είναι υπεύθυνος (τουλάχιστον εν μέρη) για κάποια από τα μεγαλύτερα εγκλήματα στην ιστορία της ανθρωπότητας. Από το ολοκαύτωμα του Στάλιν, την γενοκτονία των ερυθρών Χμέρ, μέχρι το πιο πολύνεκρο περιστατικό μετά τον δεύτερο παγκόσμιο, το "μεγάλο άλμα πρός τα εμπρός" του Μάο Τσετούνγκ.

    Και φυσικά πολλές άλλες χώρες έζησαν την παρακμή και τον σκοταδισμό που επιφέρει ένα απολυταρχικό καθεστώς. Οπως οι χώρες του ανατολικού μπλόκ, η Αλβανία, η Βόρεια Κορέα. Και τέλος προσωπικά δεν παραβλέπω την δυναμική που είχε ο υπαρκτός σοσιαλισμός μετά τον δεύτερο παγκόσμιο να εξαπλωθεί παντού, κερδίζωντας τον ψυχρό πόλεμο. Αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα μια κατάσταση όπως αυτή περιγράφεται στο 1984.

    Οπότε κύριε Αινστάιν σεβαστή η άποψη σας αλλά διαφωνούμε.
    Όπως ποιά είναι αυτά?Ποιό ολοκαύτωμα?Νομίζω τα μπερδεύεις.

    Η αλβανία κατάφερε και ανάπτυξε βιομηχανία όταν ήταν περικυκλωμένη από εχθρούς,είχε βιομηχανία,είχε αγροτική οικονομία και συν τοις άλλοις είχε απέναντι της και το τιτο και τη γιουγκοσλαβία,την Ελλάδα ως αναβαθμισμένη γεωστρατηγικά και ορμητήριο του ιμπεριαλισμού.Και η Αλβανία φταίει τώρα?Θα τρελαθούμε εντελώς?Για τη κατάσταση που οι Αμερικανοί μπένουν σε χώρες όποτε γουστάρουν θα πεις?Ή θα μας λες για δήθεν εγκλήματα σοβιετικών με επιχειρήματα ναζι?

    Ευχαριστούμε κ.Αινστάιν γιατί αν λέγατε το αντίθετο θα σας αποθεώνανε,ευχαριστούμε που τόσο διακεκριμένος επιστήμονας και έξυπνος επέλεξε σοσιαλισμό.Τι να κάνουμε...σας κάθετε άσχημα έτσι?

    Υ.Γ Στην αντίθετη περίπτωση θα μου λέγατε,καλά αμφισβητείς τον Αινστάιν?
    Υ.Γ2 Αν έλεγε το αντίθετο θα τον αμφισβητούσα,γιατί για εμένα "αδιάφορη" η προσωπικότητα,η προσωπικότητα αναδεικνύεται όταν πρέπει από την ιστορία και έχει είτε θετικό ρόλο είτε αρνητικό.

    Leave a comment:


  • Cloud87
    replied
    Btw μιλώντας για δικτάτορες...
    «Ανακοινώνω την υποψηφιότητά μου για τη θέση του προέδρου της Ρωσικής Ομοσπονδίας», δήλωσε ο Πούτιν στη διάρκεια συνάντησής του με τους εργάτες ενός εργοστασίου ...

    Leave a comment:


  • Cloud87
    replied
    Κατηγορώντας τους καπιταλιστές για τα εγκλήματα τους ας μην παραβλέπουμε κάτι. Το εξής. Αν ο κομμουνισμός δεν προέκυψε τυχαία στον κόσμο μας, στη Ρώσια συγκεκριμένα, αυτός που τον προώθησε είναι υπεύθυνος (τουλάχιστον εν μέρη) για κάποια από τα μεγαλύτερα εγκλήματα στην ιστορία της ανθρωπότητας. Από το ολοκαύτωμα του Στάλιν, την γενοκτονία των ερυθρών Χμέρ, μέχρι το πιο πολύνεκρο περιστατικό μετά τον δεύτερο παγκόσμιο, το "μεγάλο άλμα πρός τα εμπρός" του Μάο Τσετούνγκ.

    Και φυσικά πολλές άλλες χώρες έζησαν την παρακμή και τον σκοταδισμό που επιφέρει ένα απολυταρχικό καθεστώς. Οπως οι χώρες του ανατολικού μπλόκ, η Αλβανία, η Βόρεια Κορέα. Και τέλος προσωπικά δεν παραβλέπω την δυναμική που είχε ο υπαρκτός σοσιαλισμός μετά τον δεύτερο παγκόσμιο να εξαπλωθεί παντού, κερδίζωντας τον ψυχρό πόλεμο. Αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα μια κατάσταση όπως αυτή περιγράφεται στο 1984.

    Οπότε κύριε Αινστάιν σεβαστή η άποψη σας αλλά διαφωνούμε.

    Leave a comment:


  • wooded glade
    replied
    Originally posted by ronron View Post

    Επίσης κάτι άλλο αυτό το ξέκομα του ατόμου ότι επενεργεί μόνο του είναι αστεία και αναχρονιστική τοποθέτηση,υπάρχουν συνθήκες και εσύ απροκάλυπτα θέτεις τους όρους της καπιταλιστικής βαρβαρότητας και τους νόμους της ζούγκλας στις ανθρώπινες κοινωνίες.Έχουμε 2017.
    Γιατί θέλω παρέα υποχρεωτικά ;
    Μπορεί να θέλω, μπορεί να είναι το έργο τέτοιο που να θέλω υποχρεωτικά αλλά μπορεί και να μην θέλω.
    Ο καγκεμπάκιας κλπ τι δουλειά έχει ;

    Leave a comment:


  • ronron
    replied
    Originally posted by Alien666 View Post
    Καποια βασικά πράγματα πρέπει να ανήκουν στο κράτος, έτσι ώστε να υπάρχει ένα πλαίσιο κανόνων και όχι το χάος.

    Από εκεί και πέρα ο πολίτης πρέπει να μάθει να αυτενεργεί και όχι να ζητά συνέχεια βοήθεια από το κράτος.

    Παράδειγμα: Πάει ο άλλος και μπαζώνει το ρέμα δημιουργώντας το σπίτι του είτε ως αυθαίρετο, είτε με παρανομη άδεια. Αν το σπίτι αυτό καταστραφεί από πλημμύρα, δεν έχει νόημα να κλαίγεται από πάνω για βοήθεια από το κράτος. Ας μείνει ΑΣΤΕΓΟΣ!!!!
    Επίσης κάτι άλλο αυτό το ξέκομα του ατόμου ότι επενεργεί μόνο του είναι αστεία και αναχρονιστική τοποθέτηση,υπάρχουν συνθήκες και εσύ απροκάλυπτα θέτεις τους όρους της καπιταλιστικής βαρβαρότητας και τους νόμους της ζούγκλας στις ανθρώπινες κοινωνίες.Έχουμε 2017.

    Leave a comment:


  • wooded glade
    replied
    Originally posted by Alien666 View Post
    Καποια βασικά πράγματα πρέπει να ανήκουν στο κράτος, έτσι ώστε να υπάρχει ένα πλαίσιο κανόνων και όχι το χάος.

    Από εκεί και πέρα ο πολίτης πρέπει να μάθει να αυτενεργεί και όχι να ζητά συνέχεια βοήθεια από το κράτος.

    Παράδειγμα: Πάει ο άλλος και μπαζώνει το ρέμα δημιουργώντας το σπίτι του είτε ως αυθαίρετο, είτε με παρανομη άδεια. Αν το σπίτι αυτό καταστραφεί από πλημμύρα, δεν έχει νόημα να κλαίγεται από πάνω για βοήθεια από το κράτος. Ας μείνει ΑΣΤΕΓΟΣ!!!!
    Εκείνο το εργοστάσιο επίπλων στη Νέα Χαλκηδόνα, στο σεισμό της Πάρνηθας ενέπιπτε σ' αυτήν την κατηγορία.
    Αλλά το ήξεραν οι εργαζόμενοι όσο και οι εργοστασιάρχες ίσως ;
    Επίσης έχω ακούσει ότι στον σεισμό του 1981 το ξενοδοχείο στου Αγίους Θεοδώρους με τους 8 νεκρούς ήταν κομπίνα του Μακαρέζου από το 1970 και είχαν βάλει ελαττωματικά υλικά.

    Αποδεικνύεται ότι πρέπει να έχουμε κράτος που να μην είναι όμως χουντικό κράτος.
    Δεν μπορεί να είναι και κράτος ron ron βέβαια με τη νικαβεντέ.
    Για συριζοκράτος δεν μιλάω - αυτοί ρίχνουν φωτοβολίδες ο ένας στον άλλον.

    Leave a comment:


  • ronron
    replied
    Originally posted by Alien666 View Post
    Καποια βασικά πράγματα πρέπει να ανήκουν στο κράτος, έτσι ώστε να υπάρχει ένα πλαίσιο κανόνων και όχι το χάος.

    Από εκεί και πέρα ο πολίτης πρέπει να μάθει να αυτενεργεί και όχι να ζητά συνέχεια βοήθεια από το κράτος.

    Παράδειγμα: Πάει ο άλλος και μπαζώνει το ρέμα δημιουργώντας το σπίτι του είτε ως αυθαίρετο, είτε με παρανομη άδεια. Αν το σπίτι αυτό καταστραφεί από πλημμύρα, δεν έχει νόημα να κλαίγεται από πάνω για βοήθεια από το κράτος. Ας μείνει ΑΣΤΕΓΟΣ!!!!
    Την άδεια του αυθαίρετου ποιος την έδωσε και ποιός πολλές φορές πήγε πήρε την άδεια να χτίσει για να πουλήσει το εκάστοτε σπίτι?Τη βλακεία την έκανε για εσένα ο μισθωτός των 500 ευρώ?Γιατί το ίδιο δε γίνεται και με ομίλους όπως πχ τράπεζες?Δεν έχετε κύριοι τέρμα δε πληρώνει ο μισθωτός των 500 ευρώ τα χρέη,τα λεφτά τα παίρνετε εσείς για να δίνετε δάνεια στους ομίλους σας ή στους ομίλους τρίτων.

    Leave a comment:


  • Alien666
    replied
    Καποια βασικά πράγματα πρέπει να ανήκουν στο κράτος, έτσι ώστε να υπάρχει ένα πλαίσιο κανόνων και όχι το χάος.

    Από εκεί και πέρα ο πολίτης πρέπει να μάθει να αυτενεργεί και όχι να ζητά συνέχεια βοήθεια από το κράτος.

    Παράδειγμα: Πάει ο άλλος και μπαζώνει το ρέμα δημιουργώντας το σπίτι του είτε ως αυθαίρετο, είτε με παρανομη άδεια. Αν το σπίτι αυτό καταστραφεί από πλημμύρα, δεν έχει νόημα να κλαίγεται από πάνω για βοήθεια από το κράτος. Ας μείνει ΑΣΤΕΓΟΣ!!!!

    Leave a comment:


  • wooded glade
    replied
    Originally posted by ronron View Post

    Εμ πέστα,δε περίμενα να το πω αυτό σε σένα και να συμπληρώσω ότι εγώ σα κομμουνιστής θα γούσταρα πολύ αυτές τις απόψεις,αδυνάτισμα του κράτους και εξώφθαλμη επέμβαση με ιδιωτικούς στρατούς και προλετάριους να βαστάνε όπλα?Με σωματία μέσα?Με ημιαπονέκρωση του κράτους όπως το θέτει ο alien?Ε ρε γλέντια,με καλασνικοφ στη πορεία σύντροφε.
    Εγώ δεν είμαι εναντίον του κράτους.
    Σου έχω πει να ακούσεις προσεκτικά και τους στίχους του τραγουδιού της νεολαίας του ΠΑΜΕ.
    Είμαι εναντίον των σουργελοειδών καταστάσεων και εναντίον του state grab.

    Leave a comment:


  • ronron
    replied
    Originally posted by wooded glade View Post

    Πως θα γίνει αυτό ;
    Τα στρατά και τα ναυτικά σε ποιόν θα ανήκουν ;
    Ο έλεγχος της αγορανομίας ;
    Εμ πέστα,δε περίμενα να το πω αυτό σε σένα και να συμπληρώσω ότι εγώ σα κομμουνιστής θα γούσταρα πολύ αυτές τις απόψεις,αδυνάτισμα του κράτους και εξώφθαλμη επέμβαση με ιδιωτικούς στρατούς και προλετάριους να βαστάνε όπλα?Με σωματία μέσα?Με ημιαπονέκρωση του κράτους όπως το θέτει ο alien?Ε ρε γλέντια,με καλασνικοφ στη πορεία σύντροφε.

    Leave a comment:


  • wooded glade
    replied
    Originally posted by Alien666 View Post

    Το θέμα είναι να μην έχει ο Ελληνας ανάγκη το κράτος και να μάθει να λειτουργεί μόνος του...
    Πως θα γίνει αυτό ;
    Τα στρατά και τα ναυτικά σε ποιόν θα ανήκουν ;
    Ο έλεγχος της αγορανομίας ;

    Leave a comment:


  • Alien666
    replied
    Originally posted by wooded glade View Post

    Όταν λέμε "δεν υπάρχει κράτος" σε παραπέμπω στη γνωστή ταινία του Αλμπέρτο Σόρντι.
    Αυτό εννοούμε -παραδοσιακά- εμείς οι Έλληναι.
    Μερικές φορές όντως δεν ισχύει διότι οι γραφικοί παίρνουν στο τηλέφωνο τις δημόσιες υπηρεσίες και λένε αμπλαουμπλίες.
    Πάρα πάρα πολλές φορές όμως ισχύει, ενώ έχει πάρει το μάτι μου και περιπτώσεις στις οποίες οι κρατικές μας αρχές έχουν μεν δίκιο αλλά για μαριαντουανετικούς λόγους δικούς τους κρύβουν τους κανονισμούς, διατάξεις κλπ.
    Το θέμα είναι να μην έχει ο Ελληνας ανάγκη το κράτος και να μάθει να λειτουργεί μόνος του...

    Leave a comment:


  • wooded glade
    replied
    Originally posted by Alien666 View Post

    Χαρακτηριστική είναι η καραμέλα που λέει ο Ελληνας όταν τα βρίσκει σκούρα: "Δεν υπάρχει κράτος". Θεωρεί εσφαλμένα ότι ο προορισμός του κράτους είναι να τον ξελασπώνει και γενικότερα ότι είναι κάτι το θετικό.
    Όταν λέμε "δεν υπάρχει κράτος" σε παραπέμπω στη γνωστή ταινία του Αλμπέρτο Σόρντι.
    Αυτό εννοούμε -παραδοσιακά- εμείς οι Έλληναι.
    Μερικές φορές όντως δεν ισχύει διότι οι γραφικοί παίρνουν στο τηλέφωνο τις δημόσιες υπηρεσίες και λένε αμπλαουμπλίες.
    Πάρα πάρα πολλές φορές όμως ισχύει, ενώ έχει πάρει το μάτι μου και περιπτώσεις στις οποίες οι κρατικές μας αρχές έχουν μεν δίκιο αλλά για μαριαντουανετικούς λόγους δικούς τους κρύβουν τους κανονισμούς, διατάξεις κλπ.
    Last edited by wooded glade; 27-11-2017, 22:40.

    Leave a comment:

Μηνύματα

Collapse

Θέματα

Collapse

Working...
X