Announcement

Collapse
No announcement yet.

Γιατί το νομοσχέδιο για την εκπαίδευση δημιούργησε σκηνικό πολέμου;

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Γιατί το νομοσχέδιο για την εκπαίδευση δημιούργησε σκηνικό πολέμου;

    loading...
    Το πολιτικό κίνητρο για την ύπαρξη του θεσμού της εκπαίδευσης, αποσκοπεί στην ισχυροποίηση εθνικών, θρησκευτικών και οικονομικών ομάδων στον ανταγωνισμό τους με άλλες ομάδες. Αυτά τα μεγάλα συμφέροντα, συντηρούν την ύπαρξη των σχολείων και καθορίζουν την γνώση που παρέχεται, την γνώση που αποκρύβεται ή αποσιωπάται.
    Αναντίρρητα, η πιο επιβλαβής διδασκαλεία για τους απροστάτευτους παιδικούς εγκεφάλους είναι το μάθημα της ιστορίας και των θρησκευτικών και ο σκυλοκαβγάς οφείλεται στο ποιος ή ποιοι θα καθορίζουν το αναληθές και παραπλανητικό διδακτικό περιεχόμενο τους .
    Είναι φανερό ότι όποιοι διαχειρίζονται αυτές της πληροφορίες είναι κέντρα εξουσίας και αντίστροφα, που στοχεύουν στην αφαίρεση της δυνατότητας δημιουργίας αυτόβουλης γνώμης, κατασκευάζοντας έτσι πειθήνιους υπηκόους που άγονται και φέρονται σύμφωνα με τα συμφέροντα και τις υποδείξεις των κυρίαρχων οικονομικών ελίτ που διαχειρίζονται και τα μέσα μαζικής αποβλάκωσης.
    Τον πρώτο λόγο στο περιεχόμενο των μαθημάτων της ιστορίας και των θρησκευτικών τον έχει το σκοταδιστικό ιερατείο του χριστιανικού δόγματος, οι εκπρόσωποι του εθνικού κορμού που αποτελείται κυρίως από τους επίγονους των χιτών, των μελανοχιτώνων, των μαυραγοριτών, των προδοτών, των συνεργατών του κατακτητή, των βασιλικών, των αντικομουνιστών, της χούντας, κτλ, και ακολουθούν οι υποδείξεις της οικονομικής ελίτ, του ΣΕΒ, των ΜΜΑ, των εργολάβων, των εργοστασιαρχών που ανάλογα με τις ανάγκες τους σε άβουλους και φτηνούς δούλους που θα εργαστούν στα εργοστάσια τους, διατάζουν τους υπουργούς παιδείας, πόσοι θα εισάγονται στην ανώτερη και πόσοι στην ανώτατη εκπαίδευση. Όσο λιγότεροι τόσο καλύτερα για τα συμφέροντά τους, τόσο περισσότερα και φτηνότερα εργατικά χέρια.
    Ειδικά η πολιτική ισχύς του αρχιεπισκόπου είναι τέτοια, που αρκεί ένα τηλέφωνο για να πέσει η εκλεγμένη κυβέρνηση! Αλίμονο σε όποια Αρβελέρ ισχυριστεί πως δεν είμαστε γνήσιοι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων ή σε όποιον τολμήσει να καταργήσει τις σχολικές παρελάσεις, την πρωινή προσευχή και τον εθνικό ύμνο από τα σχολεία.
    Έτσι η ιστορία, διδάσκεται μέσα από ένα πλέγμα παραποιήσεων, αποσιωπήσεων και υποδείξεων, ώστε να μεγεθύνεται η εικόνα του κράτους . Μας μαθαίνουν να πιστεύουμε ότι η δική μας χώρα ήταν πάντοτε με το μέρος του δίκαιου, σχεδόν πάντοτε νικήτρια και πως είναι γενέτειρα σχεδόν όλων των σπουδαίων ανδρών. Αυτές οι κολακευτικές απόψεις απορροφώνται εύκολα και ενστικτωδώς από τα παιδιά και σπανίως η κατοπινή γνώση μπορεί να τις εκτοπίσει από μέσα τους. Αμφιβάλει κανείς πως η χώρα μας από κάθε άποψη είναι ανώτερη από κάθε άλλη; Οι ψευδείς ιδέες για την ιστορία, εκτρέφουν την αντιπαλότητα και εξυπηρετούν στην διαιώνιση ενός μισαλλόδοξου σοβινισμού.
    Τα ίδια ακριβώς ισχύουν και με το υποχρεωτικό μάθημα των θρησκευτικών του κυρίαρχου δόγματος, που καταδυναστεύει τα απροστάτευτα μαθητικά μυαλά, με τις απαρασάλευτες δογματικές απόψεις που ενσταλάζει, καταπνίγοντας την διερευνητική φύση των νέων ανθρώπων για την εύρεση της αλήθειας. Η επιβολή της πειθαρχίας, της υπακοής και της αυθεντίας του δάσκαλου, ολοκληρώνουν την κατασκευή άριστων υπηκόων, υποδειγματικά καταπιεσμένων , έτοιμοι να υπηρετήσουν στο στρατό, στην αστυνομία, στα εργοστάσια, στα σχολεία, στα κόμματα, στα δικαστήρια, στα εργοτάξια, υπακούοντας τυφλά στις παράλογες απαιτήσεις της άρχουσας τάξης, της οποίας τα συμφέροντα διεκπεραιώνουν στο ακέραιο οι κυβερνήσεις και η δημόσια διοίκηση.
    Δεν βλέπω το νέο νομοσχέδιο να εμπνέεται από κάποια μεγάλη ελπίδα οικοδόμησης του μέλλοντος ή κάποιου οράματος για την επερχόμενη κοινωνία που στοχεύουμε και πέρα από την κατοχύρωση της διακίνησης των ιδεών, δεν κατανοώ τον σκυλοκαβγά, γιατί ο σκοπός και το έργο όλων των κυβερνήσεων είναι να υπηρετούν τα συμφέροντα της κυρίαρχης οικονομικής ελίτ. Εκτός αν το ζητούμενο είναι ποιος δούλος θα υπηρετήσει καλύτερα και με την μεγαλύτερη υποτέλεια τα οικονομικά τους συμφέροντα.
    Βλέπω αποβλακωμένους ανθρώπους.

  • #2
    Originally posted by Aornos View Post
    Το πολιτικό κίνητρο για την ύπαρξη του θεσμού της εκπαίδευσης, αποσκοπεί στην ισχυροποίηση εθνικών, θρησκευτικών και οικονομικών ομάδων στον ανταγωνισμό τους με άλλες ομάδες. Αυτά τα μεγάλα συμφέροντα, συντηρούν την ύπαρξη των σχολείων και καθορίζουν την γνώση που παρέχεται, την γνώση που αποκρύβεται ή αποσιωπάται.
    Αρα εισαι κατα της εκπαιδευσης?

    Comment


    • #3
      Originally posted by Aornos View Post
      Το πολιτικό κίνητρο για την ύπαρξη του θεσμού της εκπαίδευσης, αποσκοπεί στην ισχυροποίηση εθνικών, θρησκευτικών και οικονομικών ομάδων στον ανταγωνισμό τους με άλλες ομάδες. Αυτά τα μεγάλα συμφέροντα, συντηρούν την ύπαρξη των σχολείων και καθορίζουν την γνώση που παρέχεται, την γνώση που αποκρύβεται ή αποσιωπάται.
      Αναντίρρητα, η πιο επιβλαβής διδασκαλεία για τους απροστάτευτους παιδικούς εγκεφάλους είναι το μάθημα της ιστορίας και των θρησκευτικών και ο σκυλοκαβγάς οφείλεται στο ποιος ή ποιοι θα καθορίζουν το αναληθές και παραπλανητικό διδακτικό περιεχόμενο τους .
      Είναι φανερό ότι όποιοι διαχειρίζονται αυτές της πληροφορίες είναι κέντρα εξουσίας και αντίστροφα, που στοχεύουν στην αφαίρεση της δυνατότητας δημιουργίας αυτόβουλης γνώμης, κατασκευάζοντας έτσι πειθήνιους υπηκόους που άγονται και φέρονται σύμφωνα με τα συμφέροντα και τις υποδείξεις των κυρίαρχων οικονομικών ελίτ που διαχειρίζονται και τα μέσα μαζικής αποβλάκωσης.
      Τον πρώτο λόγο στο περιεχόμενο των μαθημάτων της ιστορίας και των θρησκευτικών τον έχει το σκοταδιστικό ιερατείο του χριστιανικού δόγματος, οι εκπρόσωποι του εθνικού κορμού που αποτελείται κυρίως από τους επίγονους των χιτών, των μελανοχιτώνων, των μαυραγοριτών, των προδοτών, των συνεργατών του κατακτητή, των βασιλικών, των αντικομουνιστών, της χούντας, κτλ, και ακολουθούν οι υποδείξεις της οικονομικής ελίτ, του ΣΕΒ, των ΜΜΑ, των εργολάβων, των εργοστασιαρχών που ανάλογα με τις ανάγκες τους σε άβουλους και φτηνούς δούλους που θα εργαστούν στα εργοστάσια τους, διατάζουν τους υπουργούς παιδείας, πόσοι θα εισάγονται στην ανώτερη και πόσοι στην ανώτατη εκπαίδευση. Όσο λιγότεροι τόσο καλύτερα για τα συμφέροντά τους, τόσο περισσότερα και φτηνότερα εργατικά χέρια.
      Ειδικά η πολιτική ισχύς του αρχιεπισκόπου είναι τέτοια, που αρκεί ένα τηλέφωνο για να πέσει η εκλεγμένη κυβέρνηση! Αλίμονο σε όποια Αρβελέρ ισχυριστεί πως δεν είμαστε γνήσιοι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων ή σε όποιον τολμήσει να καταργήσει τις σχολικές παρελάσεις, την πρωινή προσευχή και τον εθνικό ύμνο από τα σχολεία.
      Έτσι η ιστορία, διδάσκεται μέσα από ένα πλέγμα παραποιήσεων, αποσιωπήσεων και υποδείξεων, ώστε να μεγεθύνεται η εικόνα του κράτους . Μας μαθαίνουν να πιστεύουμε ότι η δική μας χώρα ήταν πάντοτε με το μέρος του δίκαιου, σχεδόν πάντοτε νικήτρια και πως είναι γενέτειρα σχεδόν όλων των σπουδαίων ανδρών. Αυτές οι κολακευτικές απόψεις απορροφώνται εύκολα και ενστικτωδώς από τα παιδιά και σπανίως η κατοπινή γνώση μπορεί να τις εκτοπίσει από μέσα τους. Αμφιβάλει κανείς πως η χώρα μας από κάθε άποψη είναι ανώτερη από κάθε άλλη; Οι ψευδείς ιδέες για την ιστορία, εκτρέφουν την αντιπαλότητα και εξυπηρετούν στην διαιώνιση ενός μισαλλόδοξου σοβινισμού.
      Τα ίδια ακριβώς ισχύουν και με το υποχρεωτικό μάθημα των θρησκευτικών του κυρίαρχου δόγματος, που καταδυναστεύει τα απροστάτευτα μαθητικά μυαλά, με τις απαρασάλευτες δογματικές απόψεις που ενσταλάζει, καταπνίγοντας την διερευνητική φύση των νέων ανθρώπων για την εύρεση της αλήθειας. Η επιβολή της πειθαρχίας, της υπακοής και της αυθεντίας του δάσκαλου, ολοκληρώνουν την κατασκευή άριστων υπηκόων, υποδειγματικά καταπιεσμένων , έτοιμοι να υπηρετήσουν στο στρατό, στην αστυνομία, στα εργοστάσια, στα σχολεία, στα κόμματα, στα δικαστήρια, στα εργοτάξια, υπακούοντας τυφλά στις παράλογες απαιτήσεις της άρχουσας τάξης, της οποίας τα συμφέροντα διεκπεραιώνουν στο ακέραιο οι κυβερνήσεις και η δημόσια διοίκηση.
      Δεν βλέπω το νέο νομοσχέδιο να εμπνέεται από κάποια μεγάλη ελπίδα οικοδόμησης του μέλλοντος ή κάποιου οράματος για την επερχόμενη κοινωνία που στοχεύουμε και πέρα από την κατοχύρωση της διακίνησης των ιδεών, δεν κατανοώ τον σκυλοκαβγά, γιατί ο σκοπός και το έργο όλων των κυβερνήσεων είναι να υπηρετούν τα συμφέροντα της κυρίαρχης οικονομικής ελίτ. Εκτός αν το ζητούμενο είναι ποιος δούλος θα υπηρετήσει καλύτερα και με την μεγαλύτερη υποτέλεια τα οικονομικά τους συμφέροντα.
      Πάντως το πρόβλημα δεν είναι μόνο στο σκέλος του "καλού" της υπόθεσης. Πρέπει να χουμε κατα νου τι εκπαίδευση θέλουμε και ποιοί είναι οι λόγοι που δε την έχουμε. Καταλαβαίνεις επομένως ότι εφόσον η κυρίαρχη τάξη έχει την εξουσία δλδ εν προκειμένω η αστική, τέτοια μόρφωση θα έχεις. Υπό αυτή την έννοια δε θα δεις πουθενά νομοσχέδιο. Εδώ έχει ονομαστεί ημέρα της Ευρώπης η αντιφασιστική νίκη των λαών, σε λίγο θαμας πουν οτι η ε.ε - όραμα των ναζί κέρδισε το πόλεμο. Έχουν βγάλει με φωτοσοπ από το βιβλίο ιστορίας το σφυροδρέπανο και σε κάνει να διερωτασε το γιατί. Έχουν αποθεώσει τη παπαγαλια και τη δυαδική σκέψη όπως λέω.

      Τέλος πολλοί έχουν μπερδέψει τη παιδεία με τη γνώση, πρόκειται για τελείως διαφορετικά πράγματα.

      Γενικά συμφωνω με το άρθρο σου αλλά μια επισήμανση την εκκλησία τη θεωρώ σκοταδιστικη ,αλλά το ίδιο τη θεωρεί και μερίδιο του κεφαλαίου που είναι αγκάθι για τις μπίζνες που ανοίγουν, ένας φορέας είναι της αστικής εξουσίας,με η χωρίς θρησκευτικά σε αυτό το σύστημα δεν έχει καμμία σημασία. Αυτή τη παιδεία θα έχουμε παγκόσμια.

      Comment


      • #4
        Originally posted by $s1 View Post

        Αρα εισαι κατα της εκπαιδευσης?
        Γιατί... κατάλαβες τι γράφει;
        Είναι οι γνωστές ιντερνετικές αρλούμπες που πιάνουν 7 σελίδες χωρίς να λεν τίποτα.

        Α! Τώρα θυμήθηκα. Είναι ακριβώς το στοιχείο σου...

        Comment


        • #5
          Αρα εισαι κατα της εκπαιδευσης?

          Η εκπαίδευση είναι τεχνικό θέμα και έχουμε ανάγκη από γιατρούς, μηχανικούς, δικηγόρους, κ.λπ. Το ερώτημα είναι αν αυτός που αποφασίζει και νομοθετεί είναι ο καταλληλότερος γιατί συνήθως για θέματα εκπαίδευσης και παιδείας ασχολούνται εκείνοι που δεν έχουν παιδιά. Για παράδειγμα το σκοταδιστικό ιερατείο δεν έχει παιδιά. Γιατί να έχει λόγο στο τι , το ποιο και το πώς της εκπαίδευσης των παιδιών των άλλων;
          Οι πολιτικοί και η οικονομική ελίτ της χώρας, αποφεύγουν το καθημερινό βάσανο της διαπαιδαγώγησης των παιδιών τους, όσοι έχουνε, και τα απομακρύνουν εσώκλειστα σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια περιωπής από την νηπιακή ηλικία τους. Αυτοί γιατί να έχουν λόγο για το τι , το ποιο και το πώς της εκπαίδευσης των παιδιών των πληβείων;
          Έχουν κατάλληλη εκπαίδευση και παιδαγωγική ικανότητα οι εκπαιδευτές των παιδιών μας; ή διδάσκουν τις παράδοξες αξιώσεις των ιερατείων και τα εκπαιδεύουν πώς αυτά να γίνουν καλοί , χρήσιμοι , υπάκουοι και πειθήνιοι άνθρωποι, αλυσοδεμένοι αδιαμαρτύρητα στις ορέξεις των οικονομικών δυναστών, ανάξια να σηκώνουν το βάρος της ευθύνης των αποφάσεων τους, υποταγμένα στις αυθεντίες, χωρίς ελεύθερη και κριτική σκέψη, χωρίς ικανότητα αναστοχασμού, έρμαια στις υποβολές και την καθοδήγηση των μέσων μαζικής αποβλάκωσης ώστε να ενεργούν πολλές φορές ενάντια στο συμφέρον τους επειδή ποτέ δεν τους το δίδαξαν και αναπόφευκτα δεν το γνωρίζουν.
          Γιατί άραγε δεν συγκροτείται μια Ευρωπαϊκή ή Ελληνική επιτροπή έγκριτων ιστορικών ώστε να καταγραφεί επιστημονικά μια κοινή, πραγματική και αντικειμενική ιστορία και αυτή να διδάσκεται στα σχολεία ώστε όλοι οι Ευρωπαίοι ή τουλάχιστον οι Έλληνες να μαθαίνουν την ιστορική αλήθεια ελεύθεροι από τα ιστορικά ψέματα, τις εθνικές φαντασιώσεις και την μισαλλοδοξία;
          Η πολεμική ατμόσφαιρα, πριν λίγες μέρες, με έριδα την ταύτιση των εγκλημάτων του ναζισμού και του κομμουνισμού που ξέσπασε, δείχνουν γιατί η ιστορία που μαθαίνουμε είναι μια φτιασιδωμένη πόρνη που την τραβολογάει ο καθένας όπως γουστάρει και ποιανού τα συμφέροντα εξυπηρετεί.

          Βλέπω αποβλακωμένους ανθρώπους.

          Comment


          • #6
            Τον πρώτο λόγο στο περιεχόμενο των μαθημάτων της ιστορίας και των θρησκευτικών τον έχει το σκοταδιστικό ιερατείο του χριστιανικού δόγματος, οι εκπρόσωποι του εθνικού κορμού που αποτελείται κυρίως από τους επίγονους των χιτών, των μελανοχιτώνων, των μαυραγοριτών, των προδοτών, των συνεργατών του κατακτητή, των βασιλικών, των αντικομουνιστών, της χούντας, κτλ,

            Μηλα,πορτοκαλια,λεμονια ,καρμπυρατερ ,σταφυλια.
            Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πας,θα πας εκεί που κοιτάς.

            Comment

            Μηνύματα

            Collapse

            Θέματα

            Collapse

            Working...
            X