Forums.gr Android App Forums.gr iOS App

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
  1. #1

    Mr2!

    καλησπερα.σε λιγο καιρο θα αποκτησω καινουργιο αυτοκινητο(συγκεκριμενα ενα mr2 του 2001)και σκεφτομαι να το βελτιωσω,ομως,εχω ορισμενες αποριες...
    Καταρχας,θελω να ξερω τι θεωρειται νομιμο και τι οχι στις βελτιωσεις,εννοοντας τι προβληματα προκειται να αντιμετωπισω τοσο με το κτεο οσο και με την τροχαια?Δεν σκεφτομαι υπερκυβισμο κινητηρα που σιγουρα δεν επιτρεπεται αδηλωτος,ουτε για εργοστασιακη βελτιωση,που επιτρεπεται,αλλα δεν υπαρχει αναγνωρισμενη αντιπροσωπια της toyota για βελτιωσεις στο συγκεκριμενο αυτοκινητο εντος συνορων!!Περα λοιπον απο αυτα,τι αλλα προβληματα προκειται να αντιμετωπισω??
    Περα απο αυτο,θελω να αναφερθω και στις βελτιωσεις που εχω συγκεκριμενα στο μυαλο μου.Δεν θελω να ξεπερασω τα 180 αλογα(+40 αλογα δηλαδη),και παραλληλα θελω να διατηρηθει οσο γινεται η αξιοπιστια του αυτοκινητου.Αρχικα σκεφτομαι μαι βελτιωση 1ου σταδιου(Φ.Π.Ε.) και στη συνεχεια ισως και τουρμπισμα σε χαμηλες πιεσεις..Θελω να ακουσω τις αποψεις σας!!ευχαριστω παντως..

  2. #2
    d-.-b Το avatar του χρήστη Morgoth
    Εγγραφή
    Nov 2004
    Περιοχή
    brb kthx
    Μηνύματα
    4.521
    Από αυτά που γράφεις φαίνεται πως δεν έχεις εμπειρία σχετικά με το θέμα και μάλλον είσαι μικρός ηλικιακά.
    Να ξέρεις πως το MR2 είναι πολύ δύσκολο αυτοκίνητο και τα 140 άλογά του, εκεί που τα έχει είναι ήδη ΠΟΛΛΑ για ένα νέο οδηγό. Η μηχανή στο κέντρο και η πίσω κίνηση είναι έτοιμα να σου ρίξουν σφαλιάρα και να σε στείλουν αδιάβαστο αν αργοπορήσεις να διορθώσεις με το γκάζι και το τιμόνι σε μια γρήγορη στροφή.
    Μάθε πρώτα τα 140 άλογά του και μετά δες αν πραγματικά σε ενδιαφέρει να αποκτήσει περισσότερα το αυτοκίνητο γιατί ήδη είναι δύστροπο με αυτά που έχει.
    Αν έχεις την υπομονή, επιμονή και τύχη για να φτάσεις σε επίπεδο να το ξέρεις καλά, κάνει παπάδες.

    Η πιο εγκεκριμένη βελτίωση που μπορείς να κάνεις είναι να μπει κομπρέσσορας με έτοιμο κιτ που ανεβάζει την απόδοση αρκετά. Ρώτα σε συνεργείο βελτιώσεων Lotus, η Elise φορούσε κινητήρες Toyota και οι βελτιώσεις ταιριάζουν.
    Πρώτα όμως θα βελτιώσεις τα φρένα και την ανάρτηση, γιατί μια γκαζιά σε αυτό το αμάξωμα είναι ικανή να σε στείλει αδιάβαστο.

    Καλή τύχη.

    ▲ ▲

  3. #3
    Ναι,ετσι ειναι.Μικρος ειμαι και ουτε εμπειρια εχω..Οι βελτιωσεις που σκεφτομαι ειναι για πολυ αργοτερα ομως το ψαχνω απο νωρις ωστε να κανω τις καλυτερες και πιο συνετες επιλογες!Και ναι,η βελτιωση των φρενων θα ειναι απο τις πρωτες μου κινησεις ομως δεν ειναι αυτο που με απασχολει,καθως αυτο γινεται ευκολα!ομως το κομματι του κινητηρα θελει ψαξιμο!ποσο μαλλον αν αναλογιστεις οτι ειμαι λιγο ασχετος..Ποσο πιστευεις να μου κοστισει η οποια υπερτροφοδοτηση?και απο χρηματα,και απο αξιοπιστια?Ξερεις ακομα αν θα εχω προβληματα με το κτεο κλπ?thnx again!και για τις γνωσεις σου,και για το ενδιαφερον σου.

  4. #4
    d-.-b Το avatar του χρήστη Morgoth
    Εγγραφή
    Nov 2004
    Περιοχή
    brb kthx
    Μηνύματα
    4.521
    Με το ΚΤΕΟ δεν θα έχεις πρόβλημα αρκεί να μπορεί το αμάξι να βγάλει κάρτα καυσαερίων και να μην κάνει υπερβολικό θόρυβο η εξάτμιση.
    Με αξιοπιστία, αναλόγως τις βελτιώσεις που θα γίνουν. Ήδη το αμάξι θα έχει κάποια χλμ, αν το υπερπληρώσεις θα μειωθεί αρκετά ο χρόνος ζωής που του απομένει. Από θέματα υπερθέρμανσης μέχρι αντοχής του μπλοκ.
    Επιπλέον, τα Mr2 είχαν προβλήματα που αφορούσαν την υπερθέρμανση του κινητήρα λόγω της μορφολογίας της εξάτμισης. Αρκετά από αυτά έχουν αλλάξει μοτέρ, πρέπει να το προσέξεις αυτό και να μάθεις αν έχει γίνει αλλαγή στο συγκεκριμένο που θες να πάρεις.
    Όσον αφορά την ίδια τη βελτίωση ο κωδικός του κινητήρα Mr2 είναι 1ZZ-FED. Ο κωδικός του κινητήρα της Elise είναι 1ZZ-FE. Έχουν διαφορά στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου οπότε και το compressor kit που έμπαινε στην Elise να αποφασίσεις να βάλεις (είναι ακριβό, γύρω στα 6000 ευρώ είχε νομίζω) θα χρειαστεί να ψάξεις πατέντες για να ταιριάξει. Είναι πολύ πιθανό να χάσεις χρήματα χωρίς να έχεις το αντίστοιχο αποτέλεσμα. Κάποιοι αντικαθιστούσαν όλο το μοτέρ και βάζανε αυτό της Celica T-Sport με τα 193 άλογα αλλά και εκεί το κόστος θα είναι πολύ μεγάλο.
    Με φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση πάντως το αυτοκίνητο μπορεί να πάει στα 160 περίπου άλογα (τα οποία θα πάρει ψηλά, στις χαμηλές στροφές μάλλον θα χάσει) και είναι η πιο λογική επιλογή που δεν χρειάζεται και τρομερό ψάξιμο.
    Πάντως το Mr2 γενικώς δεν βελτιωνόταν ιδιαίτερα, ήδη ήταν ακραίο μηχάνημα και δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να διαχειριστεί επιπλέον δύναμη. Θα χρειαστεί να ψαχτείς για το στήσιμό του, κάτι που είναι ακόμα πιο δύσκολο και απ τα μηχανικά μέρη γιατί θα θέλει δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες για να βρεις το set up. Μεγάλο και δύσκολο θέμα που απαιτεί να βρεις έμπειρο αναρτησά.
    Αν θες τη γνώμη μου, πάρει το Mr2, πιες του το αίμα (με προσοχή πάντα) όπως είναι και μιας και δεν είναι για πολλά περισσότερα άλογα το συγκεκριμένο αμάξι και όταν με το καλό θεωρήσεις ότι θες κάτι παραπάνω, το πουλάς και παίρνεις κάτι καλύτερο. Εξ'άλλου το Mr2 δεν είναι αμάξι ευθείας για να θες άλογα. Είναι φτιαγμένο για στροφές, και ήδη με τα άλογα που έχει σε στροφές ντροπιάζει πάρα πολλά μεγαλύτερα αμάξια αν το οδηγούν έμπειρα χέρια. Οπότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να βελτιωθείς εσύ με τον καιρό στην οδήγησή σου και όχι το αμάξι Έτσι και λεφτά θα γλιτώσεις και θα το απολαύσεις

    ▲ ▲

  5. #5
    Καλοριζικο και καλοταξιδο!
    Εχω καποιες αντιρησεις και θα σκασω αν δεν τις πω! :Ρ
    Δεν υπαρχει αυτοκινητο ευθειας η στροφης,υπαρχει οδηγος που γουσταρει στροφες και υπαρχουν και οι κουλοι.Αν θες την αποψη μου και αν το αντεχεις οικονομικα,παρε ενα πιο δυνατο αυτοκινητο απο τωρα για να μην ψαχνεις μετα για βελτιωσεις (π.χ S2000 η rx-8).
    Οσο αναφορα το γεγονος οτι εισαι απειρος,θα σου πω αυτο:Ειχα ενα peugeot rallye μαμα και το ανταλλαξα σε μια νυχτα με ενα subaru imprezza 400 PS γιατι το γουσταρα τρελα!
    Ασφαλως χρειαστηκε καποιος χρονος προσαρμογης,αλλα μετα απο 4 μηνες εψαχνα για βελτιωσεις γιατι το 400 αλογα μου φαινονταν λιγα!Οσο αναφορα το ΚΤΕΟ,με 50 euro στο υπογειο καθαρησες(αρκει να μην εχεις βαλει V8 μοτερ και η αδεια λεει V4).

  6. #6
    d-.-b Το avatar του χρήστη Morgoth
    Εγγραφή
    Nov 2004
    Περιοχή
    brb kthx
    Μηνύματα
    4.521
    Ναι όμως το Impreza είναι τετρακίνητο με 3 διαφορικά και περνάει τη δύναμη στον δρόμο απροβλημάτιστα, ενώ το Mr2 με την hardcore κατανομή βάρους και την πίσω κίνηση που έχει μπορεί να σε στείλει αδιάβαστο

    (άσχετο: δν υπάρχουν κινητήρες V4 πια, είναι εν σειρά τα 4κύλινδρα μοτέρ!)

    Για τα περί αμαξιών ευθείας και στροφής, συμφωνω ότι έχει να κάνει κυρίως με τον οδηγό, αλλά στο Mr2 κατά το μεγαλύτερο μέρος δεν πληρώνεις άλογα, αλλά στήσιμο. Οπότε η λογική του χρήση είναι για να το στρίβεις

    ▲ ▲

  7. #7
    ρε παίχτη,λες να τρομάξει το φιλαράκι με 140 άλογα και 1300 κιλά αμάξωμα?
    Εγώ δεν έχω την παραμικρή πείρα από πισωκινητα και οδήγησα RX-7 κολλητού μου με 400 άλογα(εντάξει,δεν το πήγα και αέρα). Απλά στην αρχή θέλει σύνεση με το γκάζι μέχρι να συνηθίσεις το αυτοκίνητο και να μάθεις τα τερτίπια του. Άποψη μου είναι,αν μπορεί ο φίλος να αγοράσει ένα S2000 γιατί θα έχει 240 αλογάκια χωρίς μετατροπές, καλύτερη μούρη από το MR-2 και πιο σπορτιφ στις στροφές(ΕΛΕΟΣ μην μου πεις ότι το MR-2 μπαίνει καλύτερα στις στροφές από το Honda!) και βαράει και 9άρες για πλάκα.

  8. #8
    Μαζί με έναν φίλο μου είχαμε φτιάξει το mr 2 του πατέρα του και το είχαμε κάνει στο 1 bar 375 άλογα τροχό με 32 κιλά ροπής χωρίς εγκέφαλο.Την προηγούμενη βδομάδα που τέλειωσε το στρώσιμο,μπήκε άγραφος εγκέφαλος με νιτρο της nos,garret gt 35 και με το νίτρο ανοιχτό στα 1,2 bar έβγαλε 400 άλογα,στα 1,5 bar 450,στα 2 bar 530hp,στα 2,5 600,στα 3 bar 670 αλογα και στα 3,2 που είναι το όριο που έχουμε θέσει έβγαλε 720hp τροχο στις 8900rpm με 60 κιλά ροπής!!!!!!Tωρα θα μπει σφυρήλατος στρόφαλος μαζί με πιστόνια wossner και πάμε πάνω από 3,5 bar με garret gt 42!!!
    Kawasaki Kazer Drag Nitrous 34hp + Honda Cr 520 motard

  9. #9
    I Am The Stig Το avatar του χρήστη TopGear
    Εγγραφή
    May 2005
    Περιοχή
    PolePosition
    Μηνύματα
    21.292
    Ρε παιδιά, μη λέτε ο καθένας ό,τι θέλει, καλά λέει ο Morgoth. Δεν είναι θέμα αν είναι πισωκίνητο, πόσα άλογα έχει και πόσο ζυγίζει. Είναι κεντρομήχανο. Καταλαβαίνετε τι συνέπειες έχει αυτό στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και το στήσιμό του; Όλα τα άλλα που λέτε είναι παπατζιλίκια.

    Τα κεντρομήχανα είναι δύσκολα αυτοκίνητα. Συμπεριφέρονται φυσιολογικά σε κανονικές συνθήκες αλλά αν τα πας πιο οριακά, απαιτείται προσοχή, ταχύτητα και πείρα, πρώτον για να ανταπεξέλθεις και έπειτα για να κινηθείς γρήγορα. Ειδάλλως οι συνέπειες είναι απρόβλεπτες και δυσάρεστες προφανώς. Ειδικότερα στην Ελλάδα που δεν πατάνε και καλά κάτω με τους δρόμους που έχουμε, θα είναι πολύ πιο εύκολο να γλιστρήσει το αμάξι και να διορθωθούν τα λάθη.

    Αυτά τα μπαίνω μέσα στο αμάξι, οδηγάω, δεν έχουν καμία εφαρμογή εδώ. Και εξαρτάται και πώς το πας. Άλλο να μπεις μέσα και να αξιοποιήσεις το 30% των δυνατοτήτων του αμαξιού και ήρεμα κιόλας κι άλλο να αρχίσεις τις πάντες παίζοντας το "γνώστης" και στο τέλος να σε εκθέσει το αμάξι για την πλάκα του.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TopGear : 31-08-2010 στις 20:45
    TopGear
    Some say he has named every single blade of grass surrounding the Top Gear test track. And that he was a CIA experiment gone wrong. All we know is, he is called The Stig...
    Γνήσια θύρα 21 1975 - Original 21 1982
    Rory Gallagher
    Robbie Williams

  10. #10
    Φίλε αν και άσχετοw από οδήγηση τελείως σου προτείνω για αρχή να φιάξεις το σύστημα της πέδησης (φρένα-αναρησεις ίσως και λάστιχα-ζάντα) για να μπορέι να κρατά άνετα στις στροφές άμα θες αγωνιστική οδήγηση σου προτείνω να μαζέψεις 2-3 φιλαράκια και να σημετέχεται ως ομάγα σε καμια ανάβαση ή στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ταχύτητας για αρχή για να μάθεις να το χειρήζεσαι. Αν και αν είσαι άπειρος καλού κακού βάλε μια antiroll και κανα bucket με την κατάλληλη ζώνη ασφαλείας λογικά θα είναι ποιο ελαφρά απο τα κανονικά καθίσματα τοθ αυτοκινήτου και αφαίρεσαι αχρείαστο βάρος πχ αν έχει θέσεις για πίσω επιβάτες (όπως μερικά με λιλιπούτειο χώρο πίσω like rx8).

    Offtopic: Morgoth και εσύ linuxas?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη pc_magas : 31-08-2010 στις 19:31

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία