Announcement

Collapse
No announcement yet.

Το Μηχανοκίνητο του Πληροφορικάριου

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Το Μηχανοκίνητο του Πληροφορικάριου

    Σκεφτηκα ότι δεν υπαρχει ένα thread που να μιλάμε για αυτοκίνητα γενικώς,ακόμα και για μηχανοκίνητο αθλητισμό αν θέλετε και εφόσον σας ενδιαφέρει.Πιστεύω ότι στον TopGear θα αρέσει πολύ το thread.Βασικά θα σχολιάζουμε αυτοκινητα αλλά και οτιδήποτε άλλο έχει σχέση με μηχανές.Επισης θα μιλάμε για σουπερ αυτοκίνητα οπως Bugatti,Ferrari και συναφή
    Αρχίζω λοιπόν το thread με το αυτοκίνητο όνειρο τη Lamborghini Reventon.6500 κυβικά
    και 640 ιπποι.

  • Billopoulos
    replied
    Ασε Top και τις προαλλες επεσε το ματι μου σε δαυτο...

    http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6012935/

    Leave a comment:


  • TopGear
    replied
    Βάλτε πλάτη να το χτυπήσουμε.

    http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5836132/

    Leave a comment:


  • S1lV3r._.RAnG3r
    replied
    http://www.electricars.gr/autokinita/parousiasi/

    νομοθετήστε ρε ελεεινοί να χεστούμε στο τάληρο, γαμώ την Π@&%^*^^ σας δηλαδή...

    Αλλά ξέχασα: eurobank, ελληνικό και πρωτογενές πλεόνασμα...

    Leave a comment:


  • TopGear
    replied
    Originally posted by Billopoulos View Post
    Μεγαλο θεμα αυτα, αλλα στους πρωτους THP. Τα διορθωσαν στα επομενα MY. Οποιος πηρε στην αρχη εκανε τον beta tester βεβαιως, πολυ μανικι... Δεν ξερω αν σε αυτους μπορουν να μπουν καποια στιγμη τα περιφερειακα απο τις εξελιξεις και να ησυχασουν ομως. Οχι δηλαδη τα περιφερειακα των THP με τα 156, αλλα ακομα και των "σωστων μετα απο το betatesting" 150αριων.
    Δεν είμαι τόσο σίγουρος αν ταιριάζουν για να πω την αλήθεια.

    Πάντως ξέρω ότι η μεγάλη πλειοψηφία έχει αγανακτήσει με τον THP. Αν και λένε ότι πλέον τον καταργήσανε για τα μελλοντικά τους μοντέλα (νομίζω απ'το 2014). Πρακτικά όμως, μάλλον καταργήσανε τον κωδικό, θα έχουν ίδιο-παρόμοιο, ελαφρά πιο εξελιγμένο ίσως.

    Και εντάξει, δεν είναι ρε γμτ το θέμα ότι έβγαζε ζητήματα (που νταξ είναι ). Αφενός μεν η απογοήτευση ότι έχεις ένα προβληματικό αμάξι, αφετέρου η συμπεριφορά της Peugeot που πραγματικά ενώ ήταν δικό τους το λάθος και στην κατασκευή των κινητήρων και έπειτα στο χρόνισμα που σου κάνανε και στα service τους στις εκάστοτε αντιπροσωπείες (όπως είπα δεν υπήρχε μια κοινή "εκπαίδευση" και τρόπος για να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα, οι μισοί κάνανε έτσι, οι άλλοι μισοί αλλιώς, άλλοι τα ρίχνανε στο ESP, άλλοι στο χρόνισμα), αρνούνταν να το παραδεχτούν και να σε καλύψουν ενώ ήσουν και εντός εγγύησης.

    Leave a comment:


  • Billopoulos
    replied
    Originally posted by TopGear View Post
    Υποθέτω έχεις 207 (GT, Rallye) και σ'έχει πάει πατίνι χρονισμός-τεντωτήρας-αντλία κτλ;
    Μεγαλο θεμα αυτα, αλλα στους πρωτους THP. Τα διορθωσαν στα επομενα MY. Οποιος πηρε στην αρχη εκανε τον beta tester βεβαιως, πολυ μανικι... Δεν ξερω αν σε αυτους μπορουν να μπουν καποια στιγμη τα περιφερειακα απο τις εξελιξεις και να ησυχασουν ομως. Οχι δηλαδη τα περιφερειακα των THP με τα 156, αλλα ακομα και των "σωστων μετα απο το betatesting" 150αριων.

    Leave a comment:


  • TeraBite
    replied
    Originally posted by TopGear View Post
    Αν είναι αντιπροσωπεία, σπάνια κάνουν προσφορές ή "ευκολίες", σε βαφή τουλάχιστον.

    Η Peugeot δυστυχώς σε after market service και support είναι μαύρα χάλια (στην Ελλάδα τουλάχιστον), αν είσαι σε εγγύηση και πας να βρεις το δίκιο σου συνήθως μπλέκεις, οι μισοί δεν ξέρουν τι κάνουν, άλλα λέει η μια αντιπροσωπεία, άλλα η άλλη, ό,τι να'ναι. Μόνο αν απευθυνθείς στην Peugeot Γαλλίας, ίσως τους βάλουν χέρι και αν.

    Υποθέτω έχεις 207 (GT, Rallye) και σ'έχει πάει πατίνι χρονισμός-τεντωτήρας-αντλία κτλ;
    Μπα που τέτοια τύχη έχω το 95άρη το 207 και θέλω να του βάλω τον μουράκι ενός GT που τσίμπησα γιατί το δικό μου είναι το απλό και θέλω να δώσω μια νότα σπορ, εξάλλου τον τσίμπησα σε εξευτελιστική τιμή (τον τσέκαρα εξονυχιστικά να είναι ΟΚ βέβαια)...

    Leave a comment:


  • TopGear
    replied
    Originally posted by TeraBite View Post
    270€ και με καράφλιασε (και δεν έχω και πολύ περιθώριο) απλά το τύπος μου είχε φτιάξει το αυτοκίνητο μετά από στούκα και έλεγα ότι μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο γιατί πήρε χοντρά λεφτά τότε αλλά @@. Πάντως το ήξερα ότι θα είχε μεγάλη απόκλιση απλά ήθελα να δω πόσο

    //O προφυλακτήρας έχει 760€ καινούργιος και 350€ μεταχειρισμένος αν το έπαιρνα από αυτούς. Το κάνω για οπτικούς λόγους δεν έχει κάτι ο δικός μου
    Αν είναι αντιπροσωπεία, σπάνια κάνουν προσφορές ή "ευκολίες", σε βαφή τουλάχιστον.

    Η Peugeot δυστυχώς σε after market service και support είναι μαύρα χάλια (στην Ελλάδα τουλάχιστον), αν είσαι σε εγγύηση και πας να βρεις το δίκιο σου συνήθως μπλέκεις, οι μισοί δεν ξέρουν τι κάνουν, άλλα λέει η μια αντιπροσωπεία, άλλα η άλλη, ό,τι να'ναι. Μόνο αν απευθυνθείς στην Peugeot Γαλλίας, ίσως τους βάλουν χέρι και αν.

    Υποθέτω έχεις 207 (GT, Rallye) και σ'έχει πάει πατίνι χρονισμός-τεντωτήρας-αντλία κτλ;

    Leave a comment:


  • TeraBite
    replied
    Originally posted by TopGear View Post
    Δε βάφεις ΠΟΤΕ στην αντιπροσωπεία.

    Εκτός αν έχεις κανά φίλο ιδιοκτήτη.

    Η Peugeot σου ζήτησε να υποθέσω κανά 250+ και 2 μέρες να μείνει μέσα το αμάξι; Και σκέψου γενικά αν ήθελες να τον αγοράσεις κιόλας και να στον αλλάξουν συν βαφή, κανά 600άρι λογικά.

    Στου αδερφού μου πάντως το Corsa που'χε ένα-δυο σκασίματα ο πίσω προφυλακτήρας, του'πανε (φιλική βέβαια τιμή) κανά 100 ευρώ.
    270€ και με καράφλιασε (και δεν έχω και πολύ περιθώριο) απλά το τύπος μου είχε φτιάξει το αυτοκίνητο μετά από στούκα και έλεγα ότι μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο γιατί πήρε χοντρά λεφτά τότε αλλά @@. Πάντως το ήξερα ότι θα είχε μεγάλη απόκλιση απλά ήθελα να δω πόσο

    //O προφυλακτήρας έχει 760€ καινούργιος και 350€ μεταχειρισμένος αν το έπαιρνα από αυτούς. Το κάνω για οπτικούς λόγους δεν έχει κάτι ο δικός μου
    Last edited by TeraBite; 26-09-2013, 12:52.

    Leave a comment:


  • TopGear
    replied
    Originally posted by TeraBite View Post
    True true, απλά ήθελα να ξέρω το average πριν ξεκινήσω το ψάξε-ρώτα γιατί η τιμή που μου είπε στην αντιπροσωπεία της Peugeot δεν ήταν καν κοντά στα 100€...
    Δε βάφεις ΠΟΤΕ στην αντιπροσωπεία.

    Εκτός αν έχεις κανά φίλο ιδιοκτήτη.

    Η Peugeot σου ζήτησε να υποθέσω κανά 250+ και 2 μέρες να μείνει μέσα το αμάξι; Και σκέψου γενικά αν ήθελες να τον αγοράσεις κιόλας και να στον αλλάξουν συν βαφή, κανά 600άρι λογικά.

    Στου αδερφού μου πάντως το Corsa που'χε ένα-δυο σκασίματα ο πίσω προφυλακτήρας, του'πανε (φιλική βέβαια τιμή) κανά 100 ευρώ.

    Leave a comment:


  • TeraBite
    replied
    Originally posted by TopGear View Post
    Φαντάζομαι κανά 100άρι θα το ζητήσει. Σημασία όμως δεν έχει να το πας στον φτηνότερο, αλλά σ'αυτόν που θα κάνει την πιο καλή δουλειά, έστω κι αν ζητήσει 10-20 ευρώ παραπάνω. Δυστυχώς δεν ξέρω κάποιον όμως.
    True true, απλά ήθελα να ξέρω το average πριν ξεκινήσω το ψάξε-ρώτα γιατί η τιμή που μου είπε στην αντιπροσωπεία της Peugeot δεν ήταν καν κοντά στα 100€...

    Leave a comment:


  • TopGear
    replied
    Originally posted by TeraBite View Post
    Έχεις βάψει κανείς προφυλακτήρα?? Έχω αγοράσει ένα μεταχειρισμένο να βάλω στο κάρο μου, αλλά πρέπει να τον βάψω από κόκκινο σε μπλε ηλεκτρίκ και θέλω αν ξέρετε κανένα καλό φαναρτζή και τι τιμές παίζουν μην μου πιάσουν τον κώλο.

    // Για μπροστινό προφυλακτήρα...
    Φαντάζομαι κανά 100άρι θα το ζητήσει. Σημασία όμως δεν έχει να το πας στον φτηνότερο, αλλά σ'αυτόν που θα κάνει την πιο καλή δουλειά, έστω κι αν ζητήσει 10-20 ευρώ παραπάνω. Δυστυχώς δεν ξέρω κάποιον όμως.

    Leave a comment:


  • TeraBite
    replied
    Έχεις βάψει κανείς προφυλακτήρα?? Έχω αγοράσει ένα μεταχειρισμένο να βάλω στο κάρο μου, αλλά πρέπει να τον βάψω από κόκκινο σε μπλε ηλεκτρίκ και θέλω αν ξέρετε κανένα καλό φαναρτζή και τι τιμές παίζουν μην μου πιάσουν τον κώλο.

    // Για μπροστινό προφυλακτήρα...

    Leave a comment:


  • TopGear
    replied
    Το ρήμαξε το Ring η 918!

    Μετά την Carrera GT, έγινε αυτό πολυαγαπημένο αμάξι!

    Leave a comment:


  • TopGear
    replied
    Once again, ψιλοαπογοητευτικό επεισόδιο TopGear.

    Απλά ενδιαφέρον το θέμα για το BAC, άθλιο το θέμα με το ταξί, ανούσιος ο αγώνας parkour vs motocross και άνευρο βίντεο για την F12 Berlinetta.

    Για μένα είναι πολύ κάτω των προσδοκιών που μας είχαν συνηθίσει τόσα χρόνια, το να αφήνουν κάποιο πολυαναμενόμενο supercar για το τέλος της εκπομπής και να το δοκιμάζουν σαν να κάνουν "αφιέρωμα", σοβαρό, με απαλή μουσικούλα, χωρίς πολλά πολλά κτλ. Βάλε το στην πίστα να κάνεις εντελώς παρανοϊκά πράγματα ή σε κανέναν απ'τους γνωστούς "αγώνες" αμάξι εναντίον οτιδήποτε άλλο. Με όλο το χιούμορ που κάνουν τότε και όλη την τρέλα που κουβαλάνε.

    Δε θέλω να σταματήσει ποτέ η εκπομπή, ακόμη και τότε ανεκτή είναι, αλλά θεωρώ ότι έχει γίνει πλέον μια συνήθεια-"εξάρτηση" να δούμε πλέον 2 φορές το χρόνο τι έχουν ετοιμάσει.

    Leave a comment:

Μηνύματα

Collapse

Θέματα

Collapse

Working...
X