Announcement

Collapse
No announcement yet.

Δεκεμβριανά Παράλογα

Collapse

Μηνύματα

Collapse

Θέματα

Collapse

X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Δεκεμβριανά Παράλογα

    Αντιγράφω από το http://e-rooster.gr/12/2009/1916



    "Ένας άλλος ορισμός της παρακμής θα μπορούσε να είναι η αποδοχή του παράλογου ως μια θλιβερή μα αναπόφευκτη πραγματικότητα – ο παραλογισμός ως συστατικό στοιχείο του ελληνικού χαρακτήρα και κουλτούρας. Κάτι φυσιολογικό και σύνηθες, μια αμετάβλητη κατάσταση από την οποία δεν μπορούμε να απεμπλακούμε. Αυτή είναι ίσως η χειρότερη ζημιά που έχουμε υποστεί ως χώρα τις τελευταίες δεκαετίες – η αποδοχή του παράλογου ως αναπόφευκτου. Η ελληνική κοινωνία πυκνώνει με παράλογα για τα οποία καθημερινά εκπαιδευόμαστε να τα δεχόμαστε παθητικά.

    «Δεν θα παραδώσουμε την Αθήνα στους βανδαλισμούς των περιθωριακών ομάδων» δήλωσε ο υπουργός Δημόσιας Τάξης κ. Χρυσοχοΐδης. Μπορεί οι ομάδες αυτές να είναι περιθωριακές αλλά η ‘λογική’ πάνω στην οποία βασίζονται δεν είναι καθόλου περιθωριακή. Είναι η ίδια λογική που επέτρεψε στο ΚΚΕ πριν από μερικές μέρες να απαγορεύσει ένα διάλογο που δεν ήταν της αρεσκείας του. Είναι η ίδια ‘λογική’ που επιτρέπει σε χιλιάδες Έλληνες να χτίζουν μέσα σε δάση. Είναι η «λογική» που σου επιτρέπει να κάνεις ό,τι θέλεις όποτε το θέλεις επειδή εσύ κρίνεις είναι για το προσωπικό σου ή το κοινωνικό συμφέρον, ανεξάρτητα από ότι λέει ό νόμος, ή κοινή λογική ή ο στοιχειώδες σεβασμός στα δικαιώματα των συμπολιτών σου.


    Αναρχικοί από διάφορες χώρες κατέφθασαν στην Ελλάδα παρασυρόμενοι από τις διαφημίσεις του ΕΟΤ «Ζήσε τον αριστερό σου Μύθο στην Ελλάδα.» Μαζί με τους ομότιμους ιθαγενείς έδωσαν μια κυριολεκτική χροιά σε φράσεις του τύπου «πόλη του φωτός.» Διαβάζοντας μια ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ προς στιγμή νόμιζα ότι τα πράγματα είχαν αλλάξει. Κατηγορούσε η ανακοίνωση αυτούς που εισέβαλαν «στο Δημαρχείο Κερατσινίου χωρίς άδεια της αρχής.» Δυστυχώς εννοούσε τις αστυνομικές δυνάμεις που εισέβαλαν για να σταματήσουν την παράνομη κατοχή του δημαρχιακού μεγάρου από αριστεριστές. Ίσως ο ΣΥΡΙΖΑ να ζήταγε την επέμβαση της αστυνομίας αν την κατάληψη την έκαναν στελέχη της ανανεωτικής πτέρυγας.

    Συνεχίζει η ανακοίνωση «Η βεντέτα του Χρυσοχοΐδη με τους αναρχικούς και η στρατικοποίηση της αντιπαράθεσης, εγκυμονεί κινδύνους για την πολιτική έκφραση και διαμαρτυρία. Καλούμε την κυβέρνηση να επέμβει άμεσα στο σχεδιασμό της ανεξέλεγκτης καταστολής που εφαρμόζει ο υπουργός της.»

    Μετάφραση: Τα δικά μας παιδιά προβαίνουν σε μια σειρά βίαιων και παράνομων πράξεων. Εάν η αστυνομία επέμβει αυτό θα οδηγήσει σε κλιμάκωση της σύγκρουσης.

    Λογική: Τα δικά μας παιδιά έχουν δικαίωμα να προβαίνουν σε μια σειρά βίαιων και παράνομων πράξεων. Η μόνη ουσιαστική απάντηση σε αυτή τη βία μπορεί να είναι μια συνθηκολόγηση από μέρους του κράτους και η αποδοχή του των όποιων αιτημάτων από τους αριστεριστές.

    Είναι κάπως η ίδια λογική που χρησιμοποιούν οι Ισλαμιστές όταν απειλούν ότι θα χρησιμοποιήσουν βία εναντίων όλων όσων τους κατηγορούν ότι χρησιμοποιούν βία.


    Η αριστερά βέβαια στην Ελλάδα δεν είναι ένα κίνημα των λόγων αλλά κυρίως των πράξεων. Μέχρι την Κυριακή το βράδυ είχαμε: «16 τραυματίες αστυνομικοί είναι 10 των ΜΑΤ, 5 της ομάδας ΔΕΛΤΑ, και μία αστυνόμος η οποία δέχθηκε πέτρα στο κεφάλι κατά τις άγριες συμπλοκές στην Πλατεία Συντάγματος. Σοβαρότερα είναι δύο άνδρες της ομάδας ΔΕΛΤΑ, τους οποίους ομάδα νεαρών έριξε από τη μοτοσικλέτα τους στην οδό Όθωνος, τους έβγαλε τα κράνη και τους χτύπησε με λοστούς στο κεφάλι.» Ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών Χρήστος Κίττας «νοσηλεύεται στην Εντατική του Ιπποκρατείου. Ο εκπρόσωπος του νοσοκομείου ανακοίνωσε ότι ο πρύτανης είχε χτύπημα στο κεφάλι, υπέστη ήπιας μορφής διάσειση και ήπιας μορφής καρδιακό επεισόδιο.» Το πανεπιστημιακό άσυλο συμβάλει στην…διάσειση των ιδεών.

    Εν τω μεταξύ η «ΑΔΕΔΥ και ΟΛΜΕ έχουν κηρύξει τρίωρη στάση εργασίας από τις 12 το μεσημέρι» με αφορμή την επέτειο από το θάνατο του 16χρονου. Μένει τώρα να δούμε πότε η ΑΔΕΔΥ και η ΟΛΜΕ θα κάνουν στάσεις εργασίας και πορείες για τους τραυματίες αστυνομικούς και καθηγητές. Αν ο τραυματισμός δεν είναι αρκετός για την ΑΔΕΔΥ και την ΟΛΜΕ υπάρχουν και δολοφονημένοι αστυνομικοί στο παρελθόν που θα μπορούσαν να γίνουν η αιτία για τέτοιες κινητοποιήσεις. Και οι καθηγητές και οι αστυνομικοί είναι δημόσιοι λειτουργοί αλλά δυστυχώς για τους συνδικαλιστές δεν είναι τα ενδεδειγμένα θύματα.

    Το κατάλληλο θύμα είναι αυτό του οποίου ο θύτης πληροί τις προϋποθέσεις. Πρέπει να ανήκει στις κλασικές κατηγορίες των κακών που με αυτές έχει εμποτιστεί ο ελληνικός νους απο την μεταπολίτευση και μετά. Έτσι μεγάλη κυριακάτικη εφημερίδα που έχει δώσει μεγάλη δημοσιότητα στην υπόθεση Γρηγορόπουλου είναι η ίδια εφημερίδα που φιλοξενεί στις σελίδες της άρθρα μέλους της 17Ν. Ασυνέπεια; υποκρισία; σίγουρα ναι, αλλά ο παραλογισμός είναι εδώ για να μείνει.

    Πρόσφατο άρθρο του Αλέξη Τσίπρα για τα γεγονότα του προηγούμενου Δεκέμβρη είχε το τίτλο «Ποιος φοβάται τους Δεκέμβρηδες;» Καταρχήν ο πρύτανης κ. Κίττας. Δεν μετανιώνει ο κ. Τσίπρας για την «σκληρή μάχη αρχών που δώσαμε απέναντι σε ολόκληρο το πολιτικό και μιντιακό κατεστημένο.» Για να μπορούσε να μετανοιώσει ο κ. Τσίπρας για όλα αυτά που έκανε και δεν έκανε το περσινό Δεκέμβρη θα έπρεπε να έχει μια συνείδηση που να είναι κάτι περισσότερο από το άθροισμα των ξύλινων αριστερών σλόγκαν που συνεχώς αναμασά.

    Πράγματι, ένας καλύτερος κόσμος είναι εφικτός και δεν έχει καμία σχέση με τις φαντασιώσεις του κ. Τσίπρα.

    Ναπολέων Λιναρδάτος "
    Οποιοσδήποτε έλεγχος των οικονομικών στόχων του ατόμου, συνεπάγεται τον έλεγχο κάθε πλευράς της ανθρώπινης ζωής.

  • #2
    Λαμπη συμφωνω μαζι σου αλλα πες μου σε μια χωρα που οι πολιτες θελουν να φαινονται οτι σκεφτονται αριστερα γιατι αυτο ειναι trendy, αλλα στην πραγματικοτητα ειναι βαθια συντηριτικοι. Ολοι αυτοι οι αριστεροι, αναρχικοι κλπ δημοκρατικες δυναμεις πολεμουν οτιδηποτε νεο. Πολεμουν για τα "κεκτημενα" και οχι για κατι νεο που ισως αλλαξει τα πραγματα. Πολεμουν την υποτιθεμενη κρατικη βια με σωματικη βια. Πολεμουν για την ελευθερια του ατομου ή της κοινωνιας φυλακιζοντας τους πολιτες στα σπιτια τους και φημονοντας καθε αντιθετη αποψη ως προβοκατσια και φασιστικη. Δινουν δικιο στα 15χρονα και τα 16χρονα που ακομη δεν εχουν μυριστει τι θα πει κοσμος για να εχουν αποψη.
    Οι σημερινοι νεοι ζουν σε ενα υπερπροστατευμενο περιβαλλον και αγνοουν τι θα πει ζωη. Αγνοουν οτι ζωη θα πει δημιουργια και θανατος θα πει ζωη. Καποτε ειμασταν κι εμεις νεοι. Δεν μιλουσαμε στο internet αλλα στους δρομους. Παιζαμε με πετρες και ξυλα και γυρνουσαμε σπιτι ματωμαινοι οχι γιατι ειμασταν σε πορειες αλλα γιατι παιζαμε. Και οταν γυριζαμε οι μανες και οι πατεραδες μας ελεγαν μεχρι να παντρευτεις θα περασει και δεν μας ετρεχαν στα νοσοκομεια και δεν εκαναν μυνησεις στους γονεις των φιλων μας για κακοποιηση. Κι οταν καναμε αταξιες επεφτε ξυλο με το τσουβαλι, μας πετουσαν παντοφλες και οι δασκαλοι μας χτυπουσαν το χερι με τον χαρακα. Και κανεις δεν τους εβγαζε στο δελτιο των 9 επειδη αντεδρασαν και μας τιμωρισαν οταν η συμπεριφορα μας δεν ηταν σωστη. Και ομως αυτη η γενια που κατα τους σημερινους ειδικους θα ειχε ανεπουλωτα τραυματα στην ψυχη μεγαλωσε, δημιουργησε, εχτισε μια ολοκληρη χωρα απο τις σταχτες του Β΄Παγκοσμιου Πολεμου και του εμφυλιου πολεμου. Κι οχι μονο αυτο αλλα ηξερε και ξερει να σεβεται. Σημερα δεν σεβεται κανεις τιποτα κι ομως ζητουν σεβασμο λες και κανεις τους τον χρωστα. Οι νεοι δεν εχουν καταλαβει πως τον σεβασμο τον κερδιζεις δεν τον αποκτας απο γεννα.
    Αποψη μου βλεποντας την κοινωνια σημερα ειναι πως οι τελευταιοι που προλαβαν να γευτουν τη ζωη εξω απο pc και δηθεν προστασιες, ειναι οι γενια του 70. Απο κει και μετα οι θεσμοι αρχισαν να ξεφτιζουν με πρωτο θυμα τη γλωσσα μας, που απο πολυτονικη εγινε μονοτονικη, και δευτερο θυμα την παιδεια και την οικογενεια.

    Comment


    • #3
      Ολοι αυτοι οι αριστεροι, αναρχικοι κλπ δημοκρατικες δυναμεις πολεμουν οτιδηποτε νεο. Πολεμουν για τα "κεκτημενα" και οχι για κατι νεο που ισως αλλαξει τα πραγματα. Πολεμουν την υποτιθεμενη κρατικη βια με σωματικη βια. Πολεμουν για την ελευθερια του ατομου ή της κοινωνιας φυλακιζοντας τους πολιτες στα σπιτια τους και φημονοντας καθε αντιθετη αποψη ως προβοκατσια και φασιστικη. Δινουν δικιο στα 15χρονα και τα 16χρονα που ακομη δεν εχουν μυριστει τι θα πει κοσμος για να εχουν αποψη.
      Αυτό που θέλω εγώ να παρατηρήσω είναι ότι αυτοί που προκαλούν επεισόδια στον δρόμο δεν έχουν ιδέα από ιδεολογία και γω μπορεί να λέω ότι είμαι αναρχικός, αλλά όταν δεν έχω ιδέα από το ιδεολογικό υπόβαθρο και από την θεωρία που περικλείει αυτή η λέξη δεν σημαίνει ότι είμαι....Και για να μην ξεκινήσω πάλι να γράφω "σεντόνια" να παραθέσω ένα βίντεο με κουκουλοφόρους που δημοσιεύτηκε πριν από δυο χρόνια!

      Επιτέλους ας μάθουμε πως να γράφουμε ελληνικά! Προσθέστε τον ελληνικό ορθογράφο στον mozilla firefox!

      Δώσε αίμα! Μερικά λεπτά από τον χρόνο σου μπορούν να σώσουν ζωές!

      Comment


      • #4
        Originally posted by jimpakos View Post
        ...σε μια χωρα που οι πολιτες θελουν να φαινονται οτι σκεφτονται αριστερα γιατι αυτο ειναι trendy, αλλα στην πραγματικοτητα ειναι βαθια συντηριτικοι.
        Αυτό το "αλλά" τί το βάζεις; Αριστερά σημαίνει συντήρηση. Το λες και πιο κάτω όταν λες ότι πολεμούν κάθε τι νέο. Και βέβαια δεν είναι οι μόνοι. Και οι δεξιοί το ίδιο είναι στο ζήτημα αυτό. Τους ενώνει ο φόβος για το νέο ,που τους αμφισβητεί το δίπολο πούχουν στήσει για να δικαιολογεί ο ένας την ύπαρξη του άλλου. Και προπάντων τους ενοχεί η ελευθερία του ατόμου διότι δε μπορούν να το ελέγξουν.

        Όσον αφορά την οικογένεια , την θεωρώ σημαντική για μένα. Όμως δε μπορώ να την αναγάγω σε υπέρτατη αξία διότι αυτό είναι υπόθεση του καθένα. Είναι βέβαιον ότι υπάρχουν υπεύθυνοι πολίτες που λειτουργούν και στοχοθετούν χωρίς την ανάγκη της. Δε μπορώ να τους κρίνω γι αυτό. Όπως προείπα για μένα η οικογένειά μου είναι πηγή ευτυχίας μου αλλά αυτή την εμπειρία δε μπορώ ούτε να τη μοιραστώ ούτε να την αναδείξω ως πρότυπο σε άλλους. Ο καθένας ας πορευτεί όπως νομίζει.

        Όσον αφορά την γλώσσα είμαι υπέρ της μεταρρύθμισης που έγινε το 1979(;) επί Γ.Ράλλη. Εκτιμώ ότι αυτός ο εκμοντερνισμός ήταν απαραίτητος για να μπορέσουμε να αναπτυχθούμε προσαρμοζόμενοι στα καινούργια παγκόσμια δεδομένα. Η απλοποίηση είναι και θέμα οικονομίας διότι δε μπορείς να ξοδεύεις άπειρες ώρες για την εκμάθηση μιας πολύπλοκης γλώσσας όταν οι άλλοι τρέχουν με χίλια.
        Τώρα το ότι υπάρχει μια λεξιπενία ,μια φτώχεια και μια μιζέρια στο πως εκφράζονται κάποιοι άνθρωποι (ίσως η πλειψηφία), δε νομίζω ότι είναι απόροια της εν λόγω μεταρρύθμισης αλλά όπως σωστά λες της παιδείας. Βασικό ζήτημα στη μόρφωση του ανθρώπου πρέπει να είναι η χρήση της γλώσσας και του λόγου γενικότερα. Εγώ ακόμη υποστηρίζω ότι πρέπει και τα Αγγλικά να αναβαθμιστούν και να γίνουν δεύτερη επίσημη γλώσσα. Υποστηρίζω ότι πρέπει να τρέξουμε γρηγορότερα από τους άλλους για να τους προλάβουμε και δυστυχώς τα Ελληνικά δεν προσφέρονται για να ανπτύξουμε μεγάλη ταχύτητα. Να μην παρεξηγηθώ όμως ότι ζητώ υποβάθμιση της Ελληνικής αλλά, όπου απαιτείται και η Αγγλική μας διευκολύνει, να μην κομπλάρουμε.
        Last edited by labiis; 08-12-2009, 09:29.
        Οποιοσδήποτε έλεγχος των οικονομικών στόχων του ατόμου, συνεπάγεται τον έλεγχο κάθε πλευράς της ανθρώπινης ζωής.

        Comment


        • #5
          Αυτό το "αλλά" τί το βάζεις; Αριστερά σημαίνει συντήρηση. Το λες και πιο κάτω όταν λες ότι πολεμούν κάθε τι νέο. Και βέβαια δεν είναι οι μόνοι. Και οι δεξιοί το ίδιο είναι στο ζήτημα αυτό. Τους ενώνει ο φόβος για το νέο ,που τους αμφισβητεί το δίπολο πούχουν στήσει για να δικαιολογεί ο ένας την ύπαρξη του άλλου. Και προπάντων τους ενοχεί η ελευθερία του ατόμου διότι δε μπορούν να το ελέγξουν.
          Αν αριστερά σημαίνει συντήρηση, τότε δεξιά τι σημαίνει; Επίσης πως ορίζεις την αριστερά;
          Επιτέλους ας μάθουμε πως να γράφουμε ελληνικά! Προσθέστε τον ελληνικό ορθογράφο στον mozilla firefox!

          Δώσε αίμα! Μερικά λεπτά από τον χρόνο σου μπορούν να σώσουν ζωές!

          Comment


          • #6
            @ Λαμπης
            την οικογενεια την εθεσα ως πηγη παιδειας περισσοτερο παρα σαν αξια.
            η απλοποιηση της γλωσσας δεν ειναι κατ αναγκη οικονομια. Οι ισπανοι πχ αρνηθηκαν την καταργηση της περισπωμενης. Οι Γαλλοι εχουν επισης πολυτονικο συστημα. Δεν νομιζω οτι οι εν λογω κοινωνιες εχουν μεινει πισω.
            Σε οτι αφορα την εκμαθηση Αγγλικων σαν δευτερη γλωσσα εγω θα το προεκτινα λεγοντας πως αφου η γλωσσα μας ειναι αναδελφη οι Ελληνες θα επρεπε να γνωριζουν περισσοτερες απο μια ξενες γλωσσες απταιστα παιρνοντας υπ οψη οτι η βαρια βιομηχανια της Ελλαδας ειναι ο τουρισμος.
            @ Τασος
            Μα Τασο ο Λαμπης αυτο ακριβως ειπε συμπληρονοντας εμενα οτι και η δεξια και η αριστερα ειναι συντηρηση. Και σ αυτο δε διαφωνω αν και θα κατετασα τον εαυτο μου περισσοτερο σ αυτο που αποκαλουμε κεντρο-δεξια. Οπως και να το κανω ο τροπος που μεγαλωσα και οι εμπειριες μου με κανουν να μην αγνοω τη θρησκεια μου (χωρις αυτο να σημαινει πως θελω να την επιβαλλω σε αλλους αλλα επισης χωρις να σημαινει οτι επειδη μ αρεσει να κανω τον σταυρο μου και να στεκομαι προσοχη οταν ακουω τον εθνικο υμνο πρεπει να φοβαμαι μηπως με πουν εθνικιστη ή θρησκολειπτο). Ειμαι υπερ της ελευθερης εκφρασης του ατομου οταν αυτη δεν παραβιαζει την εκφραση των γυρω του.
            Οσο γι αυτο που λες για τις ιδεολογιες συμφωνω, απλα διαφωνω καθετα με τα οσα λεει η αναρχια.

            Comment


            • #7
              Originally posted by tasos88 View Post
              Αν αριστερά σημαίνει συντήρηση, τότε δεξιά τι σημαίνει; Επίσης πως ορίζεις την αριστερά;
              Είναι και οι δύο συντηρητικές δυνάμεις. Δεν έχει κανείς τους το μονοπώλιο σ'αυτό.
              Και βέβαια αριστερά δεν έιναι συνώνυμο της δεξιάς. Δεν λέω αυτό, αλίμονο. Όμως στο ζήτημα της συντήρησης του πολιτικού status quo και του θαψίματος ο,τιδήποτε νέου τους αμφισβητεί ιδεολογικά , δυστυχώς ταυτίζονται. Οι κομμουνιστές πχ είναι κολημένοι σε θεωρίες που διατυπώθηκαν πριν από 100-150 χρόνια και αρνούνται να δουν πώς έχουν διαμορφωθεί τα πράγματα σήμερα. Μιλούν και επιχειρηματολογούν με λόγο "παλαιολιθικό" και αυτός ο λόγος δεν περιέχει τίποτα καινούργιο, λες κι όλα έχουν μείνει ακίνητα αυτά τα χρόνια.
              Τώρα, το πώς ορίζεται η αριστερά είναι μεγάλη κουβέντα και δεν θέλω να επιπολαιολογήσω. Θάλεγα ,έτσι γενικά, ότι είναι το σύνολο των κομμάτων που εμπνέονται και εφαρμόζουν κολλεκτίβιστη ιδεολογία που έχει στόχο την κομμουνιστική κοινωνία. Τώρα το αν το κάνουν αυτό με συνέπεια κλπ , είναι άλλο θέμα.
              Οποιοσδήποτε έλεγχος των οικονομικών στόχων του ατόμου, συνεπάγεται τον έλεγχο κάθε πλευράς της ανθρώπινης ζωής.

              Comment


              • #8
                Jimpako για μένα αριστερά δεν σημαίνει συντήρηση. Μπορεί να έχουμε σχηματίσει αυτή την άποψη, μιας και πολλοί έχουν συνδέσει αποκλειστικά την αριστερά με το ΚΚΕ... που για μένα είναι ένα άκρως απαρχαιωμένο κόμμα.
                Ειμαι υπερ της ελευθερης εκφρασης του ατομου οταν αυτη δεν παραβιαζει την εκφραση των γυρω του.
                Μαζί σου!Δεν υπάρχουν πολλοί -άσχετα με τον χώρο που εντάσσονται- που να διαφωνούν μαζί σου!

                Όσο για την αναρχία, δεν το εξετάζω με το να συμφωνεί κάποιος ή όχι, απλά δεν μπορεί κανείς να λέει ότι είναι αναρχικός και να μην έχει έστω και μία μικρή γνώση στο τι εμπεριέχει ως ιδεολογία!
                Επιτέλους ας μάθουμε πως να γράφουμε ελληνικά! Προσθέστε τον ελληνικό ορθογράφο στον mozilla firefox!

                Δώσε αίμα! Μερικά λεπτά από τον χρόνο σου μπορούν να σώσουν ζωές!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by jimpakos View Post
                  θα κατετασα τον εαυτο μου περισσοτερο σ αυτο που αποκαλουμε κεντρο-δεξια.
                  Εγώ δεν κατατάσσω τον εαυτό μου οπουδήποτε πάνω στην γραμμή Αριστερά-Δεξιά. Θεωρώ ότι αντί για μια γραμμή υπάρχει ένα τρίγωνο όπου στις κορυφές του βρίσκονται ο Φιλελευθερισμός, η Αριστερά και η Δεξιά. Ο φιλελεύθερος δεν είναι ούτε δεξιός ούτε αριστερός. Ο καθένας μπορεί να τοποθετήσει τον εαυτό του όχι υποχρεωτικά ακριβώς στις κορυφές αλλά οπουδήποτε μέσα στο τρίγωνο. Υπάρχει βέβαια και η άποψη ότι το καταλληλότερο σχήμα είναι ρόμβος (θα βάλω σχετικό link αργότερα).
                  Οποιοσδήποτε έλεγχος των οικονομικών στόχων του ατόμου, συνεπάγεται τον έλεγχο κάθε πλευράς της ανθρώπινης ζωής.

                  Comment


                  • #10
                    Εγω παλι το θεωρω κυκλο οπου τα ακρα ενωνονται μιας και οι διαφορες μεταξυ φασισμου και κομμουνισμου ειναι δυσδιακριτες. Συμφωνω οτι ο φιλελευθερος δεν ειναι ουτε δεξιος ουτε αριστερος αλλα υπαρχουν κι αλλες παραμετροι που προσδιοριζουν το σημειο. Παραμετροι που εχουν να κανουν με μια γενικοτερη θεωρηση της ζωης. Δεν ειναι απαραιτητο καποιος να κατατασσει τον εαυτο του καπου μεσα σ αυτο το φασμα. Εγω απλα λεω που θα κατετασσα τον εαυτο μου αν θεωρουσα οτι ενα τετοιον φασμα οποιουδηποτε σχηματος υπηρχε. Οπως καλα γνωριζεις πανω σ αυτον τον πλανητη υπαρχουν κοντα στα 7 δις ανθρωποι και περιπου τοσες ειναι και οι πολιτικες γνωμες που υπαρχουν. Θα ηταν σχεδον αδυνατο να υπαρχουν ανθρωποι με απολυτα ταυτοσημες πολιτικες θεωρησεις μονο και μονο απο το γεγονος οτι καθε ανθρωπος εχει ξεχωριστο χαρακτηρα, ξεχωριστο τροπο με τον οποιο βιωνει τη συναναστροφη με αλλους ανθρωπους, ξεχωριστες εμπειριες και ξεχωριστη κριση. Τα κομματα ή οι πολιτικες ομαδες προβληματισμου απλα προσπαθουν να συνθεσουν και να ενωσουν συγκλινουσες αποψεις κι αυτο οχι παντα με πετυχημενο τροπο. Καποιος πχ ανηκει στον ταδε πολιτικο χωρο οχι απαραιτητα επειδη συμφωνει απολυτα αλλα επειδη ο συγκεκριμενος πολιτικος χωρος εκφραζει καλυτερα τις πολιτικες του αποψεις. Δυστυχως ομως στην Ελλαδα τα κομματα εχουν μετεξελιχθει σε ομαδες συμφεροντων και οχι πολιτικης σκεψης με αποτελεσμα να διακυρητουν μια ιδεολογια που μονο στα λογια ή στα χαρτια πιστευουν. Στην πραξη ομως ακολουθουν την πολιτικη των οποιων συμφεροντων εξυπηρετουν. Κι αυτο για μενα ισχυει για ολα τα κομματα μικρα και μεγαλα. Ο μονος τροπος να αλλαξει κατι τετοιο ειναι την κατευθυνση και την πολιτικη των κομματων να την οριζουν τα ενεργα μελη. Οχι μονο με την ψηφιση του εκαστοτε προεδρου οπως πχ εκανε το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ αλλα και με την εμπρακτη συμμετοχη των πολιτων μεσα στα κομματα. Κατι τετοιο για μενα και για τη δικη μου θεωρηση των πραγματων θα εδινε αξιοπιστια στο σημερινο πολιτικο συστημα και θα αφηνε μεγαλυτερη ελευθερια επιλογων και δρασεων στον πολιτη. Με την τεχνολογια που σημερα υπαρχει η συμμετοχη στη διακυβερνηση και στη ληψη αποφασεων ειναι κατι εφικτο, γρηγορο και αποτελεσματικο.

                    Comment


                    • #11
                      Δες αυτό το test. Είναι πολύ καλό. http://www.politicalcompass.org/test


                      Συμπληρώνω και μ'αυτό για την ελληνική πραγματικότητα http://www.youtube.com/watch?v=6zzLvEXdB0U
                      Last edited by labiis; 08-12-2009, 12:49.
                      Οποιοσδήποτε έλεγχος των οικονομικών στόχων του ατόμου, συνεπάγεται τον έλεγχο κάθε πλευράς της ανθρώπινης ζωής.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by jimpakos View Post
                        Εγω παλι το θεωρω κυκλο οπου τα ακρα ενωνονται μιας και οι διαφορες μεταξυ φασισμου και κομμουνισμου ειναι δυσδιακριτες.
                        Μαλλον εσυ ή δεν μπορεις ή δεν θες να δεις τις διαφορες.
                        THE WORLD IS FULL OF KINGS AND QUEENS WHO BLIND YOUR EYES AND STEAL YOUR DREAMS

                        keep on smokin' in the free world

                        Comment


                        • #13
                          Το γεγονος οτι και στις 2 περιπτωσεις εκμηδενιζεται η προσωπικη ελευθερια μου αρκει. Δε με ενδιαφερει στο ονομα ποιου εκμηδενιζει καποιος την ατομικη ελευθερια, γιατι αυτο ειναι για να κρατουν τα προσχηματα, με ενδιαφερει οτι το αποτελεσμα ειναι το ιδιο: προσωπικες ελευθεριες σχεδον μηδεν και ιδιωτικη πρωτοβουλια υπο το μηδεν. Οπως λεμε μερικοι μποκ το ενα σκατα το αλλο. Διαφορες για τα προσχηματα υπαρχουν αλλα δεν παυουν να ειναι δυο δρομοι που οδηγουν στον ιδιο αδιεξοδο προορισμο.
                          Το θεμα δεν ειναι να θελω ή να μπορω να δω τις διαφορες γιατι με την ιδια ευκολια θα μπορουσα να σου απαντησω οτι κι εσυ δεν θελεις ή δεν μπορεις να δεις τις ομοιοτητες. Το θεμα ειναι αυτες οι διαφορες να ειναι ουσιας. Με λιγα λογια ειτε πουμε δικτατορια του ενος ειτε πουμε δικτατορια του προλεταριατου δεν παυουμε και στις δυο περιπτωσεις να μιλουμε για δικτατορια που σημαινει αυτοματα για μενα απολυτη στερηση της ατομικης μου ελευθεριας.

                          Comment


                          • #14
                            jimpakos εξισωνεις τον φασισμο σαν ιδεολογια αλλα και σαν πραξη με τον κομμουνισμο οπως εφαρμοστηκε.Η θεωρια με την πραξη οπως σιγουρα ξερεις εχει μεγαλη διαφορα.Εκει ειναι η ενσταση μου.Αυτο που εγινε στο πρωην ανατολικο μπλοκ αλλα και γινεται σημερα στην κινα,κορεα,δεν ειναι κομμουνισμος,ειναι κοκκινος φασισμος.
                            Last edited by castratos; 08-12-2009, 13:50.
                            THE WORLD IS FULL OF KINGS AND QUEENS WHO BLIND YOUR EYES AND STEAL YOUR DREAMS

                            keep on smokin' in the free world

                            Comment


                            • #15
                              Σαν συστημα δεν μπορει να εφαρμοστει ουτως ή αλλως. Οσες αποπειρες και να εγιναν στο ιδιο αποτελεσμα κατεληξαν και τιποτα δεν εγγυαται οτι και η επομενη προσπαθεια δεν θα καταληξει στο ιδιο. Το εμεις δεν ειμαστε σαν τους αλλους ειναι κατι που δεν πειθει πλεον. Ουτε το τωρα μαθαμε και δεν θα ξαναγινουν τα ιδια λαθη. Δεν εχω τωρα χρονο να το αναλυσω περισσοτερο αλλα ελπιζω να καταλαβαινεις αυτο που εννοω.
                              Τα λεμε σε 2-3 μερες bb.

                              Comment

                              Working...
                              X