Announcement

Collapse
No announcement yet.

Διαγραφές "αιώνιων" Φοιτητών

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Διαγραφές "αιώνιων" Φοιτητών

    loading...
    Στην εφαρμογή του νόμου που καταργεί τις χωρίς χρονικούς περιορισμούς σπουδές προχωρεί το υπουργείο Παιδείας. Οσοι φοιτητές έχουν εισαχθεί προ του 2006 καλούνται να ολοκληρώσουν την προσπάθεια για την απόκτηση του πτυχίου μέχρι τον Ιούνιο


    Αγώνα ταχύτητας πρέπει να κάνουν μέχρι τον Ιούνιο, προκειμένου να πάρουν τα πτυχία τους, όσοι φοιτητές χαρακτηρίζονται «αιώνιοι», καθώς από τη νέα ακαδημαϊκή χρονιά τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ οφείλουν να τους διαγράψουν από τα μητρώα τους.
    http://www.ethnos.gr/entheta.asp?cat...pubid=63972411

    - - - - - - - - - -

    Την πρόθεσή του να εφαρμόσει το νόμο για τη διαγραφή των φοιτητών που έχουν υπερβεί τον προβλεπόμενο χρόνο φοίτησης διατύπωσε ο υπουργός Παιδείας K. Αρβανιτόπουλος με σημερινές του δηλώσεις.
    «Δεν μπορούμε να συντηρούμε αυτήν την κατάσταση, εισαχθέντες πριν από το 2006 που συμπληρώνουν σχεδόν δεκαετία, να παραμένουν στα πανεπιστήμια», ξεκαθάρισε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος και υπογράμμισε: «Είναι θέμα τάξεως και είναι ένα ζήτημα το οποίο έχει να κάνει και με το κόστος για τον φορολογούμενο πολίτ稻.
    Ο κ. Αρβανιτόπουλος υπενθύμισε πως την τελευταία διετία έχουν εφαρμοστεί νομοθετικές ρυθμίσεις ώστε με διπλές εξεταστικές να δοθεί το περιθώριο σε όσους έχουν καθυστερήσει να τελειώσουν τις σπουδές τους, να το πράξουν.
    Εκτιμάται ότι συνολικά σε όλα τα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ θα διαγραφούν περίπου 180.000 φοιτητές.


    http://www.esos.gr/arthra/tritovathmia/eidisis-tritovathmia-ekpaidefsi/ypoyrgos-ua-efarmostei-kanonika-o-nomos-gia-tis-diagrafes-tvn-aivnivn-foithtvn
    Kazakhstan is the greatest country in the world, all other countries are run by little girls. Kazakhstan is number one exporter of potassium, Other Central Asian countries have inferior potassium.

  • #2
    Δελτίο Τύπου Πρύτανη (6/3/2014)

    Προς:
    τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
    Καθηγητή κύριο Κ. Αρβανιτόπουλο
    Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
    Αναφορικά προς το φερόμενο ως δήλωσή σας δημοσίευμα στον Τύπο περί επερχόμενης διαγραφής 180.000 φοιτητών τον προσεχή Ιούνιο, η Σύγκλητος του Ε.Κ.Π.Α. εκφράζει τη σοβαρότατη ανησυχία της για την εφαρμογή ενός τέτοιου μέτρου, καθόσον δεν προκύπτει από πουθενά από τον Ν. 4009/2011 και τον Ν. 4076/2012.

    Ειδικότερα, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις θα πρέπει να προηγηθούν τα σχετικά Προεδρικά Διατάγματα, ώστε να υπάρξει η σχετική πρόνοια που θα πρέπει να περιληφθεί στους υπό σύνταξη Οργανισμούς των Ιδρυμάτων και ακολούθως στους Εσωτερικούς Κανονισμούς τους.

    Η Σύγκλητος κρίνει, λόγω των ιδιαιτεροτήτων που υπάρχουν στα Τμήματα και τις Σχολές των Πανεπιστημίων, ότι η διαδικασία της αντιμετώπισης των ανενεργών φοιτητών θα πρέπει να γίνει ύστερα από σχετική εισήγησή τους, έτσι ώστε να τηρηθεί η ακαδημαϊκή τάξη και ηρεμία στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα.


    Ο ΠΡΥΤΑΝΗΣ
    Καθηγητής ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ Ν. ΠΕΛΕΓΡΙΝΗΣ
    Kazakhstan is the greatest country in the world, all other countries are run by little girls. Kazakhstan is number one exporter of potassium, Other Central Asian countries have inferior potassium.

    Comment


    • #3
      ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ



      ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

      Η Σύγκλητος του ΑΠΘ στην έκτακτη συνεδρίασή της με αριθμό 2882/6-3-14 συζήτησε το ζήτημα της διαγραφής των «λιμναζόντων φοιτητών» και αποφάσισε ομόφωνα να δηλώσει τα εξής:
      1. Στον «υπό κατάρτιση Οργανισμό του ΑΠΘ» ήδη υπάρχει πρόβλεψη, με βάση το νόμο 4009/11 (άρθρο 80), που διακρίνει τους φοιτητές που αποδεδειγμένα δεν ενδιαφέρονται να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, από εκείνους που ενδιαφέρονται μεν και συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά για διάφορους λόγους καθυστερούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους και για τους οποίους υπάρχει ευνοϊκή αντιμετώπιση.
      2. Η Σύγκλητος του ΑΠΘ επισημαίνει ακόμη ότι το ακαδημαϊκό έτος, σύμφωνα με το νόμο, ολοκληρώνεται με την επαναληπτική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου, οπότε μέχρι τότε δεν μπορεί να γίνει οποιαδήποτε διαγραφή φοιτητών.

      Comment


      • #4
        Θέμα αξιολόγησης των πανεπιστημιακών δασκάλων "ανοίγει" η ΔΑΠ ενώ παίρνει θέση για τους "αιώνιους" φοιτητές
        Να εφαρμοστεί σε όλα τα ΑΕΙ ο θεσμός της αξιολόγησης στους καθηγητές, ζητά με ανακοίνωσή της η φοιτητική παράταξη του κυβερνώντος κόμματος, η ΔΑΠ, σημειώνοντας ότι «Είναι επιτακτική ανάγκη, να διαπιστωθεί εάν η ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχουν είναι επαρκής για τους φοιτητές ώστε να ολοκληρώσουν εγκαίρως τις υποχρεώσεις τους και να αποφεύγονται οι διαγραφές».

        Όχι στις διαγραφές φοιτητών που μετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία
        Η ΔΑΠ υπενθυμίζει ότι από την πρώτη στιγμή που ψηφίστηκε ο νόμος, εξέφρασε την αντίθεση σε πιθανές διαγραφές φοιτητών χαρακτηρίζοντάς τους αδιακρίτως ως «αιώνιους» και υπογραμμίζει:
        Α.Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι υπάρχουν φοιτητές, που μπορεί να έχουν περάσει τα χρονικά όρια που ορίζει ο νόμος, αλλά βρίσκονται κοντά στη λήψη του πτυχίου τους. Για τον λόγο αυτό, οφείλουμε να εισάγουμε τον διαχωρισμό των φοιτητών σε ενεργούς και ανενεργούς. Οι φοιτητές που είναι ενεργοί, διαχωρίζονται από τους ανενεργούς με βάση τη συμμετοχή τους στις εξεταστικές και την εγγραφή τους στα εξάμηνα. Είναι ανεπίτρεπτο να διαγραφούν φοιτητές οι οποίοι χρωστούν μαθήματα, αλλά μετέχουν ενεργά τόσο στις εξεταστικές, όσο και στην ακαδημαϊκή δραστηριότητα της σχολής τους. Αν πραγματοποιηθούν ανεξέλεγκτες διαγραφές στο τέλος του ακαδημαϊκού έτους, αυτοί θα βρεθούν εκτός του Πανεπιστημίου.
        Β.Το ακαδημαϊκό έτος θα πρέπει να ολοκληρώνεται με το πέρας της επαναληπτικής εξεταστικής του Σεπτεμβρίου, με βάση τα εξάμηνα φοίτησης, οπότε κάθε συζήτηση για διαγραφές τον Ιούνιο είναι άτοπη.
        Γ.Ακόμα, η εφαρμογή της νομοθεσίας δεν μπορεί να είναι επιλεκτική, αλλά καθολική και να ξεκινάει από την αρχή πριν καταλήξει στα ειδικά θέματα. Θα πρέπει σε όλα τα ιδρύματα της χώρας να συσταθούν Οργανισμοί, αφού σήμερα στη συντριπτική τους πλειοψηφία τα ιδρύματα δεν διαθέτουν τέτοιους. Οι Οργανισμοί είναι αυτοί που ορίζουν τις επιμέρους προϋποθέσεις σε μια σειρά από ζητήματα. Είναι αδύνατον λοιπόν να μιλάμε για τα επιμέρους, πριν υλοποιηθούν βασικές διατάξεις του νόμου.


        http://www.esos.gr/arthra/tritovathm...ergoi-foithtes

        lolarete
        .
        Kazakhstan is the greatest country in the world, all other countries are run by little girls. Kazakhstan is number one exporter of potassium, Other Central Asian countries have inferior potassium.

        Comment


        • #5
          Θα βάλουν τους φοιτητές να πληρώσουν δίδακτρα ώς πρόστιμο, για να μην διαγραφουν απο ΑΕΙ και ΑΤΕΙ

          Απαξιώουν σταδιακά τη δημόσια παιδεία...διατυμπανίζοντας πως τη συμορφώνουν.
          Χαράτσι στους «αιώνιους» φοιτητές είναι το εναλλακτικό σενάριο της αυτόματης διαγραφής τους από τα μητρώα των ΑΕΙ. Ξεπήδησε από τις εκθέσεις του ΟΟΣΑ και κυκλοφορεί σαν σκιά στα συρτάρια των υπουργών Παιδείας από την εποχή της Α. Διαμαντοπούλου. Η σύσταση του ΟΟΣΑ για κατάργηση της δωρεάν διανομής των φοιτητικών συγγραμμάτων και αντικατάστασή της με κουπόνι αγοράς μεταχειρισμένων βιβλίων και η πρόταση του ίδιου Οργανισμού για επιβολή διδάκτρων-ποινής στους «φοιτητές που καθυστερούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους» αποτελούν το πακέτο-βόμβα που μπορεί να εκραγεί στις σχολές το επόμενο διάστημα.

          Όπώς αναφέρει το ρεπορτάζ της Γιουλης Μανώλη και της Ελπίδας Οικονομίδη στον Ελεύθερο Τύπο,στην ενότητα της έκθεσης υπό τον τίτλο «Βελτίωση της απόδοσης κόστους, με βελτίωση της αποδοτικότητας στα συστήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης», ο ΟΟΣΑ προτείνει επί λέξει:
          ● Περαιτέρω σύνδεση της χρηματοδότησης με τα ποσοστά αποφοίτησης.
          ● Δημιουργία κινήτρων για τη μείωση των ποσοστών μη ολοκλήρωσης (διαρροής) και του χρόνου φοίτησης.
          ● Μείωση κρατικών επιχορηγήσεων για φοιτητές που καθυστερούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους.
          Προτείνεται επίσης «περιορισμός του συνολικού αριθμού των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σε αριθμό συγκρίσιμο με το μέσο όρο εισακτέων στην Ε.Ε.», καθώς και «αύξηση επιμερισμού του κόστους στους φοιτητές», χωρίς όμως να παραλείπεται η υπογράμμιση της συνταγματικής διάταξης που επιβάλλει την παροχή δωρεάν εκπαίδευσης. Σ’ αυτό το πλαίσιο ο ΟΟΣΑ προτείνει:
          ● Αντικατάσταση του υφιστάμενου συστήματος δωρεάν συγγραμμάτων για τους φοιτητές με κουπόνι συγγραμμάτων για κάθε φοιτητή, για κάθε έτος, αξίας αισθητά μικρότερης από το κόστος των βιβλίων που θα χρειαζόταν. Ετσι, αναφέρει, θα ενθαρρύνεται ο
          ανταγωνισμός μεταξύ εκδοτών και θα διευκολύνεται η ανάπτυξη υγιούς αγοράς μεταχειρισμένων βιβλίων, προσφέροντας σημαντική εξοικονόμηση χρημάτων για το κράτος.
          ● Εναρξη διαλόγου με τις ενώσεις φοιτητών και άλλους ενδιαφερόμενους φορείς αναφορικά με μακροπρόθεσμες εναλλακτικές επιμερισμού κόστους.
          ● Διεύρυνση της διαθεσιμότητας των φοιτητικών δανείων, όπως προτείνεται στο νέο νόμο-πλαίσιο, ώστε να βοηθηθούν οι φοιτητές και οι οικογένειες που δεν διαθέτουν τα μέσα να χρηματοδοτήσουν το κόστος της ανώτατης εκπαίδευσης (κατοικία, εκπαιδευτικά υλικά που δεν παρέχονται δωρεάν κ.λπ.).
          Τέλος, στην έκθεση σημειώνεται ότι «σε χώρες που δεν έχουν ιδιαίτερη παράδοση στα δίδακτρα, είναι καλό να ξεκινήσει μια δημόσια συζήτηση που θα βοηθήσει να ξεκαθαριστεί αν:
          ● Είναι βιώσιμη η τεράστια εξάρτηση από το δημόσιο χρήμα.
          ● Τα ιδιωτικά προνόμια είναι τόσο χαμηλά ώστε να δικαιολογούν τα χαμηλά δίδακτρα, ιδιαίτερα για τους πιο εύπορους μαθητές.
          ● Υψηλότερα δίδακτρα για τους πιο εύπορους μαθητές θα μπορούσαν να παγιώσουν το σύστημα υποστήριξης φοιτητών».











          http://www.koutipandoras.gr/article/...diagrafoyn-apo
          Kazakhstan is the greatest country in the world, all other countries are run by little girls. Kazakhstan is number one exporter of potassium, Other Central Asian countries have inferior potassium.

          Comment


          • #6
            Originally posted by AlPacino View Post
            Θα βάλουν τους φοιτητές να πληρώσουν δίδακτρα ώς πρόστιμο, για να μην διαγραφουν απο ΑΕΙ και ΑΤΕΙ
            http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231303707

            Comment


            • #7

              http://www.esos.gr/arthra/tritovathm...vnivn-foithtvn


              ΠΡΥΤΑΝΕΙΣ: Τι αποφάσισαν σήμερα για τις διαγραφές των «αιώνιων» φοιτητών




              Για το ζήτημα των λιμναζόντων φοιτητών, το Διευρυμένο Συντονιστικό της Συνόδου Πρυτάνεων, που συνεδρίασε σήμερα στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο , υπό την προεδρία του Πρύτανη καθηγητή Δ. Αναγνωστόπουλου, ανακοίνωσε ότι:
              Α. ΣΥΜΦΩΝΕΙ με την αναγκαιότητα διευθέτησης του για τους φοιτητές που επί πολλά έτη έχουν αποδεδειγμένα εγκαταλείψει τις σπουδές τους.
              Β. ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ όμως ότι απαιτείται να υπάρξει ειδική μέριμνα και ιδιαίτερη αντιμετώπιση για όσους φοιτητές προσπαθούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, ιδιαίτερα δε στις σημερινές συνθήκες παρατεταμένης οικονομικής κρίσης.
              Γ.Σε κάθε περίπτωση, τα Πανεπιστήμια ΠΡΟΤΙΘΕΝΤΑΙ να προβούν στις σχετικές προβλέψεις στους υπό κατάρτιση οργανισμούς τους, οι οποίοι βαίνουν προς ολοκλήρωση.

              ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΠΡΥΤΑΝΕΩΝ
              Αθήνα, 18-3-2014
              Το Διευρυμένο Συντονιστικό της Συνόδου Πρυτάνεων συνεδρίασε σήμερα 18-3-2014 στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και συζήτησε τα μείζονα ζητήματα που απασχολούν τα Ελληνικά Πανεπιστήμια, διαπιστώνοντας σημαντική καθυστέρηση στην επίλυση τους από την Πολιτεία.
              Για το ζήτημα της διαθεσιμότητας του προσωπικού των Πανεπιστημίων, διαπιστώνει ότι οι διαβεβαιώσεις του Υπουργείου περί ταχείας ρύθμισης δεν έχουν έως σήμερα υλοποιηθεί, με αποτέλεσμα τη συσσώρευση πλείστων όσων προβλημάτων στην καθημερινή λειτουργία των Ιδρυμάτων, τα οποία έχουν μείνει χωρίς το απαραίτητο προσωπικό.
              Το ίδιο διαπιστώνεται για την δυνατότητα αξιοποίησης των ταμειακών αποθεμάτων του προηγούμενου έτους, που είναι αναγκαία λόγω της δραστικής περικοπής της χρηματοδότησης των Ιδρυμάτων, καθώς και για την τελική έκδοση των αποφάσεων που απαιτούνται για την πρόσληψη εκτάκτου προσωπικού για τη κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών. Οι αποφάσεις αυτές εκκρεμούν από τον Οκτώβριο του 2013 και ενώ διανύεται ήδη το εαρινό εξάμηνο, με αποτέλεσμα να διακυβεύεται η άρτια διεξαγωγή των προγραμμάτων σπουδών σε πολλά Πανεπιστημιακά Τμήματα.
              Για το ζήτημα των λιμναζόντων φοιτητών, το Διευρυμένο Συντονιστικό της Συνόδου συμφωνεί με την αναγκαιότητα διευθέτησης του για τους φοιτητές που επί πολλά έτη έχουν αποδεδειγμένα εγκαταλείψει τις σπουδές τους. Επισημαίνει όμως ότι απαιτείται να υπάρξει ειδική μέριμνα και ιδιαίτερη αντιμετώπιση για όσους φοιτητές προσπαθούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, ιδιαίτερα δε στις σημερινές συνθήκες παρατεταμένης οικονομικής κρίσης. Σε κάθε περίπτωση, τα Πανεπιστήμια προτίθενται να προβούν στις σχετικές προβλέψεις στους υπό κατάρτιση οργανισμούς τους, οι οποίοι βαίνουν προς ολοκλήρωση.
              Ιδιαιτέρως για το ζήτημα των γνωμοδοτήσεων επί θεμάτων λειτουργίας των Πανεπιστημίων από το ΝΣΚ, διαπιστώνεται ότι επιβεβαιώνονται οι θέσεις της Συνόδου σε ό,τι αφορά στην αναγκαιότητα άρσης εγγενών ατελειών που χαρακτηρίζουν τις διατάξεις του υφιστάμενου νομικού πλαισίου "ως μη σταθερό, συστηματικοποιημένο και ασφαλές ρυθμιστικό πεδίο μείζονος και ζωτικής σημασίας ζητημάτων" για την εύρυθμη λειτουργία των ΑΕΙ.
              Ειδικότερα, το Διευρυμένο Συντονιστικό εκφράζει την άποψη ότι είναι μείζον ζήτημα, σε ό,τι αφορά στην ακαδημαϊκή δεοντολογία αλλά και στην πολιτική βούληση, όπως τα όργανα διοίκησης των Πανεπιστημίων εκλέγονται από τους καθηγητές του Ιδρύματος. Ως εκ τούτου, εάν κατά τη σχετική γνωμοδότηση, τα Συμβούλια Ιδρύματος έχουν τη διακριτική ευχέρεια επιλογής έως και μόνο ενός υποψηφίου για τις θέσεις διοίκησης των Ιδρυμάτων, παρά την πρόβλεψη για προεπιλογή 3 υποψηφίων, καταστρατηγείται το δικαίωμα ελεύθερης επιλογής.
              Λόγω της μείζονος σημασίας των ζητημάτων τα οποία πρόκειται να καθορίσουν τον τρόπο λειτουργίας και διοίκησης των Ιδρυμάτων κατά την προσεχή χρονική περίοδο, το Διευρυμένο Συντονιστικό της Συνόδου ζητά την παραπομπή της γνωμοδότησης στην ολομέλεια του ΝΣΚ καθώς και άμεση συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου.
              Kazakhstan is the greatest country in the world, all other countries are run by little girls. Kazakhstan is number one exporter of potassium, Other Central Asian countries have inferior potassium.

              Comment


              • #8
                ΥΠΟΥΡΓΟΣ: 27 Μαΐου οι Πανελλαδικές-21 Μαΐου λήγουν τα μαθήματα-Εξετάζουμε το 10% - Διαγραφές αιώνιων φοιτητών-«Μαχαίρι» στις αποσπάσεις


                Στις 27 Μαΐου θα ξεκινήσουν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις, ενώ τα μαθήματα θα λήξουν στις 21 Μαΐου, ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Παιδείας , μιλώντας στον ΑΝΤ1 και στον δημοσιογράφο Γ. Παπαδάκη.
                Ο υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε επίσης ότι
                Α. Εξετάζει το αίτημα επέκτασης της δυνατότητας συμμετοχής στη διαδικασία του 10% για τους αποφοίτους του 2012.
                Β.Οι φοιτητές που έχουν συμπληρώσει δεκαετία στο ΑΕΙ και είναι ανενεργοί θα διαγραφούν. Οι ανενεργοί επιβαρύνουν, εμμέσως τον έλληνα φορολογούμενο.
                Γ. Εξετάζονται όλες οι ενστάσεις των φοιτητών για τις μετεγγραφές
                Δ.Την άλλη εβδομάδα κατατίθεται, προς ψήφιση στη Βουλή, η τροπολογία για τους πολύτεκνους φοιτητές
                Ε. Την άλλη εβδομάδα κατατίθεται, προς ψήφιση στη Βουλή, το Σχέδιο Νόμου για την Έρευνα και Τεχνολογία.
                Ζ. Άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο τη Δευτέρα να απολυθούν οι 200 καθηγητές σε διαθεσιμότητα.
                Η. Φέτος μειώσαμε τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών και στόχος μας είναι του χρόνου να μην υπάρξουν αποσπάσεις.
                Ειδικότερα μεταξύ άλλων, ο υπουργός Παιδείας δήλωσε τα εξής:
                Για τη διαθεσιμότητα
                «Αντιλαμβάνομαι την εύλογη αγωνία και οργή των εκπαιδευτικών που δεν επανατοποθετούνται και οδηγούνται στην απόλυση. Και κάνουμε μία ύστατη προσπάθεια, γιατί είπαμε από την αρχή ότι δεν περισσεύει κανένας εκπαιδευτικός.
                Από την αρχή είπαμε επίσης ότι άλλο κινητικότητα και άλλο απολύσεις. Γιατί η κινητικότητα, ως μέτρο, μπορεί να είναι ευεργετικό, για την αναδιάρθρωση του Δημοσίου. Θα ήθελα, πάντως, να σας θυμίσω, ότι πριν από ένα χρόνο, μιλούσαν για 7.500 εκπαιδευτικούς, που έπρεπε να απολυθούν από το Υπουργείο Παιδείας.
                Κάναμε αξιολόγηση των δομών μας, παρουσιάσαμε ένα στελεχιακό σχέδιο του Υπουργείου και πείσαμε την Τρόικα ότι, όχι μόνο δεν υπάρχουν αυτά τα νούμερα και δεν περισσεύει κανείς, αλλά και ότι μπορούμε να βάλουμε σε κινητικότητα – λόγω των μεταρρυθμίσεων που σχεδιάζουμε - γύρω στους 1800 ανθρώπους. Κάναμε επίσης περίπου 4500 μετατάξεις από την Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
                Θα σας πω, λοιπόν, πού βρισκόμαστε σήμερα. Αρχικά, ήταν ένας αριθμός 2.500 εκπαιδευτικών που βρήκαν σε διαθεσιμότητα που με τις εξαιρέσεις έφτασε στους 1850. Για τους 1600, ήδη έχουν βγει προσκλήσεις και τοποθετούνται.
                Για να μην υπάρξει κανένα πρόβλημα με τους χρόνους, πέρασε και τροπολογία στη Βουλή, την περασμένη εβδομάδα, μέσα στο σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, ώστε, εφόσον έχουν γίνει οι προσκλήσεις, όταν εξαντληθεί ο χρόνος, να μην χάσουν τη δουλειά τους.
                Τώρα, έχουν μείνει 250 συνάδελφοι. Για τους 250 αυτούς εκπαιδευτικούς, εμείς, τον περασμένο μήνα, με Νομοσχέδιο που περάσαμε, δημιουργήσαμε κενές οργανικές θέσεις. Γιατί υπάρχουν πράγματι κενά. Στους χώρους της Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης, στους χώρους της κατάρτισης, στις δομές του Υπουργείου Παιδείας.
                Εκεί, λοιπόν, υπάρχει ένα θέμα γενικότερο, το οποίο αντιμετωπίζει η Κυβέρνηση στο σύνολό της και πρέπει να το δούμε, διότι η Κυβέρνηση βρίσκεται αυτή τη στιγμή και αντιμετωπίζει κάποιες δεσμεύσεις, που έγιναν από προηγούμενες Κυβερνήσεις, όσον αφορά ορισμένους αριθμούς διαθεσιμοτήτων, ορισμένους αριθμούς απολύσεων. Εκεί, λοιπόν, είναι ένα ζήτημα και ένα πρόβλημα, το οποίο αντιμετωπίζουμε».
                Για την αξιολόγηση
                «Για πρώτη φόρα, μετά από 32 χρόνια, άρχισε η αξιολόγηση. Το περασμένο Σαββατοκύριακο, επιμορφώσαμε τα επίπεδα διοίκησης των εκπαιδευτικών και η επιμόρφωση συνεχίζεται, για να προχωρήσει η αξιολόγηση. Θα περίμενα από την ΟΛΜΕ να αγκαλιάσει την προσπάθεια της αξιολόγησης, όχι να σταθεί απέναντι.
                Γιατί η αξιολόγηση, ήρθε να μας βοηθήσει όλους. Δηλαδή, να δούμε που υπάρχουν αδυναμίες στο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Αν δεν το αξιολογήσεις, πώς θα καταλάβεις τι πρέπει να βελτιώσεις; Και να δούμε ποιοι συνάδελφοι θέλουν επιμόρφωση και πού και να μπορέσουμε να βελτιώσουμε τα πράγματα. Δεν είναι ούτε τιμωρία - γιατί υπάρχει μια προπαγάνδα ότι η αξιολόγηση συνδέεται με τιμωρία και απολύσεις. Γ’ αυτό υπάρχουν άλλες διαδικασίες. Υπάρχει πειθαρχικό δίκαιο».
                Για τις αλλαγές στο Λύκειο και την Τράπεζα Θεμάτων
                «Κάποιοι εκπαιδευτικοί δεν εξαντλούσαν τη διδακτέα ύλη, σπρώχνοντας τα παιδιά στα ιδιαίτερα και φροντιστήρια. Εμείς τι λέμε τώρα; Έχοντας εξορθολογήσει τη διδακτέα ύλη, λέμε ότι ο καθηγητής θα έρχεται στις προαγωγικές εξετάσεις, θα βάζει δύο θέματα της επιλογής του και τα άλλα δύο θα προέρχονται από μια ψηφιοποιημένη Τράπεζα Θεμάτων. Με αυτή την αλλαγή, αναγκάζονται οι πάντες να έχουν διδάξει όλη την ύλη. Αλλιώς μπορεί να εκτεθούν. Αφορά μόνον την εφετινή Α’ Λυκείου και όχι της εφετινές Πανελλαδικές ».
                Για την Επαγγελματική Εκπαίδευση
                «Έχουμε κάνει μια σημαντική μεταρρύθμιση, συνολικά στην Επαγγελματική Εκπαίδευση. Γιατί η Επαγγελματική Εκπαίδευση, τα τελευταία 30 χρόνια ήταν το αποπαίδι. Όλοι θελαν να γίνουν γιατροί, δικηγόροι, να περάσουν στο Πανεπιστήμιο και να μπουν στο Δημόσιο. Αυτό τι αποτέλεσμα είχε; Να έχουμε πολίτες, οι οποίοι στερήθηκαν από δεξιότητες, με αποτέλεσμα, φυσικά, την ανεργία.
                Κάναμε, λοιπόν, μια συνολική μεταρρύθμιση, μαζέψαμε τα γνωστικά αντικείμενα στα ΤΕΙ, ώστε να είναι γνωστικά αντικείμενα Τεχνολογικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, νέες ειδικότητες στα ΕΠΑΛ, τον 4ο χρόνο της Μαθητείας, μία συνολική τομή, για να μπορέσουν τα παιδιά να έχουν επιλογές στην Επαγγελματική Εκπαίδευση. Άλλωστε εφέτος διπλασιάστηκαν οι μαθητές των δημοσίων ΙΕΚ από 5500 χιλιάδες σε 12.000, ξεκινάμε τη λειτουργία των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης και αυτά αποδεικνύουν ότι εμείς αναβαθμίσαμε την τεχνική εκπαίδευση και την επαγγελματική κατάρτιση».
                Για την εισαγωγή των μαθητών από τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
                «Υπήρχε μια ρύθμιση, ώστε οι πολύτεκνοι και οι τρίτεκνοι, να μπαίνουν σε επιπλέον θέσεις, με χαμηλότερους βαθμούς. Εμείς τι κάνουμε τώρα; Γιατί νομίζω, είναι δικαιότερο, γιατί ανταγωνίζονται με όλους και παίρνουν ελεύθερα μετεγγραφή. Κατατίθεται την επόμενη εβδομάδα, μέσα στο Νομοσχέδιο του Υπουργείου, για την Έρευνα και την Τεχνολογία».
                Για τη διαγραφή των αιώνιων φοιτητών
                «Να δούμε πρώτα απ’ όλα, τι λέει ο νόμος: Λέει ότι αυτοί, οι οποίοι έχουν εισαχθεί πριν από το 2006 - δηλαδή κοντεύουν να συμπληρώσουν δεκαετία πια - και αν είναι ανενεργοί πρέπει μετά την εξεταστική του Σεπτεμβρίου έως το τέλος του 2014 να διαγραφούν.
                Σας θυμίζω ότι τα τελευταία δύο χρόνια, εμείς νομοθετήσαμε αλλεπάλληλες εξεταστικές, για αυτούς που έχουν δυσκολίες να αποφοιτήσουν για να μπορέσουν σιγά σιγά, να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, δίνοντας τα μαθήματα που τους απομένουν. Όμως οι αιώνιοι φοιτητές, οι πραγματικά αιώνιοι, δεν γίνεται να επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό, είναι θέμα τάξεως αλλά και κόστους».

                ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ESOS
                Το esos διαβίβασε στην εκπομπή του Γ. Παπαδάκη περισσότερες από 300 ερωτήσεις αναγνωστών μας.
                Λόγω της στενότητας χρόνου ο δημοσιογράφος Γ. Παπαδάκης δεν ήταν δυνατόν να τις υποβάλει όλες. Ωστόσο ο κ. Παπαδάκης παρέδωσε στον υπουργό Παιδείας , ολόκληρο το πακέτο των ερωτήσεων που οι αναγνώστες μας κατέθεσαν.
                Kazakhstan is the greatest country in the world, all other countries are run by little girls. Kazakhstan is number one exporter of potassium, Other Central Asian countries have inferior potassium.

                Comment


                • #9

                  Comment


                  • #10
                    Συνεχίζετε εδώ.
                    ~Under my tutelage, you will grow from boys to men. From men into gladiators. And from gladiators into Swansons.

                    Comment


                    • #11
                      Επιστολή απο φοιτητές που κινδυνεύουν με διαγράφή τον Αύγουστο




                      Προς τους Πρυτάνεις, τις Συγκλήτους των ανωτάτων ιδρυμάτων και κάθε άλλο αρμόδιο φορέα



                      Ως ομάδα επί πτυχίω φοιτητών από διάφορες σχολές που αντιμετωπίζουμε λόγω της διάρκειας φοίτησής μας, τον κίνδυνο διαγραφής μας από αυτές (ως αποτέλεσμα του άρθρου 80 του ν.4009/2011) σας επισημαίνουμε τα εξής:
                      Ο νόμος 4009/2011 ήδη από το τρέχον ακαδημαϊκό έτος, προβλέπει οριζόντιες διαγραφές φοιτητών με μόνο κριτήριο το έτος εισαγωγής τους στις σχολές λειτουργώντας τιμωρητικά, χωρίς να εξετάζει ούτε τις συνθήκες της καθυστέρησης των σπουδών μας ούτε τη συμμετοχή μας με οποιοδήποτε τρόπο στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επιπλέον έχει αδύνατα σημεία και ασάφειες (άρθρα 33 και 80).
                      Ο ίδιος νόμος παρέχει την ευχέρεια διαφορετικής αντιμετώπισης του ζητήματος από τους υπό κατάρτιση Οργανισμούς των Ιδρυμάτων. Κατά συνέπεια, θεωρούμε καταρχάς θετικά για την περίπτωσή μας, τα πρώτα ψηφίσματα και τις αποφάσεις των Οργάνων των Πανεπιστημίων.
                      Βασική αιτία αυτής της επιστολής είναι να εκφράσουμε την αγωνία και την ανησυχία μας για το ενδεχόμενο μέτρο της διαγραφής και να ζητήσουμε την παρέμβασή σας για τη διευθέτηση του.
                      Έχουμε εισαχθεί στα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα με αδιάβλητες εξετάσεις (πανελλαδικές ή κατατακτήριες) κι έχουμε δαπανήσει ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μας στην προσπάθειά μας να ολοκληρώσουμε τις σπουδές μας. Τυχόν αποπομπή μας με διαγραφή θα αποτελέσει τροχοπέδη στο εργασιακό μας μέλλον και καταστροφή ονείρων ζωής.
                      Η παράταση της διάρκειας των σπουδών μας οφείλεται σε ποικίλους παράγοντες. Προβλήματα υγείας, οικονομική δυσχέρεια, βιοποριστική εργασία, οικογενειακά ζητήματα, δημιουργία νέας οικογένειας, υποστήριξη ηλικιωμένων γονέων, πολύτεκνες και μονογονεϊκές οικογένειες, υποχρεωτικές παρακολουθήσεις σε εργάσιμες ώρες, μόνιμη κατοικία μακριά από τον τόπο σπουδών και πολλές άλλες υποχρεώσεις κι ανατροπές ζωής επιβραδύνουν σημαντικά το ρυθμό παρακολούθησης μαθημάτων κι εργαστηρίων, παρεμποδίζουν συνήθως τη συμμετοχή μας στις εξεταστικές περιόδους και παρακωλύουν την πρόοδό μας στην εκπαιδευτική διαδικασία, με μοιραία κατάληξη την υπέρβαση του κανονικού χρόνου σπουδών. Επιπλέον, λόγω της παραπάνω καθυστέρησης, αντιμετωπίζουμε πρόσθετες επιβαρύνσεις, όπως η απώλεια του δικαιώματος εκπαιδευτικής άδειας για τους εργαζόμενους και η πλήρης παύση φοιτητικών παροχών και διευκολύνσεων όπως η δωρεάν παροχή συγγραμμάτων, οι εκπτώσεις στα μέσα μαζικής μεταφοράς, η σίτιση και στέγαση.

                      Με δεδομένους τους παραπάνω λόγους παράτασης της φοίτησης μας, το μέτρο της διαγραφής είναι άδικο και εσφαλμένο: α) παιδαγωγικά (για όσους επιμένουν να προσπαθούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους κι ΕΝΩ προωθείται η εξ αποστάσεως και η δια βίου εκπαίδευση), β) κοινωνικά (επηρεάζεται καθοριστικά το μέλλον χιλιάδων ανθρώπων και των οικογενειών τους και γ) οικονομικά (η παράταση των σπουδών ΔΕΝ επιβαρύνει ΚΑΘΟΛΟΥ το κράτος, αφού καταργείται πλήρως κάθε φοιτητική παροχή και οι υπερβαίνοντες τα όρια φοίτησης συμμετέχουν ΜΟΝΟ σε εξετάσεις). Θα κριθεί ιδιαίτερα αδυσώπητο, αν κι εφόσον επιβληθεί στις τρέχουσες οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες που επικρατούν στη χώρα όταν μάλιστα είναι δυνατή η ομαλή και δίκαιη διευθέτησή του με τη μέριμνα των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων (σύμφωνα με το άρθρο 80 αλλά και 33 του ν. 4009/2011). Π.χ. μία πρόταση είναι η αποκλειστική κι επιλεκτική διαγραφή εκείνων που θα δεν εγγράφονται στα ακαδημαϊκά εξάμηνα, κατ’ επανάληψη, όπως προβλέπει κι ο νόμος, συνεπώς δεν θα δηλώνουν το ενδιαφέρον τους να συνεχίσουν.
                      Οι υπογράφοντες την επιστολή διαβεβαιώνουμε ότι ενώ η επιμήκυνση των σπουδών μας αποτελεί προϊόν διαφορετικών παραγόντων για τον καθένα, έχουμε κοινή τη δυνατή κι απαράμιλλη θέλησή μας για την ολοκλήρωση των σπουδών μας, την οποία διεκδικούμε με επιμονή κι αποφασιστικότητα κόντρα σε κάθε είδους αντιξοότητα.
                      Για αυτό το λόγο, επιφυλασσόμαστε για την άσκηση κάθε νομίμου δικαιώματός μας, όποτε αυτό κριθεί αναγκαίο.
                      Με τη βεβαιότητα ότι θα ασχοληθείτε με το δίκαιο αίτημά μας,
                      Οι υπογράφοντες
                      Καλούμε όσους από τους συμφοιτητές μας δεν θέλουν να ισχύσει το μέτρο της διαγραφής να συνυπογράψουν την επιστολή στέλνοντας email με ονοματεπώνυμο, Σχολή και Ίδρυμα στο: oxistisdiagrafes@hotmail.com
                      Η ομάδα συγκροτήθηκε στο fb https://www.facebook.com/groups/oxis...estonfoititon/

                      - - - - - - - - - -

                      ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ;


                      Τις τελευταίες μέρες πολλά ακούγονται για επικείμενες διαγραφές «αιωνίων» φοιτητών ή επιβολή διδάκτρων προκειμένου αυτές να αποφευχθούν. Η απουσία συγκεκριμένης ενημέρωσης και διευκρινήσεων από την πλευρά των αρχών και του πανεπιστημίου δημιουργεί ένα θολό τοπίο και μας αφήνει να αναρωτιόμαστε τι και με ποιους όρους και διαδικασίες θα συμβεί. Οι αποκαλούμενοι «αιώνιοι» φοιτητές υπήρχαν πάντοτε, και η νομοθεσία (Ν.4009/2011) στην οποία υποτίθεται ότι θα βασιστούν οι διαγραφές τους έχει ψηφιστεί ήδη από το 2011, άσχετα αν η εφαρμογή του δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, λόγω των έντονων και μαζικών αντιδράσεων. Τι είναι λοιπόν αυτό που επανέφερε το θέμα αυτό στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία;

                      Οι φήμες για τις διαγραφές έρχονται σε συνέχεια των διαθεσιμοτήτων του διοικητικού προσωπικού των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, και στα πλαίσια της συνολικής επίθεσης που δέχεται η δημόσια παιδεία. Η προπαγάνδα περί «αιωνίων» έχει εδραιωθεί εδώ και χρόνια στις συνειδήσεις τόσο της ακαδημαϊκής κοινότητας, όσο και της υπόλοιπης κοινωνίας. Κατά καιρούς ακούγονται τραγικές δηλώσεις, τόσο από συμφοιτητές μας , οι οποίοι κατηγορούν άτομα μεγαλύτερων ετών φοίτησης ότι δεσμεύουν θέσεις σε σεμινάρια και παραδόσεις, όσο και από μέλη ΔΕΠ, που θεωρούν ότι οι φοιτητές που καθυστερούν να τελειώσουν είναι αργόσχολοι που πλήττουν το κύρος του πανεπιστημίου. Πριν διατυπώσει αυτές τις σκέψεις, κανείς από αυτούς δεν αναρωτιέται για τους πιθανούς οικονομικούς ή προσωπικούς λόγους που αναγκάζουν κάποιον να καθυστερήσει τις σπουδές του, ούτε για το κατά πόσο είναι δίκαιο η φοίτηση στο πανεπιστήμιο να έχει συγκεκριμένη επιβεβλημένη διάρκεια. Παρ’ όλο που οι ίδιοι δεν βαραίνουν με οικονομικό κόστος τα ιδρύματα, αυτές οι απόψεις θέλουν τους «αιώνιους» να μη χωράνε στην τριτοβάθμια εκπαίδευση -ενόσω αυτή βαδίζει στο δρόμο της ιδιωτικοποίησης- μιας και δεν είναι αρκετά επικερδείς για ένα πανεπιστήμιο-«επιχείρηση».
                      Η προπαγάνδα που κατηγορεί όσους φοιτούν πολλά χρόνια, αποσιωπά τα πραγματικά προβλήματα του πανεπιστημίου: έλλειψη σεμιναρίων και προσωπικού, απολύσεις, πλαφόν σε παραδόσεις στην περίπτωση της Φιλοσοφικής του Π.Κ., ενδεχόμενα δίδακτρα/εξέταστρα. Άλλωστε, το μέλλον του δημοσίου πανεπιστημίου προδιαγράφεται ήδη: εντατικοποίηση των προγραμμάτων σπουδών και αυτοματοποίηση της διαδικασίας της μάθησης, με μοναδικό στόχο την εξυπηρέτηση της ανάγκης για αποδοτικότητα και προσοδοφόρα έρευνα, πάντα σύμφωνα με τα κριτήρια της αγοράς, καθώς το πανεπιστήμιο θα πασχίζει να βρει πόρους. Τμήμα της λογικής του δήθεν «εξορθολογισμού» του πανεπιστημίου είναι και η διαδικασία συγχωνεύσεων/καταργήσεων τμημάτων, την οποία φαίνεται να διευκολύνει η απόφαση για τη διαγραφή φοιτητών. Σε αυτό το πανεπιστήμιο, όσους δεν μπορούν ή δε θέλουν να ανταποκριθούν στο μοντέλο του φοιτητή-εργαζόμενου ρομπότ, όπως οι «αιώνιοι» και οι περισσότεροι από μας, τους περιμένει η έξοδος με το σήμα της ανεργίας.
                      Απέναντι σε αυτά μπορούμε να σταθούμε μόνο με συλλογική δράση, χωρίς να επιδιώκουμε την ατομική σωτηρία με την εντατικοποίηση των σπουδών μας. Το θολό τοπίο και η ασάφεια που επικρατεί δεν πρέπει να μας τρομάζει. Αυτή η τρομοκρατία είναι ολοφάνερο ότι στοχεύει στην κάμψη των αντιστάσεών μας. Είναι απαραίτητο να αναζητήσουμε και να απαιτήσουμε διευκρινίσεις. Να μην αναζητούμε χείρα βοηθείας στους «καλοθελητές» των συλλόγων μας, αλλά να ανοίξουμε εκτενή και ουσιώδη συζήτηση επί του θέματος που θα καταλήξει σε συλλογικούς αγώνες.
                      ΤΗΛΕΜΕΤΑΔΟΣΗ στο λαό!!

                      Α ρε Λοβέρδο... Ετοιμάσου...

                      Comment


                      • #12
                        ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ; ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!



                        Επειδή πολλά ακούγονται τελευταία περί τεμπέληδων φοιτητών που επιβαρύνουν οικονομικά το κράτος, καλό είναι πριν πάρει κανείς θέση για το ζήτημα των διαγραφών να λάβει κάποια πράγματα υπόψη:


                        Οι «αιώνιοι» φοιτητές, όπως θέλουν να αποκαλούν όσους έχουν ξεπεράσει τα ν+2 έτη φοίτησης, δεν κοστίζουν απολύτως τίποτα στο Πανεπιστήμιο, συνεπώς ούτε στο φορολογούμενο πολίτη! Και αυτό για τον απλούστατο λόγο ότι μετά το πέρας των ν+2 ετών οι φοιτητές ούτως ή άλλως δε δικαιούνται πάσο ούτε δωρεάν σίτιση και στέγαση ούτε συγγράμματα πέρα από όσα έχουν πάρει στα προηγούμενα έτη.
                        Σε περιόδους σαν αυτή, που η νεολαία βιώνει καθημερινά τη σφοδρότητα της πολιτικής εκείνης που προσπαθεί να τη διαγράψει ως γενιά, γίνονται ολοένα και περισσότεροι οι φοιτητές που είναι αναγκασμένοι να εργάζονται για να τα βγάλουν πέρα και, συνεπώς, αδυνατούν να ολοκληρώσουν έγκαιρα τις σπουδές τους.
                        Τότε γιατί το Υπουργείο Παιδείας θέλει να προχωρήσει στις διαγραφές; Στόχος είναι η πειθάρχηση των φοιτητών, οι οποίοι υπό το φόβο και το άγχος της επικείμενης διαγραφής θα πάψουν να ασχολούνται με οτιδήποτε δεν αφορά το διάβασμά τους, θα εντατικοποιήσουν πλήρως τους ρυθμούς σπουδών τους και, συνεπώς, ο αγώνας και η διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους θα είναι μια περιττή πολυτέλεια. Πολυτέλεια που θα θέτει υπό διακύβευση σήμερα το πτυχίο σου και αύριο τη δουλειά σου. Λογικό να θέλει η κυβέρνηση να βάλει τέλος σε αυτή την «ιδιομορφία» του ελληνικού πανεπιστημίου που γεννά αναπαραστάσεις συλλογικού αγώνα, εσωτερικής δημοκρατίας και τελικά νίκης σε ένα τόσο μεγάλο κομμάτι της νεολαίας και μπαίνει εμπόδιο στη διαμόρφωση εργαζομένων που θα είναι φθηνοί, ευέλικτοι και φυσικά πειθαρχημένοι. Λογικό να θέλει η κυβέρνηση να βάλει τέλος στους συλλογικούς αγώνες των φοιτητών, αφού αυτοί έχουν πολλάκις μπλοκάρει διάφορες απόπειρες διάλυσης του δημόσιου, δωρεάν, δημοκρατικού Πανεπιστημίου, πηγαίνοντας πίσω τα σχέδια της εκάστοτε κυβέρνησης.
                        Όπως τόσα χρόνια που οι διαγραφές παραμένουν ανεφάρμοστες, έτσι και τώρα θα παλέψουμε ώστε κανένα τμήμα, καμία σύγκλητος και κανένα υπουργείο να μη διαγράψει ούτε ένα συνάδελφό μας! Τοπρώτο βήμαέγινε: μετά από πίεση του ΣΦΙΑ στη ΓΣ Τμήματος Ιατρικής αποφασίστηκε ότι η Ιατρική Σχολή είναι αντίθετη σε οποιαδήποτε διαδικασία που θα προβλέπει διαγραφές φοιτητών καθώς και τυχόν πρόστιμα-δίδακτρα. Με τους συλλογικούς μας αγώνες θα τους διαγράψουμε!

                        - - - - - - - - - -

                        Είδατε ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ της Ιατρικής κύριε "πρόεδρε" του DI? Που είστε χαμένος πάλι; Υπάρχετε κάπου και δεν το ξέρουμε; Έχουμε δει την παραμικρή ανακοίνωσή σας για κάτι;
                        ΤΗΛΕΜΕΤΑΔΟΣΗ στο λαό!!

                        Α ρε Λοβέρδο... Ετοιμάσου...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Synthelectric View Post
                          Είδατε ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ της Ιατρικής κύριε "πρόεδρε" του DI? Που είστε χαμένος πάλι; Υπάρχετε κάπου και δεν το ξέρουμε; Έχουμε δει την παραμικρή ανακοίνωσή σας για κάτι;

                          Δεν πήρε θεση για πιο απλα ζητήματα του ''DI'', όπως η χαμένη εξεταστική του Σεπτεμβρίου, λες να πάρει θέση για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα????

                          Comment


                          • #14
                            δεν επηρεάζεις , επηρεάζεις
                            δεν επηρεάζεις , επηρεάζεις
                            δεν επηρεάζεις , επηρεάζεις
                            δεν επηρεάζεις , επηρεάζεις
                            δεν επηρεάζεις , επηρεάζεις
                            δεν επηρεάζεις , επηρεάζεις

                            κι αν μπορώ να αποδείξω ότι απλά δεν ξέρω αν μπορώ να κάνω 80 klm για να δώσω μάθημα, όπως με τα Σήματα ας πούμε που είχα διαβάσει, τότε τι;

                            Θα μου πεις θέλεις και 7 πανάθεμά σε...

                            Να μας βάλουν να πληρώνουμε δίδακτρα να τελειώνουμε... Για μαρουλάκι ορισμένοι τρελαίνονται...

                            αν το εφάρμοζαν πριν 4-5 χρόνια που η κατάσταση γενικότερα παλευόταν, θα το δεχόμουν, με όλη μου την ειλικρίνεια το λέω αυτό.

                            ΑΚΜΗ ρε μουνιά CNC χωρίς να με δει ούτε η γραμματεία ούτε το κυλικείο.
                            Last edited by S1lV3r._.RAnG3r; 29-03-2014, 13:06.
                            Bureaucracy, I do owe you.

                            Original music video for the David Bowie song Space Oddity.

                            Comment


                            • #15
                              Μεταφέρω ως έχει από το φατσεμπουκ (βασικά όπως μου το έστειλαν μιας και δεν έχω φατσεμπουκ). Δεν μπορώ να εγγυηθώ για το legitimacy κειμένου από το φατσεμπουκ οπότε κρίνετε μόνοι σας.

                              https://www.facebook.com/groups/oxis...estonfoititon/

                              ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΕΣΩ EMAIL ΜΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΑΤΡIKHΣ ΕΚΠΑ ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ Κ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΤΩΝ ΤΕΦΑΑ ΑΠΘ

                              ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ!!!!!!!!!
                              Επικοινώνησα μέσω e-mail εκ μέρους των φοιτητών της Ιατρικής Αθήνας με τον Πρύτανη του ΑΠΘ,αναφέρθηκα στο θέμα των ΤΕΦΑΑ,του Σεπτέμβρη,της χυδαιολογίας,αντιφατικότητας και συκοφαντίας του υπουργείου και φυσικά της επιθυμίας όλων μας ώστε οι φοιτητές που θέλουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους να μπορούν να το πράξουν.Ζήτησα να αναλάβει πρωτοβουλίες.
                              Θα μου πείτε γιατί τον Μυλόπουλο και όχι τον Πελεγρίνη?Επειδή είχα επικοινωνήσει πριν είκοσι μέρες με τον πρύτανη του ΕΚΠΑ,έγινε και η συνάντηση όπου παρέστησαν παιδιά από το φόρουμ και προσκληθήκαμε και στη σύνοδο των πρυτάνεων.

                              Δεν ξέρω αν είναι ιδιαίτερα διαφωτιστικός,αλλά όπως και να έχει το ζήτημα ,μην τα βάλετε μαζί μου.΄Εκανα ό,τι μπορούσα.

                              Η απάντηση.

                              Για όσα αναφέρετε, υπάρχει ήδη απόφαση της Συνόδου των Πρυτάνεων, σύμφωνα με την οποία Κ Α Ν Ε Ν Α Σ φοιτητής που αποδεδειγμένα προσπαθεί να όλοκληρώσει τις σπουδές του, συμμετέχοντας τα τελευταία χρόνια κανονικά στην εκπαιδευτική διαδικασία, Δ Ε Ν κινδυνεύει να Δ Ι Α Γ Ρ Α Φ Ε Ι. Αυτή η ρύθμιση θα ενσωματωθεί στους οργανισμούς των ΑΕΙ που τώρα εκπονούνται. Φυσικά και οι... λιμνάζοντες φοιτητές δεν κοστίζουν στο κράτος, όπως φυσικά και το ακαδημαϊκό έτος δεν τελειώνει τον Ιούνιο, αλλά το Σεπτέμβρη, με την επαναληπτική εξεταστική περίοδο. Αυτά είναι Γ Κ Α Φ Ε Σ Τ ΟΥ Υ ΠΟ Υ Ρ Γ Ε Ι Ο Υ που δείχνουν πόσο καλά γνωρίζει τα πανεπιστημιακά προβλήματα.
                              Στη δύσκολη εποχή που ζούμε, όποιος προσπαθεί θα έχει δεύτερη ευκαιρία. Όσο είμαι πρύτανης, αυτό μπορώ να το υποσχεθώ...
                              Με εκτίμηση,
                              Γιάννης Α. Μυλόπουλος
                              ΤΗΛΕΜΕΤΑΔΟΣΗ στο λαό!!

                              Α ρε Λοβέρδο... Ετοιμάσου...

                              Comment

                              Μηνύματα

                              Collapse

                              Θέματα

                              Collapse

                              Working...
                              X