Announcement

Collapse
No announcement yet.

Αλλαγές στα ΑΕΙ!

Collapse

Μηνύματα

Collapse

Θέματα

Collapse

X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Αλλαγές στα ΑΕΙ!

    Εδώ είναι αυτά που θα περιέχουν οι μεταρρυθμίσεις της Διαμαντοπούλου και εδώ οι ενστάσεις των πρυτανικών αρχών της επικράτειας.

    Πότε θα γίνουν όλα αυτά και πως τα κρίνετε;

    Εγώ διαφωνώ στα περισσότερα όπως να είναι 'ξέμπαρκοι' στην εκλογή της πρυτανείας, στην μείωση των σπουδών που δεν σημαίνει πως με αυτό τον τρόπο θα εξαλειφθούν οι αιώνιοι φοιτητές καθώς απλά δεν θα υπάρχουν φοιτητές! Τι πάει να πει να αποδεικνύει ότι εργάζεται; ΠΩΣ? Οι περισσότεροι δουλεύουμε ανασφάλιστοι και δεν φαίνεται πουθενά ότι δουλεύουμε για να μην επιβαρύνονται τα 'αφεντικά', πως θα το αποδείξουμε;, εθελοτυφλούν εκεί στο Υπουργείο; Πάσχουν από άγνοια; Είναι τόόόόσο στόκοι όσο δείχνουν; Τι απ'όλα συμβαίνει;

    Από το κακό στο χειρότερο πάμε με αυτά τα λαμόγια...Την έπιασε την άλλη ο πόνος για την δημόσια παιδεία που τα παιδιά της τα στέλνει στα κολέγια γιατί τα δημόσια σχολεία είναι μπας κλας για αυτήν και το συνάφι της...ΑΗ και στον........ με τους ηλίθειους, μας έχουν κάνει νευρασθενικούς και το βρισίδι το έχουμε για 'καλημέρα'...
    Earthlings (οι γήινοι) || The Cove (Ο όρμος)
    | Ανθρώπινα Δικαιώματα ~||~ Δικαιώματα των Ζώων |Τί θα κάνατε αν γινόταν στο παιδί σας αυτό;
    Από σένα η άνοιξη εξαρτάται. Τάχυνε την αστραπή
    Πιάσε το ΠΡΕΠΕΙ από το ιώτα και γδάρε το ίσα με το πι.
    (Οδ. Ελύτης)

  • #2
    εγώ βλέπω θετική την μεταρύθμιση.. οι σπουδές για batchelor πάνε στα τρία χρόνια όπως σε όλο τον κόσμο.. υπάρχουν κριτίρια χρηματοδότισης που θα ανεβάσουν των ανταγωνισμό και την ποιότητα.. και το ότι στο συμβούλιο υπάρχουν και άτομα εκτός σχολής το βλέπω επίσης καλό, γιατί το πανεπιστήμιο είναι δημόσιο και άρα ανήκει στην κοινωνία και όχι στην πανεπιστημιακή κοινότητα. Επομένος πρέπει να υπάρχουν και άλλοι συμμαντικοί φορείς (πχ περιφεριάρχης) και άτομα ποιο ειδικευμένα (πχ μανατζερ)...
    εγώ τελειώνω τώρα το τει πάντως και καταλαβαίνω ότι αν τα πράγματα ήταν πιο σφιχτά και η δοιίκηση ποιο σωστή το ίδρυμα θα μπορούσε άνετα να λέγετε και πανεπιστήμιο
    Ορκίζομαι να μην ξανά βγω εκτός θέματος

    Comment


    • #3
      Και επειδή είναι δημόσιο, τι σημαίνει; Ο καθένας (ο κάθε ανίδεος) δηλαδή θα πρέπει να είναι γνώστης επί παντός επιστητού;
      Και η εφορία δημόσια είναι γιατί δεν κάνουμε το ίδιο;

      Το πανεπιστήμιο και το Τει έχουν ανάγκες και αυτές τις ξέρουν μόνο όσοι ανήκουν στις κοινότητες αυτές και όχι οι ξέμπαρκοι που θα βάλουν και θα πάρουν λεφτάκια...

      Τα τρια χρόνια είναι για μπάτσελορ; Εγώ έχω διαβάσει ότι είναι για τις σπουδές τις κανονικές, δηλαδή από τετραετή θα γίνει τριετής και ενώ τώρα η παράταση είναι [v*2] θα γίνει [ν+2] και για όσους προσκομίσουν χαρτιά (!) οτι εργάζονται (!!) είναι [ν*2]
      Earthlings (οι γήινοι) || The Cove (Ο όρμος)
      | Ανθρώπινα Δικαιώματα ~||~ Δικαιώματα των Ζώων |Τί θα κάνατε αν γινόταν στο παιδί σας αυτό;
      Από σένα η άνοιξη εξαρτάται. Τάχυνε την αστραπή
      Πιάσε το ΠΡΕΠΕΙ από το ιώτα και γδάρε το ίσα με το πι.
      (Οδ. Ελύτης)

      Comment


      • #4
        Originally posted by vasilis89 View Post
        εγώ βλέπω θετική την μεταρύθμιση.. οι σπουδές για batchelor πάνε στα τρία χρόνια όπως σε όλο τον κόσμο.. υπάρχουν κριτίρια χρηματοδότισης που θα ανεβάσουν των ανταγωνισμό και την ποιότητα.. και το ότι στο συμβούλιο υπάρχουν και άτομα εκτός σχολής το βλέπω επίσης καλό, γιατί το πανεπιστήμιο είναι δημόσιο και άρα ανήκει στην κοινωνία και όχι στην πανεπιστημιακή κοινότητα. Επομένος πρέπει να υπάρχουν και άλλοι συμμαντικοί φορείς (πχ περιφεριάρχης) και άτομα ποιο ειδικευμένα (πχ μανατζερ)...
        εγώ τελειώνω τώρα το τει πάντως και καταλαβαίνω ότι αν τα πράγματα ήταν πιο σφιχτά και η δοιίκηση ποιο σωστή το ίδρυμα θα μπορούσε άνετα να λέγετε και πανεπιστήμιο
        Κανένα googling κάνετε;

        http://en.wikipedia.org/wiki/Bachelo...pletion_period

        Και επίσης:

        Hong Kong(Start to change to 4-years in 2012)

        Και τέλος: ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣΤΕΡ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 4 ΧΡΟΝΩΝ ΠΤΥΧΙΟ! ΑΡΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΧΤΡΑ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ ΣΑΝ ΚΑΛΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ. ΠΑΕΙ Η ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ!!!

        //

        Επίσης το διορισμένο συμβούλιο, οι διορισμοί των πρυτάνεων, των κοσμητώρων και των προέδρων σχολών βάζουν θέμα μεγαλύτερης διαπλοκής από το εκλεγμένο που είναι τώρα. Δεν έχετε βαρεθεί με τους διορισμούς σε κάθε ΔΕΚΟ και στην Τράπεζα της Ελλάδας που κάθε κυβέρνηση βάζει τους δικούς της; Δηλαδή επειδή είναι από το εξωτερικό δεν θα είναι "δικός τους"; Και ο ΓΑΠ από το εξωτερικό μας ήρθε και είναι άλλο φρούτο.
        Last edited by understracker; 03-07-2011, 02:45.
        [*]Ευτυχισμένος δεν είναι αυτός που έχει ο,τι θέλει, αλλά αυτός που θέλει ο,τι έχει!
        [*]The luckiest man who walks on this earth is the one who finds... 真の

        Homepage || A 天使 in my arms!

        Comment


        • #5
          3+2 είναι υπερ αρκετός χρόνος για να πάρεις πτυχίο (δηλαδή μπατσελορ)
          τα ιδρίμματα έχουν προβλήματα που τα ξέρουν μόνο όσοι είναι μέσα, και προβλήματα που υπάρχουν σε όλων των μορφών τους οργανισμούς..
          άντε να μπεί κανας μανατζερ γιατί 4 χρόνια στο τει έχω δει από πρώτο χέρι τι μαλακίες γίνονται επειδή έχουν γίνει οι άλλοι κλίκες και φαμίλιες..
          οι "εξωτερικοί" πρέπει να υπάρχουν.. γιατί χωρίς τον αντίλογο της κοινωνίας (στην οποία και ανίκει το δημόσιο πανεπιστήμιο) έχουμε δει τι κατευθύνσεις πέρνουν τα ιδρύματα και πόσο ελάχιστη έρευνα παράγουν...

          για να κάνεις μάστερ πρέπει να έχεις σχετικό μπάτσελορ, βαθμούς, να σε από καλό πανεπιστήμιο, εργασιακή εμπειρία, achivments, να κάνεις συνέντευξη..........
          το μαστερ δεν είναι για να το κάνεις μόλις τελείωσεις το πανεπιστήμιο όπως κάνουμε εδώ στην ελλάδα που θέλουμε να πάρουμε κανα χαρτί για κανα μόριο στον ασεπ, και μετά έχουμε ατελείωτους άνεργους masters..
          τα καλά μάστερ στο εξωτερικό έχουν μέσο όρο ηλικίας 30-35 χρονών.

          είναι δυνατών να παραπονιόμαστε ότι η διάρκεια φοίτητησης είναι μόνο ν+2???!! τόσο χαραμοφάηδες είμαστε πια?
          Ορκίζομαι να μην ξανά βγω εκτός θέματος

          Comment


          • #6
            Originally posted by vasilis89 View Post
            3+2 είναι υπερ αρκετός χρόνος για να πάρεις πτυχίο (δηλαδή μπατσελορ)
            τα ιδρίμματα έχουν προβλήματα που τα ξέρουν μόνο όσοι είναι μέσα, και προβλήματα που υπάρχουν σε όλων των μορφών τους οργανισμούς..
            άντε να μπεί κανας μανατζερ γιατί 4 χρόνια στο τει έχω δει από πρώτο χέρι τι μαλακίες γίνονται επειδή έχουν γίνει οι άλλοι κλίκες και φαμίλιες..
            οι "εξωτερικοί" πρέπει να υπάρχουν.. γιατί χωρίς τον αντίλογο της κοινωνίας (στην οποία και ανίκει το δημόσιο πανεπιστήμιο) έχουμε δει τι κατευθύνσεις πέρνουν τα ιδρύματα και πόσο ελάχιστη έρευνα παράγουν...
            ¶λλο ΑΕΙ άλλο ΤΕΙ. Εσύ μιλάς για πανεπιστήμια ενώ είσαι σε ΤΕΙ. Δεν είσαι καθόλου μέσα για να ξέρεις.

            Επίσης, νομίζεις πως η κρατούσα γενεά έχει περάσει από το Πανεπιστήμιο για να έχει τα φόντα για να μιλήσει για αυτό; Έχουν Πανεπιστημιακό πτυχίο οι γονείς σου (αν έχουν θα είναι από τους λίγους); Έχει Πανεπιστημιακό πτυχίο ο μέσος 50άρης σήμερα; Οι περισσότεροι ούτε απ έξω δεν έχουν περάσει. Και η αμορφωσιά είναι ένας λόγος που τους κάνουν οι πολιτικοί ότι θέλουν. Γιατί η δική σου ψήφος και η ψήφος της γιαγιάς που της δίνουν έτοιμο το ψηφοδέλτιο την ίδια βαρύτητα έχει τελικά.

            για να κάνεις μάστερ πρέπει να έχεις σχετικό μπάτσελορ, βαθμούς, να σε από καλό πανεπιστήμιο, εργασιακή εμπειρία, achivments, να κάνεις συνέντευξη..........
            το μαστερ δεν είναι για να το κάνεις μόλις τελείωσεις το πανεπιστήμιο όπως κάνουμε εδώ στην ελλάδα που θέλουμε να πάρουμε κανα χαρτί για κανα μόριο στον ασεπ, και μετά έχουμε ατελείωτους άνεργους masters..
            τα καλά μάστερ στο εξωτερικό έχουν μέσο όρο ηλικίας 30-35 χρονών.
            Δες το παιδί εδώ (ετών 23):

            http://cgi.di.uoa.gr/~std05181/index.php

            Όχι απλά master, PHD μετά από βασικό πτυχίο κατευθείαν. Και στο UCSB όχι σε κανένα τυχαίο Πανεπιστήμιο. Τι 30-35 χρονών μου λες; Αν σπάσουν το πτυχίο θα φτάνεις 30-35 γιατί θα πρέπει να δουλεύεις (ανασφάλιστος) για να πληρώνεις και τα δίδακτρα του ΜΑ. Ή μήπως θα πάρεις δανειάκι και θα ξεκινήσεις την ζωή σου χρωστώντας στις τράπεζες; Δωρεάν νομίζεις θα είναι; Τώρα σου δίνονται οι βάσεις να πάρεις το πτυχίο σου και να πας έξω άμεσα για μεταπτυχιακό. Εδώ συμφωνώ ότι από ΤΕΙ δεν πας ουτε μέχρι την Λαμία, αλλά γενικά από τα κεντρικά Ελληνικα Πανεπιστήμια μπορείς να πας στο top 10 των Παγκόσμιων Πανεπιστημίων (που guess what: είναι δημόσια τα περισσότερα) αν έχεις άριστα στο πτυχίο και 2 δυνατές συστατικές επιστολές.
            Θες εσύ να βγεις στην αγορά εργασίας του Ελλάντα με 3 ετών πτυχίο και με 20% μειωμένο μισθό επειδή είσαι κάτω από 25; Σε συμφέρει; Επίσης το γεγονός ότι οι γνώσεις που θα πάρεις θα είναι κουτσουρεμένες σε συμφέρει; Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν προβλήματα, αλλά η λύση δεν είναι τα 3χρονα Bachelor. Σε μια χαοτική χώρα σαν την Ελλάδα με λίγες ευκαιρίες εργασίας το λιγότερο που θες είναι να είσαι ένας εξειδικευμένος εργαζόμενος που το πτυχίο σου να περιορίζει τις δουλειές που μπορείς να κάνεις.

            είναι δυνατών να παραπονιόμαστε ότι η διάρκεια φοίτητησης είναι μόνο ν+2???!! τόσο χαραμοφάηδες είμαστε πια?
            Από ποιον τα τρως; Τι στοιχίζεις στο Δημόσιο και στο Πανεπιστήμιο όταν περάσεις το ν+2; Την κόλλα Α4 που γράφεις στην εξεταστική; Επίσης για να απαιτήσεις ν+2 πρέπει και το πρόγραμμα σπουδών να βγαίνει σε ν+2 χρόνια και σε πολλές σχολές το πρόγραμμα δεν βγαίνει καθώς ο φόρτος των μαθημάτων είναι τεράστιος.

            //

            Πιο γρήγορα στην αγορά εργασίας (μεγάλη ανεργία) + μεγάλη εξειδίκευση (και καλά ακατάλληλος) = μείωση μισθών.
            Last edited by understracker; 03-07-2011, 05:19.
            [*]Ευτυχισμένος δεν είναι αυτός που έχει ο,τι θέλει, αλλά αυτός που θέλει ο,τι έχει!
            [*]The luckiest man who walks on this earth is the one who finds... 真の

            Homepage || A 天使 in my arms!

            Comment


            • #7
              Η επιστήμη είναι διαδικασία δια βίου μαθήσεως. Οφείλει να είναι δωρεάν για όλο τον κόσμο, και ταυτόχρονα ανοιχτή προς κάθε ηλικία και βούληση.
              Αν κάποιος θέλει να τελειώσει τις σπουδές του στα 95 του, το ζήτημα είναι δικό του.

              Comment


              • #8
                Originally posted by stavmanr View Post
                Η επιστήμη είναι διαδικασία δια βίου μαθήσεως. Οφείλει να είναι δωρεάν για όλο τον κόσμο, και ταυτόχρονα ανοιχτή προς κάθε ηλικία και βούληση.
                Αν κάποιος θέλει να τελειώσει τις σπουδές του στα 95 του, το ζήτημα είναι δικό του.
                Συμφωνώ σε αυτό που λες, επειδή όμως κάποιοι αντί για μάθηση βλέπουν ευρώ, θα μπορούσαμε να αφήσουμε τον καθένα να πάρει το πτυχίο του όποτε θέλει αλλά όσοι είναι ενεργοί φοιτητές να κάνουν κάθε εξάμηνο εγγραφή για να προσαρμόζονται και τα κονδύλια σε σχέση με τους εκάστοτε 'ενεργούς'

                ___________

                Βασίλη, το 3 +2 είναι αρκετό; Για ποιες σχολές ακριβώς μιλάμε, μπουγατσοκοπτικής με λέιζερ γιατί εκεί τελειώνεις και σε 3 μήνες...
                Εγώ σπουδάζω Κοινωνιολογία και σε πληροφορώ ότι στα 4 αυτά χρόνια που ήταν μέχρι τώρα αφήνουμε πράγματα που δεν τα έχουμε καλύψει, επειδή ακριβώς ο χρόνος δεν μας φτάνει. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι περισσότεροι να χρειαζόμαστε ΑΣΠΑΙΤΕ για να διδάξουμε (όσοι θέλουν) στα σχολεία. Αν πάμε στα 3 χρόνια θα μας λείπουν βασικές ειδικεύσεις και βασικές γνώσεις. Για τις έρευνες που λες ότι δεν παράγονται άσε να ξέρουμε εμείς που ζούμε με αυτά αν παράγονται ή όχι.
                Ιατρική σε 3 +2 χρόνια και θα μπει μετά για σκωληκοειδή και θα βγάλει κανέναν νεφρό!


                Και ναι παραπονιόμαστε για το Ν+2 γιατί είναι άδικο, εκτός αν έχεις να μας προτείνεις πως να αποδείξουμε ότι εργαζόμαστε ενώ είμαστε ανασφάλιστοι! Στον αντίλογό σου καλό θα είναι να υπάρχει και επιχειρηματολογία γιατί αυτό που σου λέω είναι βασικότατο που θα έπρεπε να απασχολεί την κοινωνία και όχι να εθελοτυφλεί...
                Earthlings (οι γήινοι) || The Cove (Ο όρμος)
                | Ανθρώπινα Δικαιώματα ~||~ Δικαιώματα των Ζώων |Τί θα κάνατε αν γινόταν στο παιδί σας αυτό;
                Από σένα η άνοιξη εξαρτάται. Τάχυνε την αστραπή
                Πιάσε το ΠΡΕΠΕΙ από το ιώτα και γδάρε το ίσα με το πι.
                (Οδ. Ελύτης)

                Comment


                • #9
                  όλες οι σχολές εκτός από ιατρική και μερικές του πολυτεχνείου βγαίνουν άνετα σε v+2 χρόνια, και αυτό το καταλαβαίνω και από τους φίλους μου που είναι σε πολλές διαφορετικές σχολές και κανένας δεν ασχολείται με τις σπουδές ούτε 3 ώρες την ημέρα (ημιαπασχόληση), αλλά παρόλα αυτά θα πάρουν το πτυχίο τους στα 5 με 6 χρόνια. Επίσης είναι προβληματικό άτομα με ένα πτυχίο να θέλουν να διδάξουν κιόλας. Σε άλλες χώρες πρέπει να έχεις μάστερ ή και διδακτορικό για να πας σε λύκειο. Δεν είναι θέμα χρόνου σπουδών, είναι θέμα βάθους γνώσεων και εξιδίκευσης. Ένας χρόνος παραπάνω για τις βασικές σπουδές δεν έχει να προσφέρει τίποτα ουσιαστικό. Μόνο πιο πολλά μαθήματα και θέσεις για καθηγητές. Ακόμα και στο ΜΙΤ full time οι σπουδές είναι 3 χρόνια.
                  Στο θέμα τις εργασίας και τις επέκτασης των σπουδών έχεις δίκιο. Θα μπορούσε να υπάρχει κάτι σαν πιστωτικό σύστημα έτσι ώστε να μπορείς να επεκτήνεις τον χρόνο σπουδών. Σαν να κρατάς ας πούμε τις διαθέσιμες ώρες του πρώτου έτους για το δεύτερο πχ...
                  Αυτό όμως δεν αφορά την μεγάλη μάζα των φοιτητών που απλά λουφάρουμε. (δεν ξέρω πως θα επιρεάσει η κρίση αυτή την κατάσταση)

                  Η επιστήμη είναι όντως διαδικασία δια βίου μαθήσεως. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ξοδεύεις 6-7 χρόνια για το βασικό πτυχίο. Και μαζί το κράτος και το πανεπιστήμιο να ξοδεύει κονδίλια για ανενεργούς φοιτητές. Η μάθηση έρχεται και από την εργασιακή εμπειρία. Και για να γίνεις "master" ή "doctor" πρέπει να έχεις και πρακτική εμπειρία ετών, εκτός φυσικά από σπάνιες περιπτώσεις όπως αυτή που δείχνει ο understraker.
                  Με τον φόρτο εργασίας που έχουν φοιτητές ενός μεσαίου πανεπιστημιού στον κόσμο εδώ θα έπερναν πτυχίο 5 ετών (δηλαδή σαν να έχει μαστερ ουσιαστικά) και θα έκανε και κατατακτήριες για δεύτερη σχολή και όλα αυτά τζάμπα.

                  Αν σπάσουν το πτυχίο θα φτάνεις 30-35 γιατί θα πρέπει να δουλεύεις (ανασφάλιστος) για να πληρώνεις και τα δίδακτρα του ΜΑ. Ή μήπως θα πάρεις δανειάκι και θα ξεκινήσεις την ζωή σου χρωστώντας στις τράπεζες; Δωρεάν νομίζεις θα είναι; Τώρα σου δίνονται οι βάσεις να πάρεις το πτυχίο σου και να πας έξω άμεσα για μεταπτυχιακό. Εδώ συμφωνώ ότι από ΤΕΙ δεν πας ουτε μέχρι την Λαμία, αλλά γενικά από τα κεντρικά Ελληνικα Πανεπιστήμια μπορείς να πας στο top 10 των Παγκόσμιων Πανεπιστημίων (που guess what: είναι δημόσια τα περισσότερα) αν έχεις άριστα στο πτυχίο και 2 δυνατές συστατικές επιστολές.
                  Μα ρε φίλε για να ξεκινήσεις την ζωή σου δεν χρειάζεται να έχει πτυχίο με 5 χρόνια σπουδών, ουσιαστικά μαστερ. Ποιος εργαζόμενος ξεκινάει σε αυτό το επίπεδο? για να αξιοπιήσεις δηλαδή αυτό το "μάστερ" εργασιακά πρέπει να περάσουν χρόνια. Και αυτό είναι ζημιά και γιατι χρειάζονται περισσότερα λεφτά τα πανεπιστήμια για να λειτουργήσουν και γιατί νέοι μένουν έξω από την παραγωγική διαδικασία για να σπουδάσουν σε επίπεδο που ακόμα δεν χρειάζονται και δεν θα χρειαστούν για πολύ καιρό ακόμα.
                  Ας μειώσουν τον χρόνο σπουδών και ας αυξήσουν τις θέσεις μεταπτυχιακών.. έτσι και μπορούν να μείνουν δωρεάν και θα αυξηθεί η έρευνα.
                  Και δεν αμφησβητώ ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι καλά, και επομένως με άριστα μπορείς να πάς στα καλύτερα μάστερ, αλλά μην ξεχνάμε και ότι ανταγωνιστές στα ίδια προγράμματα μπαίνουν με τριετή bachelor, άρα υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης..

                  καλά τα τει είναι άλλη πικρή ιστορία, αλλά να μην επεκταθώ.
                  Ορκίζομαι να μην ξανά βγω εκτός θέματος

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by vasilis89 View Post
                    όλες οι σχολές εκτός από ιατρική και μερικές του πολυτεχνείου βγαίνουν άνετα σε v+2 χρόνια, και αυτό το καταλαβαίνω και από τους φίλους μου που είναι σε πολλές διαφορετικές σχολές και κανένας δεν ασχολείται με τις σπουδές ούτε 3 ώρες την ημέρα (ημιαπασχόληση), αλλά παρόλα αυτά θα πάρουν το πτυχίο τους στα 5 με 6 χρόνια. Επίσης είναι προβληματικό άτομα με ένα πτυχίο να θέλουν να διδάξουν κιόλας. Σε άλλες χώρες πρέπει να έχεις μάστερ ή και διδακτορικό για να πας σε λύκειο. Δεν είναι θέμα χρόνου σπουδών, είναι θέμα βάθους γνώσεων και εξιδίκευσης. Ένας χρόνος παραπάνω για τις βασικές σπουδές δεν έχει να προσφέρει τίποτα ουσιαστικό. Μόνο πιο πολλά μαθήματα και θέσεις για καθηγητές. Ακόμα και στο ΜΙΤ full time οι σπουδές είναι 3 χρόνια.
                    Στο θέμα τις εργασίας και τις επέκτασης των σπουδών έχεις δίκιο. Θα μπορούσε να υπάρχει κάτι σαν πιστωτικό σύστημα έτσι ώστε να μπορείς να επεκτήνεις τον χρόνο σπουδών. Σαν να κρατάς ας πούμε τις διαθέσιμες ώρες του πρώτου έτους για το δεύτερο πχ...
                    Αυτό όμως δεν αφορά την μεγάλη μάζα των φοιτητών που απλά λουφάρουμε. (δεν ξέρω πως θα επιρεάσει η κρίση αυτή την κατάσταση)

                    Η επιστήμη είναι όντως διαδικασία δια βίου μαθήσεως. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ξοδεύεις 6-7 χρόνια για το βασικό πτυχίο. Και μαζί το κράτος και το πανεπιστήμιο να ξοδεύει κονδίλια για ανενεργούς φοιτητές. Η μάθηση έρχεται και από την εργασιακή εμπειρία. Και για να γίνεις "master" ή "doctor" πρέπει να έχεις και πρακτική εμπειρία ετών, εκτός φυσικά από σπάνιες περιπτώσεις όπως αυτή που δείχνει ο understraker.
                    Με τον φόρτο εργασίας που έχουν φοιτητές ενός μεσαίου πανεπιστημιού στον κόσμο εδώ θα έπερναν πτυχίο 5 ετών (δηλαδή σαν να έχει μαστερ ουσιαστικά) και θα έκανε και κατατακτήριες για δεύτερη σχολή και όλα αυτά τζάμπα.


                    Μα ρε φίλε για να ξεκινήσεις την ζωή σου δεν χρειάζεται να έχει πτυχίο με 5 χρόνια σπουδών, ουσιαστικά μαστερ. Ποιος εργαζόμενος ξεκινάει σε αυτό το επίπεδο? για να αξιοπιήσεις δηλαδή αυτό το "μάστερ" εργασιακά πρέπει να περάσουν χρόνια. Και αυτό είναι ζημιά και γιατι χρειάζονται περισσότερα λεφτά τα πανεπιστήμια για να λειτουργήσουν και γιατί νέοι μένουν έξω από την παραγωγική διαδικασία για να σπουδάσουν σε επίπεδο που ακόμα δεν χρειάζονται και δεν θα χρειαστούν για πολύ καιρό ακόμα.
                    Ας μειώσουν τον χρόνο σπουδών και ας αυξήσουν τις θέσεις μεταπτυχιακών.. έτσι και μπορούν να μείνουν δωρεάν και θα αυξηθεί η έρευνα.
                    Και δεν αμφησβητώ ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι καλά, και επομένως με άριστα μπορείς να πάς στα καλύτερα μάστερ, αλλά μην ξεχνάμε και ότι ανταγωνιστές στα ίδια προγράμματα μπαίνουν με τριετή bachelor, άρα υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης..

                    καλά τα τει είναι άλλη πικρή ιστορία, αλλά να μην επεκταθώ.
                    Δεν βγαινουν ολες οι σχολες για ν+2.
                    Δεν ζουμε σε ουτοπια,ζουμε σε πραγματικο κοσμο με πραγματικους ανθρωπους και πραγματικα προβληματα.
                    Δεν μπορουν ολοι μεχρι τα 30-35 να ταιζονται απο τους γονεις τους.
                    Δεν ζουμε στην γερμανια οπου μπορεις να βρεις πραγματικη δουλια,με πραγματικο πτυχιο.
                    Δεν θελουν ολοι μεταπτυχιακο.
                    Δεν ειναι αναγκη να παρουν ολοι μεταπτυχιακο γιανα δουλεψουν.
                    Δεν "απλα λουφαρουμε" ολοι οι φοιτητες.
                    Δεν ειναι αρκετα 3 χρονια για προπτυχιακο.Ειναι σαφες το νοημα και το περιοεχομενο του προπτυχιακου,δεν γινεται ολοι να ειναι στα 3 χρονια,επειδη καποιοι μπορουν και σε 3
                    Δεν εχει νοημα το ν+2.Η μορφωση εινα αγαθο για ολους,με ισους ορους.

                    Ερευνα = Λεφτα.Καποιος πρεπει να ριξει φραγκα ,οχι απλα να βαλει φοιτητες να παρουν αλλο ενα χαρτι.Στην ελλαδα ειμαστε φαν των πολλων πτυχιων.
                    -----------------------------------
                    The Hard Thing Is to Get From Half Way Towards The End,Not Fom The Beginning To The Middle....
                    KIPRIOTELIS
                    Marios_o_Blackman
                    The_Day_A_Hero_Fell
                    KLARINO
                    μουνόπανο

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by vasilis89 View Post
                      όλες οι σχολές εκτός από ιατρική και μερικές του πολυτεχνείου βγαίνουν άνετα σε v+2 χρόνια, και αυτό το καταλαβαίνω και από τους φίλους μου που είναι σε πολλές διαφορετικές σχολές και κανένας δεν ασχολείται με τις σπουδές ούτε 3 ώρες την ημέρα (ημιαπασχόληση), αλλά παρόλα αυτά θα πάρουν το πτυχίο τους στα 5 με 6 χρόνια. Επίσης είναι προβληματικό άτομα με ένα πτυχίο να θέλουν να διδάξουν κιόλας. Σε άλλες χώρες πρέπει να έχεις μάστερ ή και διδακτορικό για να πας σε λύκειο. Δεν είναι θέμα χρόνου σπουδών, είναι θέμα βάθους γνώσεων και εξιδίκευσης. Ένας χρόνος παραπάνω για τις βασικές σπουδές δεν έχει να προσφέρει τίποτα ουσιαστικό. Μόνο πιο πολλά μαθήματα και θέσεις για καθηγητές. Ακόμα και στο ΜΙΤ full time οι σπουδές είναι 3 χρόνια.
                      MIT students base their studies on a core of subjects in science, mathematics, and the humanities, arts, and social sciences (the General Institute Requirements). They major in the physical or biological sciences, in management science, in architecture or urban studies and planning, in an area of the humanities, arts, and social sciences, or in one of the engineering fields. In the first year, many students take subjects from a variety of options in mathematics, physics, chemistry, biology, and humanities, arts, and social sciences. During the second year, students generally continue their studies with subjects meeting various Institute requirements and beginning subjects in departmental programs. In the third and fourth years, students focus on the departmental programs.

                      http://web.mit.edu/catalog/overv.chap3.html

                      Το bachelor στο ΜΙΤ είναι 4 χρόνια. Δυο που κάνουν γενικά μαθήματα και 2 που κάνουν εξειδικευμένα. πχ. στις θετικές επιστήμες αναγκαστικά θα κάνεις φυσικές, μαθηματικά κτλ που είναι η βάση όλων των θετικών επιστημών.

                      Στο θέμα τις εργασίας και τις επέκτασης των σπουδών έχεις δίκιο. Θα μπορούσε να υπάρχει κάτι σαν πιστωτικό σύστημα έτσι ώστε να μπορείς να επεκτήνεις τον χρόνο σπουδών. Σαν να κρατάς ας πούμε τις διαθέσιμες ώρες του πρώτου έτους για το δεύτερο πχ...
                      Αυτό όμως δεν αφορά την μεγάλη μάζα των φοιτητών που απλά λουφάρουμε. (δεν ξέρω πως θα επιρεάσει η κρίση αυτή την κατάσταση)

                      Η επιστήμη είναι όντως διαδικασία δια βίου μαθήσεως. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ξοδεύεις 6-7 χρόνια για το βασικό πτυχίο. Και μαζί το κράτος και το πανεπιστήμιο να ξοδεύει κονδίλια για ανενεργούς φοιτητές.
                      Αν υπήρχε σύνδεση του αριθμού σπουδαστών με την επιχορήγηση του κράτους θα ήταν πολύ παραπάνω από 1.5 % του ΑΕΠ. Από την στιγμή που ο φοιτητής περνάει το ν+2 το μόνο που κάνει είναι να δίνει μαθήματα. (βιβλία, στέγαση, σίτιση, ΠΑΣΟ δεν υπάρχουν).

                      Η μάθηση έρχεται και από την εργασιακή εμπειρία. Και για να γίνεις "master" ή "doctor" πρέπει να έχεις και πρακτική εμπειρία ετών, εκτός φυσικά από σπάνιες περιπτώσεις όπως αυτή που δείχνει ο understraker.
                      Με τον φόρτο εργασίας που έχουν φοιτητές ενός μεσαίου πανεπιστημιού στον κόσμο εδώ θα έπερναν πτυχίο 5 ετών (δηλαδή σαν να έχει μαστερ ουσιαστικά) και θα έκανε και κατατακτήριες για δεύτερη σχολή και όλα αυτά τζάμπα.
                      Δεν χρειάζεται πρακτική εμπειρία ετών για να κάνεις master. Όχι με 4ετές πτυχίο τουλάχιστον όπου πχ η πτυχιακή εργασία αντικαθιστά την εμπειρία. Συνήθως αυτοί που κάνουν Master και δουλεύουν ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ένα ακριβό Master για να ανέβουν μισθολογική κλίμακα.

                      Το 5ο έτος στις πολυτεχνικές σχολές δεν είναι Master. Δεν εμβαθύνεις στο 5ο έτος και για αυτό δεν αναγνωρίζονται ο Master. Απλά κάνουν μαθήματα με μεγαλύτερο θεματικό πεδίο.

                      Μα ρε φίλε για να ξεκινήσεις την ζωή σου δεν χρειάζεται να έχει πτυχίο με 5 χρόνια σπουδών, ουσιαστικά μαστερ. Ποιος εργαζόμενος ξεκινάει σε αυτό το επίπεδο? για να αξιοπιήσεις δηλαδή αυτό το "μάστερ" εργασιακά πρέπει να περάσουν χρόνια. Και αυτό είναι ζημιά και γιατι χρειάζονται περισσότερα λεφτά τα πανεπιστήμια για να λειτουργήσουν και γιατί νέοι μένουν έξω από την παραγωγική διαδικασία για να σπουδάσουν σε επίπεδο που ακόμα δεν χρειάζονται και δεν θα χρειαστούν για πολύ καιρό ακόμα.
                      Είναι σαν να λες ότι είπα όλες οι σχολές να γίνουν 5ετής φοίτησης κάτι που δεν χρειάζεται.

                      Επίσης όλα αυτα τα master που λές πληρώνονται και μετά στα τυπικά προσόντα θα ζητάνε τουλάχιστον μάστερ για οποιαδήποτε δουλειά (ιδιωτική + δημόσια). Ο κάτοχος 4ετούς πτυχίου στο ίδιο θέμα είναι προτιμότερος από 3ετούς. Είναι μια διαφορά ΑΕΙ - ΤΕΙ στο ίδιο subject.

                      Στην ουσία γίνεται περικοπή στην δωρεάν παιδεία. Αυτό που θα είναι δωρεάν θα είναι το 3χρονο μόνο αλλά ακαδημαικώς θα είναι ημι-άχρηστο μετά γιατί θα πρέπει να κάνεις και 4ο χρόνο για να έχεις δικαίωμα για Master στα καλά Πανεπιστήμια έξω και πιθανόν και σε πολλά Ελληνικά.
                      Ας μειώσουν τον χρόνο σπουδών και ας αυξήσουν τις θέσεις μεταπτυχιακών.. έτσι και μπορούν να μείνουν δωρεάν και θα αυξηθεί η έρευνα.
                      Και δεν αμφησβητώ ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι καλά, και επομένως με άριστα μπορείς να πάς στα καλύτερα μάστερ, αλλά μην ξεχνάμε και ότι ανταγωνιστές στα ίδια προγράμματα μπαίνουν με τριετή bachelor, άρα υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης..

                      καλά τα τει είναι άλλη πικρή ιστορία, αλλά να μην επεκταθώ.
                      Δεν μπαίνουν με 3ετή! Αυτό λεω! Και αν μπουν με 3ετή σου ζητάνε να κάνεις extra μαθήματα στο master. Θέλεις 4ων ετών βασικό πτυχίο τουλάχιστον για να είσαι καλυμμένος.

                      //

                      Επίσης δες εδώ τι συνέβη με τις κοπτοραπτικές της κυβέρνησης στα απολυτήρια λυκείου.
                      Last edited by understracker; 03-07-2011, 20:13.
                      [*]Ευτυχισμένος δεν είναι αυτός που έχει ο,τι θέλει, αλλά αυτός που θέλει ο,τι έχει!
                      [*]The luckiest man who walks on this earth is the one who finds... 真の

                      Homepage || A 天使 in my arms!

                      Comment


                      • #12
                        Όσον αφορά τα έτη σπουδών θα σας πω ότι στην Αμερική δεν υπάρχουν έτη αλλά credit hours. Με 120 credit hours παίρνεις το Bachelor. Συνήθως κάθε μάθημα δίνει 3 credit hours το semester (τετράμηνο) Οπότε 5 μαθήματα Χ 3 Χ 2 = 30 ώρες το χρόνο Χ 4 χρόνια = 120 ώρες
                        Όμως αν στρώσεις τον κώλο σου και τα καλοκαίρια που υπάρχουν εντατικά μαθήματα το τελειώνεις σε 2.5 χρόνια.
                        Τώρα τα μαθήματα χωρίζονται σε προαπαιτούμενα υποχρεωτικά (ανάλογα τι θέλεις να σπουδάσεις) υποχρεωτικά (γενικής κατεύθυνσης) και σε επιμορφωτικά. Το Bachelor δείχνει απλά την κατεύθυνση και στην ουσία δεν είναι τίποτε. Είναι προπαρασκευαστικό για το Master που για να έχεις δικαίωμα να το παρακολουθήσεις δίνεις σχετικές εξετάσεις (εφόσον περάσεις). Στο Masters έχει το ίδιο σκεπτικό των credit hours ανάλογα με την επιστήμη που παρακολουθείς συν πρακτική εξάσκηση όπου χρειάζεται, συν την διατριβή (thesis) που θα κάνεις στο τέλος.
                        Από εκεί και πέρα δεν σημαίνει ότι πήρες Masters και καθάρισες επαγγελματικά γιατί έχει σημασία και από ποιο πανεπιστήμιο το πήρες. ¶λλο είναι να το πάρεις από τα MIT, Harvard, Yale, Columbia, Princeton κλπ και άλλο από το πανεπιστήμιο Κολοπετινίτσας του Idaho!!!
                        Last edited by Dorion; 03-07-2011, 21:10.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Dorion View Post
                          Όσον αφορά τα έτη σπουδών θα σας πω ότι στην Αμερική δεν υπάρχουν έτη αλλά credit hours. Με 120 credit hours παίρνεις το Bachelor. Συνήθως κάθε μάθημα δίνει 3 credit hours το semester (τετράμηνο) Οπότε 5 μαθήματα Χ 3 Χ 2 = 30 ώρες το χρόνο Χ 4 χρόνια = 120 ώρες
                          Όμως αν στρώσεις τον κώλο σου και τα καλοκαίρια που υπάρχουν εντατικά μαθήματα το τελειώνεις σε 2.5 χρόνια.
                          Τώρα τα μαθήματα χωρίζονται σε προαπαιτούμενα υποχρεωτικά (ανάλογα τι θέλεις να σπουδάσεις) υποχρεωτικά (γενικής κατεύθυνσης) και σε επιμορφωτικά. Το Bachelor δείχνει απλά την κατεύθυνση και στην ουσία δεν είναι τίποτε. Είναι προπαρασκευαστικό για το Master που για να έχεις δικαίωμα να το παρακολουθήσεις δίνεις σχετικές εξετάσεις (εφόσον περάσεις). Στο Masters έχει το ίδιο σκεπτικό των credit hours ανάλογα με την επιστήμη που παρακολουθείς συν πρακτική εξάσκηση όπου χρειάζεται, συν την διατριβή (thesis) που θα κάνεις στο τέλος.
                          Από εκεί και πέρα δεν σημαίνει ότι πήρες Masters και καθάρισες επαγγελματικά γιατί έχει σημασία και από ποιο πανεπιστήμιο το πήρες. ¶λλο είναι να το πάρεις από τα MIT, Harvard, Yale, Columbia, Princeton κλπ και άλλο από το πανεπιστήμιο Κολοπετινίτσας του Idaho!!!
                          Εκτός αν πας για δεύτερο πτυχίο δεν παίζει να βγάλεις το βασικό σε 2.5 χρόνια εκτός αν είναι κανένα subject του πούτσου. Γενικά πάντως οι θετικές επιστήμες σε τόσο χρόνο δεν βγαίνουν καθώς έχουν και πρακτικά κομμάτια. Πως θα κάνεις ταχύρυθμα τις εργασίες για παράδειγμα;
                          [*]Ευτυχισμένος δεν είναι αυτός που έχει ο,τι θέλει, αλλά αυτός που θέλει ο,τι έχει!
                          [*]The luckiest man who walks on this earth is the one who finds... 真の

                          Homepage || A 天使 in my arms!

                          Comment


                          • #14
                            Θυμίζω ότι μιλάμε για Bachelors. Τα μαθήματα που θα πάρεις και τις εργασίες που πρέπει να κάνεις κάθε εξάμηνο τα προγραμματίζεις με τον καθηγητή σύμβουλο (advisor) που σε παρακολουθεί και ανάλογα με την επιμέλειά και τους βαθμούς σου εγκρίνει τι μαθήματα θα πάρεις και πότε ανάλογα με την κύρια κατεύθυνσή σου. Πάντως οι ρυθμοί δεν τρέχουν όπως εδώ (απεργίες, πορείες για την Νικαράγουα, καταλήψεις κλπ κλπ). Εκεί είσαι φοιτητής-φοιτητής. ¶μα το θεωρήσει σκόπιμο ο καθηγητής για το μάθημά του (ας πούμε της Ιστορίας που είναι υποχρεωτικό) παίζει να σου δώσει κανένα βιβλίο 500 σελίδων και να σου ζητήσει να φέρεις την εργασία στο επόμενο μάθημα δηλαδή μετά από δύο μέρες!! Μετά πες του εσύ ότι πας για πχ Business Administration, ή Μαθηματικά ή ότι δουλεύεις. Χέστηκε!!!
                            Last edited by Dorion; 03-07-2011, 22:20.

                            Comment


                            • #15
                              Βασιλή συγνώμη που θα στο πω ολίγον ωμά δεν έχω κανένα σκοπό να σε προσβάλλω αλλά άλλο ΤΕΙ και άλλο ΑΕΙ.
                              Δεν μπορείς να έχεις άποψη για τις ανάγκες του κάθε τμήματος ΑΕΙ και να τα γενικεύεις όλα, το τι λένε οι φίλοι σου και το τι συμπεράσματα έχεις βγάλει εσύ είναι άλλο θέμα, δεν έχουμε φτάσει στο επίπεδο το ΤΕΙ να είναι συγκρίσιμο με το ΑΕΙ σε ελάχιστες περιπτώσεις υπερτερεί το πρώτο έναντι του δεύτερου. Στα ΤΕΙ ειδικεύεσαι σε χειρωνακτικές κυρίως εργασίες ενώ στα ΑΕΙ οι περισσότεροι κλάδοι είναι επιστημονικοί, μην τα συγχέουμε όλα μεταξύ τους έτσι.

                              Το Ν+2 δεν είναι τίποτα, είναι άδικο εξ ολοκλήρου!
                              Για την πίστωση χρόνου που λες θα ήταν καλό, αλλά πες μου εγώ που δουλεύω και είμαι ανασφάλιστη (δεν φαίνεται πουθενά δηλαδή ότι δουλεύω) ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΠΙΣΤΩΣΗ;

                              Θα μπορούσε σαν μέτρο να μείνει η εγγραφή σε κάθε εξάμηνο και τα κονδύλια να προσαρμόζονται ανάλογα με την ενεργητική φοιτητική κοινότητα, από κει και πέρα ο καθένας να μπορεί να τελειώνει όποτε μπορεί και όχι με το μαχαίρι στο λαιμό.
                              Τι πάει να πει διαγραφή;

                              Οι κόποι που κάναμε στις Πανελλήνιες θα πάνε περίπατο επειδή η κωλοκοινωνία επιτρέπει να δουλεύουμε ανασφάλιστοι;;;;;;;;
                              Last edited by Κλωθώ; 04-07-2011, 00:25.
                              Earthlings (οι γήινοι) || The Cove (Ο όρμος)
                              | Ανθρώπινα Δικαιώματα ~||~ Δικαιώματα των Ζώων |Τί θα κάνατε αν γινόταν στο παιδί σας αυτό;
                              Από σένα η άνοιξη εξαρτάται. Τάχυνε την αστραπή
                              Πιάσε το ΠΡΕΠΕΙ από το ιώτα και γδάρε το ίσα με το πι.
                              (Οδ. Ελύτης)

                              Comment

                              Working...
                              X