Announcement

Collapse
No announcement yet.

Το αυθεντικό κίνημα του Χριστιανισμού

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Το αυθεντικό κίνημα του Χριστιανισμού

    loading...
    Εδώ θέλω να προσκαλέσω τον συμφορουμίτη Orthologistis να μας φωτίσει με τις ψαγμένες γνώσεις του! Δίνω το βήμα σε εκείνον!!

    Πήρα αφορμή από αυτό το σχόλιό του: "Ο χριστιανισμός είναι ένα ρεύμα χωρίς υπορεύματα. Δεν υποτιμώ τα ρυάκια. Απλά στην πηγή είναι πάντα το πιο καθαρό νεράκι.. Αν θες το συζητάμε"
    http://www.forums.gr/forum/%CE%B5%CF...88%CE%B7/page7
    Last edited by goldstar; 03-01-2017, 17:50.
    ΕΝ ΤΟ ΠΑΝ

  • #2
    Όχι άλλο Μάρξ, Μέγα Αλέξανδρο και τζιζους κραϊστ!

    Comment


    • #3
      Κάνω ότι δεν το διάβασα...

      Comment


      • #4
        Αυτή είναι η πρώτη απόκριση:


        Δυστυχώς είναι αδύνατον (λόγω χρόνου) να συμμετέχω σε δύο συζητήσεις. Δεν θα μείνω πολύ ούτε στην παρούσα.
        Αν μπω θα την αφήσω στη μέση....
        Επιγραμματικά πάντως, αν θες το ορίτζιναλ δεν έχεις ανάγκη κανέναν orthologistis "με τις "ψαγμένες γνώσεις" μελέτησε την Καινή Διαθήκη.
        Μελέτησε όμως. Όχι "διάβασε"
        ΕΝ ΤΟ ΠΑΝ

        Comment


        • #5
          Δεν μπορώ να μη σχολιάσω όμως κάτι περί ορίτζιναλ.
          Και αυτό αφορά το ορίτζιναλ πρόσωπο του Mr.Spoke που χρησιμοποιείς κάτι που υποδηλώνει γενιά δόξας και όχι κάτι νεότερα ψιψίνια
          Εδώ στα μηνύματά σου όμως δεν εμφανίζεται. Γιατί;

          Καλή συνέχεια!
          Science is a mix of Laws and theories.
          A mix of I know and I believe

          Comment


          • goldstar
            goldstar commented
            Editing a comment
            Δεν ξέρω γιατί δεν εμφανίζεται πάντοτε!
            Σε ευχαριστώ για το σχόλιο!!

        • #6
          "Πλὴν τοὺς ἐχθρούς μου ἐκείνους, τοὺς μὴ θελήσαντάς με βασιλεῦσαι ἐπ᾿ αὐτούς, ἀγάγετε ὧδε καὶ κατασφάξατε αὐτοὺς ἔμπροσθέν μου." Κατα Λουκα Κεφ. 19, στ.27

          "Οἱ δοῦλοι ὑπακούετε τοῖς κυρίοις κατὰ σάρκα μετὰ φόβου καὶ τρόμου ἐν ἁπλότητι τῆς καρδίας ὑμῶν ὡς τῷ Χριστῷ" Προς Εφεσιους, Κεφ.6, στ.5,

          "ἐν πυρὶ φλογός, διδόντος ἐκδίκησιν τοῖς μὴ εἰδόσι Θεὸν καὶ τοῖς μὴ ὑπακούουσι τῷ εὐαγγελίῳ τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, οἵτινες δίκην τίσουσιν ὄλεθρον αἰώνιον ἀπὸ προσώπου τοῦ Κυρίου καὶ ἀπὸ τῆς δόξης τῆς ἰσχύος αὐτοῦ," Β Προς Θεσ/κεις, Κεφ. 1, στ.9

          Comment


          • Guest's Avatar
            Guest commented
            Editing a comment
            το πρώτο είναι παραβολή!

          • nik_killthemall
            nik_killthemall commented
            Editing a comment
            αλλαζει κατι απο το περιεχομενο της αυτο ?

        • #7
          Originally posted by annihilator View Post
          Κάνω ότι δεν το διάβασα...
          Θέλεις να δώσω χαρακτηρισμούς στους τρεις μεγάλους άντρες;

          Μαρξ ο σεξομανής, Μέγας Αλέξανδρος ο σφαγέας και τζιζους κραϊστ ο ατάλαντος μάγος τρίτης διαλογής... τον τζιζους τον γράφω με μικρό, επειδή είναι μυθικό πρόσωπο..

          Υ.Γ. Όταν ο ronron μας αποκαλεί τον Ανάρχα, τιμή και καμάρι μας, Νετσαγίεφ πράκτορα, δεν τρέχει τίποτα....

          Comment


          • #8
            χαχαχ ... Ρε σεις φοβεροί είστε!

            Science is a mix of Laws and theories.
            A mix of I know and I believe

            Comment


            • #9
              Η συζήτηση συνεχίστηκε ως εξής:

              Καθε φορα που ενας αναγνωστης ερμηνευει ειδικα αυτο βιβλιο, δεν εμφανιζεται ο συγγραφεας για να τον διορθωσει ! Εξου και το γεγονος οτι αναπτυχθηκε ολοκληρος κλαδος θεολογιας τα τελευταια 2000 χρονια για να καλυψει την απουσια του συγγραφεα !
              Νομιζω οτι ειναι πολυ πιο ευκολο να παραδεχτεις οτι το αναλογο με τον συγγραφεα και το βιβλιο που εφερες ηταν ατυχες και δεν επαρκει να περιγραψει αυτο που συζηταμε.


              Έγραψες:
              "ειναι γεγονος ! Καθε φορα που ενας αναγνωστης ερμηνευει ειδικα αυτο βιβλιο, δεν εμφανιζεται ο συγγραφεας για να τον διορθωσει !"

              Φήμες λένε πως εξαρτάται από τον ερμηνευτή. Αν είναι κολλημένος δεν δέχεται παρεμβάσεις του συγγραφέα.Αν είναι καλοπροαίρετος ο συγγραφέας τον διορθώνει σε βάθος χρόνου.
              Αυτά βέβαια είναι η χριστιανική εκδοχή που ωστόσο ΑΝ ο Χριστός αναστήθηκε δεν θα το έβρισκα λάθος.

              Μη σου φαίνεται παράξενο που υπάρχουν κολλημένοι με τις ερμηνείες.
              Υπάρχουν κάμποσοι κι εδώ, ανάμεσά μας και όχι μόνο για τη Βίβλο αλλά και για άλλα βιβλία ιδιαίτερα δε πολιτικο-φιλοσοφικά


              Α, και το άλλο που έγραψες στο τέλος..
              "αν καταλαβαινω καλα το παραδειγμα με τις αντιπροσωπειες το ανεφερες ματαια αφου δεν μπορει να εξηγηθει σε 1-2 γραμμες ..."

              Αν ό,τι δεν εξηγείται σε 1-2 γραμμές είναι μάταιο, τότε από όλη τη παγκόσμια βιβλιογραφία θα πρέπει να θεωρούμε άξια μονο τα ποιηματάκια στα ημερολόγια...
              ΕΝ ΤΟ ΠΑΝ

              Comment


              • #10
                Goldman με συγχωρείς. Σε υποχρεώνω σε αντιγραφές.
                Καλό βράδυ!
                Science is a mix of Laws and theories.
                A mix of I know and I believe

                Comment


                • goldstar
                  goldstar commented
                  Editing a comment
                  Καλό βράδυ, φίλε μου!!!

              • #11
                φημες λενε και το αντιστροφο ... λυπαμαι αλλα δεν μπορω να συζητησω με φημες.

                η συνδεση μιας αραδας του χ στο y φορουμ της ω χωρας με την παγκοσμια βιβλιογραφια ισως προδιδει μια καταπιεσμενη λατρεια για το "εγω" ...

                επιστρεφω οταν δω δομημενο αντιλογο και οχι φημες και λοιπες εντυπωσεις ...

                Comment


                • #12
                  Originally posted by nik_killthemall View Post
                  φημες λενε και το αντιστροφο ... λυπαμαι αλλα δεν μπορω να συζητησω με φημες.
                  Οξύμωρο. Δεν συζητάς με φήμες ενώ επικαλείσαι άλλες.
                  Τι εννοείς δομημένο αντίλογο;
                  Τα πράγματα είναι εξαιρετικά απλά.
                  Αν ο Χριστός αναστήθηκε έχουμε το σοβαρότερο γεγονός στην ανθρώπινη ιστορία απ'το οποίο εξαρτάται το παν και θα πας αδιάβαστος.
                  Αν δεν υπάρχει τίποτα πάλι αδιάβαστος θα πας διότι η αιωνια λήθη δεν ξεχωρίζει τους διαβασμένους.

                  Έχω ξαναγράψει και απ'ότι θυμάμαι με έχεις διαβάσει επιμελημένα, πως το αν ο Χριστός αναστήθηκε ή όχι είναι ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον θέμα.
                  Και εξίσου ενδιαφέρον θα είναι είτε καταλήξει κανεις στο ναι είτε στο όχι.

                  Το θέμα του ανθρώπου εδώ είναι "ποιο είναι το ορίτζιναλ κίνημα του χριστιανισμού".
                  Του συνέστησα να το μελετήσει στην πηγή του που είναι η Κ.Διαθήκη.
                  Ως κίνημα κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει ακόμα κι αν δεν πιστεύει στον Χριστό.
                  Συνεπώς ακόμα και οι αμιγώς ιστορικές απαρχές του έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
                  Εσύ πάλι στα γλωσσικά σχήματα το πήγες και αν θυμάμαι καλά σου έχω ξαναδείξει στο παρελθόν πως δεν τα πας καλά με το κείμενο.

                  Σ'αφήνω όμως γιατί έχω μια ξανθιά γερμανιδούλα που πρέπει τώρα να ασχοληθώ.
                  Heineken τη λένε.
                  Πιστεύω θα επιστρέψω και αύριο.
                  Καλό βράδυ


                  Science is a mix of Laws and theories.
                  A mix of I know and I believe

                  Comment


                  • #13
                    Α! αυτό το ξέχασα...
                    Έγραψες στο προηγούμενο..
                    Originally posted by nik_killthemall View Post
                    το παραδειγμα με τις αντιπροσωπειες το ανεφερες ματαια αφου δεν μπορει να εξηγηθει σε 1-2 γραμμες
                    Και τώρα...
                    Originally posted by nik_killthemall View Post
                    η συνδεση μιας αραδας του χ στο y φορουμ της ω χωρας με την παγκοσμια βιβλιογραφια ισως προδιδει μια καταπιεσμενη λατρεια για το "εγω" ....
                    Χαίρομαι που δεν με θεωρείς καταπιεσμένο λατρευτη του "εγώ" αφού δεν μου αρκεί μια αράδα....

                    Φιλιά
                    Science is a mix of Laws and theories.
                    A mix of I know and I believe

                    Comment


                    • #14
                      @nik_killthemall

                      Δεν βλέπω κάτι το επιλήψιμο!... μια μαλακία παραβολή είπε το μυθικό πρόσωπο, σε κάτι προβατάνθρωπους και γιδοβοσκούς...
                      Η παραβολή των δέκα δούλων
                      (Μτ 25,14-30)
                      11 ᾿Ακουόντων δὲ αὐτῶν ταῦτα προσθεὶς εἶπε παραβολήν, διὰ τὸ ἐγγὺς αὐτὸν εἶναι ῾Ιερουσαλὴμ καὶ δοκεῖν αὐτοὺς ὅτι παραχρῆμα μέλλει ἡ βασιλεία τοῦ Θεοῦ ἀναφαίνεσθαι·
                      12 εἶπεν οὖν· ἄνθρωπός τις εὐγενὴς ἐπορεύθη εἰς χώραν μακρὰν λαβεῖν ἑαυτῷ βασιλείαν καὶ ὑποστρέψαι.
                      13 καλέσας δὲ δέκα δούλους ἑαυτοῦ ἔδωκεν αὐτοῖς δέκα μνᾶς καὶ εἶπε πρὸς αὐτούς· πραγματεύσασθε ἐν ᾧ ἔρχομαι.
                      14 οἱ δὲ πολῖται αὐτοῦ ἐμίσουν αὐτόν, καὶ ἀπέστειλαν πρεσβείαν ὀπίσω αὐτοῦ λέγοντες· οὐ θέλομεν τοῦτον βασιλεῦσαι ἐφ᾿ ἡμᾶς.
                      15 καὶ ἐγένετο ἐν τῷ ἐπανελθεῖν αὐτὸν λαβόντα τὴν βασιλείαν, καὶ εἶπε φωνηθῆναι αὐτῷ τοὺς δούλους τούτους οἷς ἔδωκε τὸ ἀργύριον, ἵνα ἐπιγνῷ τίς τί διεπραγματεύσατο.
                      16 παρεγένετο δὲ ὁ πρῶτος λέγων· κύριε, ἡ μνᾶ σου προσειργάσατο δέκα μνᾶς.
                      17 καὶ εἶπεν αὐτῷ· εὖ, ἀγαθὲ δοῦλε! ὅτι ἐν ἐλαχίστῳ πιστὸς ἐγένου, ἴσθι ἐξουσίαν ἔχων ἐπάνω δέκα πόλεων.
                      18 καὶ ἦλθεν ὁ δεύτερος λέγων· κύριε, ἡ μνᾶ σου ἐποίησε πέντε μνᾶς.
                      19 εἶπε δὲ καὶ τούτῳ· καὶ σὺ γίνου ἐπάνω πέντε πόλεων.
                      20 καὶ ἕτερος ἦλθε λέγων· κύριε, ἰδοὺ ἡ μνᾶ σου, ἣν εἶχον ἀποκειμένην ἐν σουδαρίῳ.
                      21 ἐφοβούμην γάρ σε, ὅτι ἄνθρωπος αὐστηρὸς εἶ· αἴρεις ὃ οὐκ ἔθηκας, καὶ θερίζεις ὃ οὐκ ἔσπειρας, καὶ συνάγεις ὅθεν οὐ διεσκόρπισας.
                      22 λέγει αὐτῷ· ἐκ τοῦ στόματός σου κρινῶ σε, πονηρὲ δοῦλε. ᾔδεις ὅτι ἄνθρωπος αὐστηρός εἰμι ἐγώ, αἴρων ὃ οὐκ ἔθηκα, καὶ θερίζων ὃ οὐκ ἔσπειρα, καὶ συνάγων ὅθεν οὐ διεσκόρπισα·
                      23 καὶ διατί οὐκ ἔδωκας τὸ ἀργύριόν μου ἐπὶ τὴν τράπεζαν, καὶ ἐγὼ ἐλθὼν σὺν τόκῳ ἂν ἔπραξα αὐτό;
                      24 καὶ τοῖς παρεστῶσιν εἶπεν. ἄρατε ἀπ᾿ αὐτοῦ τὴν μνᾶν καὶ δότε τῷ τὰς δέκα μνᾶς ἔχοντι.
                      25 καὶ εἶπον αὐτῷ· κύριε, ἔχει δέκα μνᾶς.
                      26 λέγω γὰρ ὑμῖν ὅτι παντὶ τῷ ἔχοντι δοθήσεται, ἀπὸ δὲ τοῦ μὴ ἔχοντος καὶ ὃ ἔχει ἀρθήσεται ἀπ᾿ αὐτοῦ.
                      27 πλὴν τοὺς ἐχθρούς μου ἐκείνους, τοὺς μὴ θελήσαντάς με βασιλεῦσαι ἐπ᾿ αὐτούς, ἀγάγετε ὧδε καὶ κατασφάξατε αὐτοὺς ἔμπροσθέν μου.
                      11 Ενώ λοιπόν άκουγαν αυτά, πρόσθεσε και είπε μια παραβολή, επειδή ήταν κοντά στην Ιερουσαλήμ και αυτοί νόμιζαν ότι αμέσως μέλλει να αναφαίνεται η βασιλεία του Θεού.
                      12 Είπε λοιπόν: «Κάποιος άνθρωπος ευγενής πορεύτηκε σε χώρα μακρινή να λάβει για τον εαυτό του βασιλεία και να επιστρέψει.
                      13 Κάλεσε τότε δέκα δούλους δικούς του και τους έδωσε δέκα μνες και είπε προς αυτούς: “Πραγματευτείτε καθόσο χρόνο πηγαίνω και έρχομαι”.
                      14 Αλλά οι συμπολίτες του τον μισούσαν και απέστειλαν πρεσβεία πίσω του, λέγοντας: “Δε θέλουμε αυτός να βασιλέψει πάνω μας”.
                      15 Και μόλις αυτός επανήλθε, όταν έλαβε τη βασιλεία, τότε είπε να του φωνάξουν τους δούλους αυτούς στους οποίους είχε δώσει το χρήμα, για να γνωρίσει τι διαπραγματεύτηκαν.
                      16 Παρουσιάστηκε τότε ο πρώτος, λέγοντας: “Κύριε, η μνα σου κέρδισε δέκα μνες”.
                      17 Και είπε σΆ αυτόν: “Εύγε, αγαθέ δούλε, επειδή στο ελάχιστο έγινες πιστός, έχε συνεχώς εξουσία πάνω σε δέκα πόλεις”.
                      18 Και ήρθε ο δεύτερος, λέγοντας: “Η μνα σου, Κύριε, έκανε πέντε μνες”.
                      19 Είπε λοιπόν και σΆ αυτόν: “Κι εσύ γίνε εξουσιαστής πάνω σε πέντε πόλεις”.
                      20 Και ο άλλος ήρθε, λέγοντας: “Κύριε, ιδού η μνα σου που είχα τοποθετημένη χωριστά σε μαντίλι.
                      21 Γιατί σε φοβόμουνα, επειδή είσαι άνθρωπος αυστηρός, παίρνεις αυτό που δεν έθεσες και θερίζεις αυτό που δεν έσπειρες”.
                      22 Λέει σΆ αυτόν: “Από το στόμα σου θα σε κρίνω, κακέ δούλε. Ήξερες ότι εγώ είμαι άνθρωπος αυστηρός, που παίρνω αυτό που δεν έθεσα και που θερίζω αυτό που δεν έσπειρα;
                      23 Και γιατί δεν έδωσες το χρήμα μου σε τράπεζα; Κι εγώ, όταν θα ερχόμουν, θα το εισέπραττα με τόκο”.
                      24 Και σΆ αυτούς που είχαν παρευρεθεί, είπε: “Πάρτε από αυτόν τη μνα και δώστε τη σΆ εκείνον που έχει τις δέκα μνες”.
                      25 – Και του είπαν: “Κύριε, έχει δέκα μνες” –26 “Σας λέω ότι σε καθέναν που έχει θα του δοθεί, αλλά από όποιον δεν έχει και αυτό που έχει θα του αφαιρεθεί.
                      27 Όμως, τους εχθρούς μου αυτούς που δε θέλησαν να βασιλέψω πάνω τους οδηγήστε τους εδώ και κατασφάξτε τους μπροστά μου”».

                      Comment


                      • #15
                        Originally posted by Stavrogin View Post

                        Θέλεις να δώσω χαρακτηρισμούς στους τρεις μεγάλους άντρες;
                        OXI.

                        Comment

                        Μηνύματα

                        Collapse

                        Θέματα

                        Collapse

                        Working...
                        X