Announcement

Collapse
No announcement yet.

Τάφος Μ. Αλέξανδρου

Collapse

Latest

Collapse

X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Τάφος Μ. Αλέξανδρου

    Η διημεριδα οργανωθηκε απο την "Ελληνικη Αγωγη", οποιος θελει περισοτερες πληροφοριες θα βρει το τηλεφωνο στο τελος του δελτιου τυπου. Επισης ακουσα οτι θα κυκλοφορησει κασετα VHS με τις ομιλιες που εγιναν.


    Αθήνα 01/10/2002

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Το Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου και την Κυριακή 29 έλαβε χώρα στο Ίδρυμα <<ΓΟΥΛΑΝΔΡΗ-ΧΟΡΝ>> στην πλάκα, συνέδριο για την παρουσία του Μ.Αλεξάνδρου στην Ανατολή και ειδικότερα για τις ανασκαφές της κας Λιάνας Σουβαλτζή, στην όαση Σίουα και την πιθανή ανακάλυψη του Τάφου του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
    Στο συνέδριο έλαβαν μέρος, σπουδαίοι επιστήμονες, όπως ο επίκουρος καθηγητής της κλασικής αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών κος Άγγελος Παπαιωάνου, η επίκουρος καθηγήτρια Αστρονομίας του Πανεπιστημίου Αθηνών κα Μάρω Παπαθανασίου κ.α. οι οποίοι παρουσίασαν τους λόγους για τους οποίους πιστεύουν ότι η συνέχιση των ανασκαφών στην όαση Σίουα, μπορεί να κρύβει μεγάλο ενδιαφέρον. Κυρίως απεδείχθη η ελληνικότητα του μνημείου και το επείγον της συνέχισης των ανασκαφών.
    Μεταξύ των ομιλητών ήταν και δύο Αιγύπτιοι Πρυτάνεις, ο ένας ελληνιστής, ο κ. Σααντάνι και ο δεύτερος επιγραφολόγος-αρχαιολόγος, ο κ. Νουρ-Ελ Ντιν.
    Ο κ. Νουρ-Ελ Ντιν είναι πρύτανης του πανεπιστημίου του Καίρου, αλλά και ο αρχαιολόγος, ο οποίος επί σειρά ετών ήταν ο πρόεδρος του Αιγυπτιακού Συμβουλίου αρχαιοτήτων και συγκεκριμένα ο επίσημος επιθεωρητής του Αιγυπτιακού Κράτους, στις ανασκαφές όλων των ξένων αποστολών και κατά συνέπεια και της ελληνικής αποστολής της κας Λιάνας Σουβαλτζή. Μάλιστα οι ανασκαφικές άδειες που λάμβανε η κα Σουβαλτζή από το 1989, έως το 1995 είχαν την δική του υπογραφή.
    Σε ερώτηση, γιατί σταμάτησαν οι ανασκαφές στην όαση Σίουα και για το αν ευσταθούσαν οι διάφορες κατηγορίες εναντίον της κας Σουβαλτζή, ότι δηλαδή δεν είχε κάνει σωστά την δουλειά της ή το ότι κατέστρεψε διάφορα ευρήματα, ο υπεύθυνος επιθεωρητής, για να επιβεβαίωση επισήμως την αλήθεια ή όχι όλων αυτών των κατηγοριών, απάντησε τα εξής (ακολουθεί το κείμενο, όπως ακριβώς απομαγνητοφωνήθηκε από την απάντηση του κ. Πρυτάνεως και τ. Προέδρου του Αιγυπτιακού Συμβουλίου Αρχαιοτήτων):
    ΕΡΩΤΗΣΗ: Γιατί σταμάτησαν οι ανασκαφές της αποστολής της κ. Σουβαλτζή;

    Απάντηση:
    <<Μπορώ να πω ότι ντρέπομαι όταν μια αποστολή –οποιαδήποτε- σταματά για τον οποιαδήποτε λόγο. Σύμφωνα με την Νομοθεσία που διέπει τις Αιγυπτιακές αρχαιότητες, εάν η αρχαιολογική αποστολή κάνει πραγματικά ένα μεγάλο λάθος, κυρίως εάν δεν μπορεί να διενεργήσει την ανασκαφή με τον σωστό τρόπο ή αν αφαιρεθούν κάποια αντικείμενα από τον χώρο της ανασκαφής, σ’ αυτή την περίπτωση λέμε πολύ ευγενικά: λυπούμαστε πάρα πολύ αλλά δεν μπορείτε να συνεχίσετε.
    Κάτι τέτοιο δεν συνέβη με την ελληνική αποστολή. Εργάζονταν με επιστημονικότατο τρόπο και δεν έκαναν κανένα λάθος. Και σε καμία περίπτωση δεν παρέβησαν τον νόμο.
    Εγώ ως υπεύθυνος των αρχαιοτήτων στην Αίγυπτο πρέπει να αντιμετωπίζω οποιαδήποτε αποστολή, από οποιαδήποτε χώρα και αν προέρχεται με τον ίδιο τρόπο. Να μην κάνω κανενός είδους διακρίσεις. Και ως εκ τούτου επειδή η ομάδα της κ. Σουβαλτζή εργάστηκε και με επιστημονικό τρόπο και δεν παραβίασε κανέναν από τους κανόνες, προσέφερα την πλήρη υποστήριξή μου. Και αυτή την στιγμή δεν υπερασπίζομαι ούτε την κ. Σουβαλτζή, ούτε την ομάδα της. Αυτή την στιγμή υπερασπίζομαι τις επιστημονικές αρχές και την αρχαιολογία. Έχω συναίσθηση της ευθύνης μου, του ονόματός μου και της φήμης μου, την οποία πρέπει να προστατεύσω.
    Προσπάθησα να μάθω γιατί σταμάτησε η αποστολή αφ’ ότου εγώ απεχώρησα. Αυτό που λένε είναι ότι απαιτείται εκτός από την κ. Σουβαλτζή η παρουσία και άλλων αρχαιολόγων με τους οποίους πρέπει να συνεργαστεί. Συμβούλεψα την κ. Σουβαλτζή να συμπεριλάβει στην ομάδα της άλλους δύο αρχαιολόγους από ευρωπαϊκές χώρες: έναν άγγλο και έναν γερμανό, έτσι ώστε να γίνει αποδεκτή η αποστολή. Όμως ως Αιγύπτιος και αιγυπτιολόγος δεν συμφωνώ να αντικαταστήσει κάποιος άλλος την κ. Σουβαλτζή. Έκανε την ανακάλυψη και είναι το δίκαιο να την συνεχίσει και να παραμείνει επί κεφαλής. Δεν ξέρω ποιός είναι αντίθετος σ’ αυτή την υπόθεση. Το μόνο σίγουρο είναι ότι κατέχει μία ισχυρή θέση>>.
    Τα ερωτήματα που προκύπτουν πολλά:
    Πρώτον: Ποιός και για ποιούς λόγους διέδωσε όλα αυτά τα ψεύδη, περί υποτιθεμένων κλοπών και καταστροφών στην Ελλάδα, συκοφαντώντας την ελληνική αποστολή;
    Δεύτερον: Γιατί το ελληνικό κράτος, παρά τις επανειλημμένες εκκλήσεις της κ. Σουβαλτζή, δεν παρεμβαίνει ώστε να συνεχιστούν οι ανασκαφές;
    Τρίτον: Μετά από αυτή την επίσημη διάψευση όλων των συκοφαντιών τι μέλλει γενέσθαι;
    Σας ενημερώνουμε ότι για λόγους αξιοπιστίας οι δηλώσεις υπάρχουν καταγεγραμμένες σε μαγνητόφωνο, αλλά και σε κάμερα.



    Τηλ. Επικοινωνίας: 010-52.02.393
    "Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης".-Όμηρος

  • #2
    Είναι βέβαιο πως η Κα Σουβαλτζή αναζητά τον τάφο του Μ.Αλεξάνδρου;

    Κι όχι τις Εφημερίδες του Πτολεμαιου;

    Comment


    • #3
      Μακάρι νά τήν έβρισκε ΚΑΙ αυτήν, αν καί νομίζω ότι γιά τήν εφημερίδα τού Πτολεμαίου πρέπει νά κοιτάξουμε κατά Βατικανό μεριά.Εάν δέν μέ απατά ή μνήμη μου, οι Ρωμαίοι βρήκαν καί έστειλαν στόν Ιούλιο Καίσαρα παπυρους που ο Ιούλιος αναγνωρισε ώς τήν εφημερίδα τού Πτολεμαίου καί διέταξε τήν αντιγραφή καί φύλαξη της
      "Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης".-Όμηρος

      Comment


      • #4
        διευκρίνιση

        Κατ' αρχάς πρόκειται για τις εφημερίδες που εξέδιδε τακτικά ο Πτολεμαίος.
        Τώρα για το πού βρίσκονται.
        Εικάζεται - με αρκετή βεβαιότητα -πως αντίγραφα ετάφησαν με τον συγγραφέα τους. [ ο Πτολεμαίος κατά πάγια τακτική αντέγραφε σε πολλά αντίτυπα τα πάντα]
        Εικάζεται επίσης [από τους κύκλους που κίνησαν την συγκεκριμένη ανασκαφή] πως ο - περί ού ο λόγος - τάφος είναι του Πτολεμαίου κι όχι του Αλεξάνδρου.
        Άλλωστε σε ανύποπτο χρόνο η Κα Σουβαλτζή είχε συμμεριστεί την άποψη που θέλει τον μεγάλο τάφο της Βεργίνας να είναι του Αλεξάνδρου - πότε υπαναχώρησε από αυτην την άποψη;
        Τέλος, λέγεται πως δεν προβάλλουν τον πραγματικό τους στόχο ακριβώς για να μη δώσουν το στίγμα του εγχειρήματος [ο κόσμος τό 'χει τούμπανο...]

        αυτα.

        Comment


        • #5
          Αλκιβιάδη δέν κάνουμε διαγωνισμό γνώσεων, το γνωριζω πολυ καλά ότι πρόκειται γιά πολλά τευχη εξ' ού καί ό πληθυντικός "πάπυροι". Προσπαθούμε απλως να βρούμε μιά απάντηση σέ όλα αυτά.
          Τό σίγουρο είναι ότι στήν όαση πού βρίσκεται τό ιερό τού Άμμωνος Διός δέν είναι θαμμένος κάποιος τυχαίος.
          Φαντάσου εάν σήμερα κάποιος θάβονταν στό Άγιον Όρος για παράδειγμα, αυτό τό πρόσωπο θά έπρεπε νά είναι κάποιος ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ.
          Από κεί καί πέρα δεν καταλαβαίνω γιατί αφού αυτή η προσπαθεια στην Σίουα ξεκίνησε από Ελληνική αποστολή, νά πρέπει νά υποχωρήσουμε καί νά συνεχιστεί από κάποια άλλη ξένη αποστολή καί ας ανήκει ό τάφος καί σέ Ρωμαίο, Αιγυπτιο, Πέρση κ.τ.λ.π
          Δέν είναι ηθικά καί δεοντολογικά σωστό.
          Εάν δέν υπάρχει κάτι πονηρό σέ όλη τήν υπόθεση, τότε οί πολέμιοι της Ελληνικής αποστολής (συμπεριλαμβανομένου του "Ελληνικού" κράτους) είναι απλώς ηλίθιοι γιατί με την συμπεριφορά τους δίνουν λαβή σέ διάφορες υποθέσεις/εικασίες.
          Γιατί δέν αφήνουν τό έργο νά συνεχίσει απερίσπαστο;Τί ή ποιός τούς φοβίζει;
          "Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης".-Όμηρος

          Comment


          • #6
            Με τον πληθυντικο δεν ήθελα να σε θίξω αλλα να τονίσω το πλήθος των αντιγράφων, που μας κάνει αισιόδοξους στην προσπάθεια ανεύρεσης έστω ενος, πέρα από τις αποθήκες του Βατικανου.
            Όσον δε αφορά το θέμα των προσπαθειών, καμια αντίρηση στα όσα λες. Εγώ απλώς επεσήμανα το γεγονός που ψιθυρίζεται βροντερα: Δεν ερευνούν για τον Αλέξανδρο αλλά για κάτι ακόμα σημαντικότερο: Ένα ευρύ τμήμα της Ελληνιστικής ιστορίας.

            Comment


            • #7
              Ενα ευρύ τμήμα της παγκόσμιας ιστορίας.
              Αυτό πού κατά τήν άποψή μου τρέμουν είναι ότι σέ περίπτωση πού ό τάφος είναι όντως του Μεγίστου Αλεξάνδρου, η ανακάλυψη μπορεί να λειτουργήσει ώς καταλύτης με απρόβλεπτα γιά τούς εχθρούς τού Ελληνισμού αποτελέσματα.
              "Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης".-Όμηρος

              Comment


              • #8
                Περέκβασις [περί των εχθρών του Ελληνισμού]

                Επειδή ο Ελληνισμός νοήται στις μέρες μας [ αλλα και παλαιόθεν] ως το συγκροτημένο σώμα των Ελλήνων κατοίκων της υφηλίου, χρειάζεται θαρρώ μια διευκρίνιση.

                Ο Εληνισμός είναι η τελευταία τρύπα του ζουρνά!
                Αυτό που ωστόσο ευρύτερα θα ονομάζαμε Εληνισμό - ήτοι ο ορθολογιστικός και ανθρωπιστικός τρόπος αντίληψης του σύμπαντος - ναι, έχει πολλούς εχθρούς.
                Διότι, αν κάτι προσέφερε στην οικουμένη ο Ελληνισμός είναι αυτά τα δυο: Ο Ορθολογισμός και ο Ανθρωπισμός.
                1. Είναι σαφές πλέον στις μέρες μας πως τον κόσμο, και στο βαθμό, που άνθρωπος μπορεί, τον διαχειρίζεται πλήρως ανορθολογικά.
                • Σπατάλη των φυσικών πόρων
                  κακοδιαχείρηση της ενεργειακής ισορροπίας
                  ανισόμετρη ανάπτυξη
                  αδιαφορία για τις μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες συνέπειες των ευρείας κλίμακας ενεργειών
                2. Γνώμων συμπεριφοράς δεν είναι ο Άνθρωπος αλλά το κεφάλαιο. [ούτε καν το χρήμα - το κεφάλαιο!]
                • Ευημερία αριθμών και πενία ανθρώπων
                  Πλήρης και σαρωτική πολιτιστική ομογενοποίηση [ με πρόσχημα μάλιστα την πολυπολιτισμικότητα!]
                  Βίαιη και παγκόσμιας κλίμακας μετακίνηση πληθυσμών και κεφαλαίων
                  Επαναχάραξη - δίχως κανένα πρόσχημα - των συνόρων με απόλυτο [ για πρώτη φορα] κριτήριο την γεωπολιτική του κεφαλαίου.

                Υπό αυτό το πρίσμα υπάρχει λοιπόν κάποιος Ελληνισμός που τον εχθρέυονται. Ο Ελληνισμός που θέλει ορθολογιστική διαχείρηση του κόσμου μας και θέτει στο κέντρο του ενδιαφέροντος τον άνθρωπο. ρόκειται εν πολοίς για την ιδεολογία που γένησε όλες τις επαναστάσεις από τον χρυσό αιώνα και δώθε! Γι αυτό και βαυκαλίζομαι να το ονομάζω Ελληνισμό - διότι ουσιαστικά το εισηγήθηκε ο Ελληνισμός.
                Τον άλλον Ελληνισμό - το έθνος - πολύ λίγη σημμασία του δίνουν...

                Comment


                • #9
                  Περί Βατικανού.... θα μπορούσαμε να κάνουμε μόνο υποθέσεις για το τι είναι κρυμμένα στα υπόγειά τους !!!
                  Κατά την καταστροφή της βιβλιοθήκης, άπειροι πάπυροι "φυγαδεύτηκαν" στη Ρώμη και κατ' επέκταση στο Βατικανό... αλλιώς δεν εξηγείται μία προτομή που παρουσίασε το Βατικανό της Κλεοπάτρας και που είχε κρυφή έως τώρα....
                  Ο Ιούλιος Καίσαρας ζήτησε να φιλοτεχνηθεί ένα άγαλμα δικό του και ένα της Κλεοπάτρας και τα οποία βρίσκονταν μέσα στο φόρουμ της Ρώμης μέχρι την δολοφονία του... μετά χάθηκαν ας πούμε τα ίχνη του αγάλματος - αν η προτομή είναι από το συγκεκριμένο άγαλμα...... !!!! ???

                  Επίσης τι σας κάνει να πιστεύετε ότι η Σουβαλτζή έχει δίκιο και ότι ο τάφος του Αλέξανδρου βρίσκεται στην όαση της Σίβα ? Η πόλη της Αλεξάνδρειας είχε κατά τον θάνατο του Αλέξανδρου τελείως διαφορετική δομή και έκταση απ' ότι σήμερα.... αυτό φαίνεται και από το πλήθος των αγαλμάτων και άλλων μνημείων που έχουν βρεθεί βυθισμένα στην ευρύτερη θαλάσσια περιοχή γύρω από το λιμάνι της Αλεξάνδρειας και του σημείου του νησιού Φάρος όπου βρισκόταν ο Φάρος της Αλεξάνδρειας...

                  Πιστεύω ότι ο τάφος του Αλέξανδρου βρίσκεται κάπου κάτω από την σημερινή πόλη που κατασκευάστηκε πάνω στα θεμέλια της παλιάς πόλης... ίσως κάτω από κάποια πλατεία ή κάποια πολυκατοικία, οπότε είναι σχεδόν αδύνατο να ανακαλυφθεί ποτέ !


                  Νεφ......

                  Comment


                  • #10
                    Τη πανσέπτω Βασιλίδι Ημών

                    Θειοτάτη,
                    αν πρόσεξες εγώ - και ενίσταμαι για τον πληθυντικό σου - επιμένω πως κατά πάσα πιθανότητα ο Τάφος του Αλεξάνδρου δεν βρίσκεται καν στην Αιγυπτο αλλα στη Βεργίνα και είναι ο μεγάλος τάφος που εικάζεται πως ανήκει στον πατέρα του, Φιλιππο Β΄
                    Στην άποψή μου συνηγορούσε εως προτινος και η Κα Σουβαλτζή.
                    Και λέω πως το "ψάχνουμε τον τάφο του Αλεξάνδρου" είναι πρόφαση. Στην πραγματικότητα ερευνούν αυτόν του Πτολεμαίου!

                    Τα περί πολεοδομίας με βρίσκουν απολύτως σύμφωνο.

                    Τώρα το επιχείρημα - το βασικο - για την Βεργίνα, είναι πως στην δεσπόζουσα παράσταση κυνηγιού που βρίσκεται στον κεντρικό νεκρικο θάλμο του μεγάλου τάφου, κατά κοινή ομολογία το κεντρικό πρόσωπο είναι ο Αλέξανδρος, ενώ ο - τιμώμενος υποτίθεται - Φίλιππος, είναι σε μια γωνίτσα. Αυτό θα μπορούσε να δικαιολογηθεί ασφαλώς από το γεγονός πως με τούτο στήριζαν τον νέο βασιλέα συνδέοντάς τον άμεσα με τον εκλειπόντα. Αλλά ο τάφος ολοκληρώθηκε όταν ο Αλέξανδρος δεν είχε πια ανάγκη τέτοιας στήριξης. Απεναντίας, είχε ανάγκη να εξυψώσει το κύρος του Φιλίππου, που ήταν ο Εμπνευστής της Ελληνικής συμμαχίας.

                    τέλος πάντων...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Τη πανσέπτω Βασιλίδι Ημών

                      Αυθεντικό μήνυμα εστάλη από ALKIBIADES
                      Θειοτάτη,
                      αν πρόσεξες εγώ - και ενίσταμαι για τον πληθυντικό σου - επιμένω πως κατά πάσα πιθανότητα ο Τάφος του Αλεξάνδρου δεν βρίσκεται καν στην Αιγυπτο αλλα στη Βεργίνα και είναι ο μεγάλος τάφος που εικάζεται πως ανήκει στον πατέρα του, Φιλιππο Β΄
                      Να με συγχωρέσεις λίγο αν γίνω κάπως ωμή.... αλλά να σου πω.... ο Αλέξανδρος πέθανε κατά την διάρκεια της εκστρατείας (να με συγχωρέσετε που δεν ενθυμούμαι επ' ακριβώς που) στην Περσία.... θέλετε να μου πείτε δηλαδή ότι το σώμα με τους τότε τρόπους συντήρησης και μεταφοράς που θα έκανε μήήήνες για να φτάσουν πίσω στην Βεργίνα.... έφτασε ? Ακόμη και αν το είχαν μουμιοποιήσει, το ταξίδι της επιστροφής ήταν πιο επικίνδυνο - γιατί με το σκεπτικό αυτό να μην τον έθαψαν στο σημείο του θανάτου ??

                      Λέω εγώ τώρααααα !! ...


                      Comment


                      • #12
                        χμ

                        Κατ' αρχας αντιφάσκεις:

                        Ακόμη και αν το είχαν μουμιοποιήσει, το ταξίδι της επιστροφής ήταν πιο επικίνδυνο - γιατί με το σκεπτικό αυτό να μην τον έθαψαν στο σημείο του θανάτου ??

                        Λέω εγώ τώρααααα !! ...
                        και πιο πριν

                        Πιστεύω ότι ο τάφος του Αλέξανδρου βρίσκεται κάπου κάτω από την σημερινή πόλη που κατασκευάστηκε πάνω στα θεμέλια της παλιάς πόλης... ίσως κάτω από κάποια πλατεία ή κάποια πολυκατοικία, οπότε είναι σχεδόν αδύνατο να ανακαλυφθεί ποτέ !
                        Αποφάσισε, πού τάφηκε τελικα; εκεί που πέθανε; ή στην Αίγυπτο;

                        Comment


                        • #13
                          Re: χμ

                          Αυθεντικό μήνυμα εστάλη από ALKIBIADES
                          Αποφάσισε, πού τάφηκε τελικα; εκεί που πέθανε; ή στην Αίγυπτο;
                          Mα.... αφού μου απορρίπτεις την Αίγυπτο.... παντελώς.... κάνω και εγώ μία άλλη υπόθεση....
                          "Γιατί όχι στο τόπο θανάτου και ντε και καλά στη Βεργίνα" ??


                          Comment


                          • #14
                            Re: Re: χμ

                            Αυθεντικό μήνυμα εστάλη από Nefertari


                            Mα.... αφού μου απορρίπτεις την Αίγυπτο.... παντελώς.... κάνω και εγώ μία άλλη υπόθεση....
                            "Γιατί όχι στο τόπο θανάτου και ντε και καλά στη Βεργίνα" ??


                            Δεν αυθαιρετώ τοποθετωντας τον τάφο του Αλεξάνδρου στη Βεργίνα. Ήδη από τους αρχαίους συγραφείς έχουμε τις εικασίες πως ενώ κατ' αρχάς ετάφη στην Αίγυπτο, κατόπιν, έγινε εκταφή και μεταφορά στη Μακεδονία. Το αναφέρουν και ο Πλούταρχος και ο Αριανός. Και δεν είναι τόσο δύσκολο πια να μεταφερθεί μια μούμια [ γιατί μούμια ήταν - ετάφη ως φαραώ] από την Αλεξάνδρεια στην Καβάλλα με καράβι.
                            Περι δε την ακριβή τοποθεσία αρχικήες και μετέπειτα ταφής... έχει τόσες πατριδες αυτή η μούμια, όσες κι ο Όμηρος!

                            Comment


                            • #15
                              loipon epidi os neara eixa oneiro na anakalipso ton tafo tou alexandrou (ton opoio latreuo!!!!!!!!!!) tha ithela na ekfero apopsi!apo tis apeires ikasies pou exo diavasei pia ,diskoleuomai na thimitho oles tis pithanes topothesies tafis!xoris na aporipto tis proanafertheises topothesies tha ithela na prostheso pos i istoria pollon laon sta vathi tis anatolis,pou autoapokalountai apogonoi ton stratioton tou iskenter anaferoun pos etafi konta sta meri tous,kai oi palaioteroi aneferan pos oi progonoi tous timousan ton alexandro os theo opos kai autoi, parolauta ipostirizan pos o tafos vrisketai ekei konta!!!!ante na vgaloume akri oi amoiroi thaumastes!!!!!!!!

                              Comment

                              Working...
                              X