Announcement

Collapse
No announcement yet.

Το Μηχανοκίνητο του Πληροφορικάριου

Collapse

Μηνύματα

Collapse

Θέματα

Collapse

X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by larry_tsoukou View Post
    ela nte!!to thema einai mou tis edeikse kai mou tis edose kiolas.opote mallon tha leei alitheia ksero go!!na stis fero sxoli na tis deis na mou peis!xaxaxa

    //tis palies ennoo
    //siagones tampouron
    Τι να πω, ψιλοπαράξενο. Θα μάθω να σου πω αν είναι νορμάλ να επισκευαστούν τα ταμπούρα σε αυτά τα χλμ, πάντως αν δεν βαριέσαι μπορείς να πας σε ένα οποιοδήποτε συνεργείο να τους τις δείξεις και να σου πουν αν έπρεπε να αλλαχτούν.

    ▲ ▲

    Comment


    • #62
      Οι σιαγόνες των ταμπούρων δεν έχουν προκαθορισμένη διάρκεια ζωής και αλλάζονται όταν φαγωθούν, όπως και τα τακάκια δλδ. Μόνο που τα ταμπούρα έχουν μεγαλύτερη αντοχή στη χρήση και χρειάζονται συντήρηση πιο αραιά. Για να κρίνουν στην αντιπροσωπεία ότι χρειάζονται αλλαγή, ισχύει ένα από τα εξής:

      -είτε πας μαμιώντας και πλακώνεσαι στα φρένα συχνά (τότε όμως σημαίνει ότι χρειάζονταν αλλαγή και τα τακάκια, που θα είχαν φαγωθεί πιο γρήγορα)

      -είτε πλακώνεσαι στα χειρόφρενα και τρώγονται τα πίσω φρένα

      -είτε σου τις άλλαξαν πολύ πριν τελειώσει η διάρκεια ζωής τους για να πάρουν το ρευστό

      -είτε δε σου τις άλλαξαν και σου έδωσαν από άλλο αμάξι τελειωμένες

      -είτε ήταν ελαττωματικές απ την κατασκευή τους και φαγώθηκαν πρόωρα

      Πάντως σιαγόνες ταμπούρων πριν τα διπλά χλμ από αυτά που έχεις, δεν παίζει κανονικά

      ▲ ▲

      Comment


      • #63
        Originally posted by Morgoth View Post
        Οι σιαγόνες των ταμπούρων δεν έχουν προκαθορισμένη διάρκεια ζωής και αλλάζονται όταν φαγωθούν, όπως και τα τακάκια δλδ. Μόνο που τα ταμπούρα έχουν μεγαλύτερη αντοχή στη χρήση και χρειάζονται συντήρηση πιο αραιά. Για να κρίνουν στην αντιπροσωπεία ότι χρειάζονται αλλαγή, ισχύει ένα από τα εξής:

        -είτε πας μαμιώντας και πλακώνεσαι στα φρένα συχνά (τότε όμως σημαίνει ότι χρειάζονταν αλλαγή και τα τακάκια, που θα είχαν φαγωθεί πιο γρήγορα)

        -είτε πλακώνεσαι στα χειρόφρενα και τρώγονται τα πίσω φρένα

        -είτε σου τις άλλαξαν πολύ πριν τελειώσει η διάρκεια ζωής τους για να πάρουν το ρευστό

        -είτε δε σου τις άλλαξαν και σου έδωσαν από άλλο αμάξι τελειωμένες

        -είτε ήταν ελαττωματικές απ την κατασκευή τους και φαγώθηκαν πρόωρα

        Πάντως σιαγόνες ταμπούρων πριν τα διπλά χλμ από αυτά που έχεις, δεν παίζει κανονικά
        malista.ti kardia perivoli mou kanes!!
        -oute xeirofrena kano
        -oute to plakono sta frena(gt eimai xeras )

        tsoumpleki sto kolo dld


        (les na plakonomai sta frena kai na mi to ksero??kai takakia eixa allaksei sto proigoumeno servis prin 1misi xrono :O)
        Last edited by larry_tsoukou; 25-08-2009, 21:51.
        UNLEASH THE BEAST

        Do it or Do not.There is no Try
        Σασα, Πετρουλα ηρθε η σειρα σας...

        Comment


        • #64
          Originally posted by larry_tsoukou View Post
          (les na plakonomai sta frena kai na mi to ksero??kai takakia eixa allaksei sto proigoumeno servis prin 1misi xrono :O)

          Έτσι φαίνεται, για να χρειαστείς τακάκια από τόσο νωρίς και μετά και σιαγόνες ταμπούρων, αν όντως σου τα άλλαξαν επειδή χρειάστηκε και δεν είναι κανένα πιασοκώλικο συνεργείο που αλλάζουν τα πάντα για να πάρουν λεφτά, τότε το φρενάρεις τρελά το εργαλείο!
          Εγώ με 12.000χλμ έχω σίγουρα άλλο τόσο τακάκι φαντάσου, μπορεί και μέχρι τα 30.000χλμ να μη χρειαστεί αλλαγή.

          ▲ ▲

          Comment


          • #65
            Originally posted by Morgoth View Post

            Έτσι φαίνεται, για να χρειαστείς τακάκια από τόσο νωρίς και μετά και σιαγόνες ταμπούρων, αν όντως σου τα άλλαξαν επειδή χρειάστηκε και δεν είναι κανένα πιασοκώλικο συνεργείο που αλλάζουν τα πάντα για να πάρουν λεφτά, τότε το φρενάρεις τρελά το εργαλείο!
            Εγώ με 12.000χλμ έχω σίγουρα άλλο τόσο τακάκι φαντάσου, μπορεί και μέχρι τα 30.000χλμ να μη χρειαστεί αλλαγή.
            στα 20.000 αλλαξα τακακια και στα 30.000 σιαγονες.
            και πως σου φανηκε??
            UNLEASH THE BEAST

            Do it or Do not.There is no Try
            Σασα, Πετρουλα ηρθε η σειρα σας...

            Comment


            • #66
              Originally posted by Morgoth View Post

              Έτσι φαίνεται, για να χρειαστείς τακάκια από τόσο νωρίς και μετά και σιαγόνες ταμπούρων, αν όντως σου τα άλλαξαν επειδή χρειάστηκε και δεν είναι κανένα πιασοκώλικο συνεργείο που αλλάζουν τα πάντα για να πάρουν λεφτά, τότε το φρενάρεις τρελά το εργαλείο!
              Εγώ με 12.000χλμ έχω σίγουρα άλλο τόσο τακάκι φαντάσου, μπορεί και μέχρι τα 30.000χλμ να μη χρειαστεί αλλαγή.
              Εντάξει, καλύτερα αλλαγή στα 25000 μαζί με τα λαδερά του, τα φίλτρα του κτλ. Και υγρό φρένων αλλαγή κάθε 2 χρόνια τουλάχιστον.
              TopGear
              Some say he has named every single blade of grass surrounding the Top Gear test track. And that he was a CIA experiment gone wrong. All we know is, he is called The Stig...
              Γνήσια θύρα 21 1975 - Original 21 1982
              Rory Gallagher
              Robbie Williams

              Comment


              • #67
                Originally posted by larry_tsoukou View Post
                στα 20.000 αλλαξα τακακια και στα 30.000 σιαγονες.
                και πως σου φανηκε??
                Τώρα τι να σου πω. Τακάκια άντε μπορεί να υπάρξει τέτοια φθορά, εξαρτάται και αν έχεις πιο μαλακά, εταιρεία κατασκευής, χρήση κτλ, σιαγόνες υπερβολικό όμως. Δε μου κάθεται καλά. Ίσως βρήκαν ευκαιρία ή ήταν ελαττωματικά από την κατασκευή τους, ωστόσο δεν τα πιάνει η εγγύηση;
                TopGear
                Some say he has named every single blade of grass surrounding the Top Gear test track. And that he was a CIA experiment gone wrong. All we know is, he is called The Stig...
                Γνήσια θύρα 21 1975 - Original 21 1982
                Rory Gallagher
                Robbie Williams

                Comment


                • #68
                  Originally posted by larry_tsoukou View Post
                  στα 20.000 αλλαξα τακακια και στα 30.000 σιαγονες.
                  και πως σου φανηκε??
                  Ετοιμάσου και για δίσκους στο επόμενο σέρβις τότε Φρενάρεις γερά αδερφέ

                  Originally posted by TopGear View Post
                  Εντάξει, καλύτερα αλλαγή στα 25000 μαζί με τα λαδερά του, τα φίλτρα του κτλ. Και υγρό φρένων αλλαγή κάθε 2 χρόνια τουλάχιστον.
                  Υγρό φρένων αυστηρά στα 2 χρόνια γιατί παραπάνω παίρνει οξυγόνο και κάνει φουσκάλες μέσα στο κύκλωμα.
                  Τώρα τακάκια όταν χρειαστεί, εξαρτάται κι απ τη χρήση.

                  Δίσκους ανυπομονώ να χρειαστώ για να βάλω του GTI αλλά αργεί πολύ αυτό

                  --Oι εγγυήσεις δεν πιάνουν τίποτα από τα αναλώσιμα, αν περάσουν τα 1000χλμ. Ζήτημα χρήσης σου λένε, kthxbai
                  Last edited by Morgoth; 25-08-2009, 22:07.

                  ▲ ▲

                  Comment


                  • #69
                    εγγυηση και να θελα γιοκ.

                    θα βαλω ή κεραμικα μπρεμπο να ξεμπερδευω ή θα τρυπησω το πατωμα να φρεναρω αλα flinstone παλι να ξεμπερδευω
                    UNLEASH THE BEAST

                    Do it or Do not.There is no Try
                    Σασα, Πετρουλα ηρθε η σειρα σας...

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by larry_tsoukou View Post
                      εγγυηση και να θελα γιοκ.

                      θα βαλω ή κεραμικα μπρεμπο να ξεμπερδευω ή θα τρυπησω το πατωμα να φρεναρω αλα flinstone παλι να ξεμπερδευω
                      o diskos den theli allagi?poso nixi exi afisi,giati ego 105.000km exo ke ta tampoura exoun akomi tin parthenia tous.
                      diskous brosta omos exo allaksi sta 90.000
                      -----------------------------------
                      The Hard Thing Is to Get From Half Way Towards The End,Not Fom The Beginning To The Middle....
                      KIPRIOTELIS
                      Marios_o_Blackman
                      The_Day_A_Hero_Fell
                      KLARINO
                      μουνόπανο

                      Comment


                      • #71
                        Οι νέοι κανονισμοί της F1

                        Το διοικητικό σώμα της Φόρμουλα ανακοίνωσε τους νέους αθλητικούς και τεχνικούς κανονισμούς για το πρωτάθλημα που θα αρχίσει το 2010. Λίγο πολύ όλοι ήξεραν τις τροποποιήσεις που θα υπάρχουν, όμως όταν κάτι επισημοποιείται έχει διαφορετική βαρύτητα.

                        Αρχικά το σύστημα βαθμολόγησης δεν αλλάζει, αυτό όμως δεν συμβαίνει και στον τρόπο που θα γίνονται και οι κατατακτήριες δεδομένου του ότι θα υπάρχουν 26 μονοθέσια.

                        Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς από την πρώτη περίοδο θα αποχωρούν οι οχτώ πιο αργοί, το ίδιο θα συμβαίνει και στην ημιτελική φάση. Οι δέκα που θα μένουν, θα τρέχουν στην τρίτη περίοδο για την κατάκτηση της pole position.

                        Επίσης καταργείται πλέον ο ανεφοδιασμός. Αυτό σημαίνει πως τα μονοθέσια θα μπορούν να τρέχουν με καύσιμα στο Q3 των κατατακτήριων, τα οποία δεν θα είναι απαραίτητα να υπάρχουν στην εκκίνηση της Κυριακής. Εκεί τα αυτοκίνητα θα είναι γεμάτα από καύσιμα (620 λίτρα), καθώς δεν θα μπορούν να ανεφοδιαστούν κατά τη διάρκεια του αγώνα.

                        Οι ηλεκτρικές κουβέρτες στα ελαστικά θα διατηρηθούν. Οι κατασκευαστές θα εξακολουθούν να έχουν στην διάθεσή τους οχτώ μηχανές, παρόλο τις φήμες που κάνουν λόγο για μείωση τους στις πέντε.

                        Ο κανονισμός για το κιβώτιο ταχυτήτων εξακολουθεί να ισχύει. Δηλαδή, οι κατασκευαστές θα μπορούν να το αλλάζουν ανά τέσσερις αγώνες

                        Το σύστημα KERS επίσημα θεωρείται νόμιμο, παρόλο την απόφαση των οχτώ ομάδων της FOTA να μην το χρησιμοποιήσουν την επόμενη χρονιά. Γεγονός που δεν αναγκάζει τις υπόλοιπες ομάδες να ακολουθήσουν την ίδια πολιτική.
                        Στην ζωή υπάρχουν δύο είδη ανθρώπων αυτοί που λιάζονται και αυτοί που ξεκωλιάζονται.
                        Όταν η καφεΐνη γίνεται ο καλύτερος φίλος σου...

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by st@kas View Post
                          Οι νέοι κανονισμοί της F1

                          Το διοικητικό σώμα της Φόρμουλα ανακοίνωσε τους νέους αθλητικούς και τεχνικούς κανονισμούς για το πρωτάθλημα που θα αρχίσει το 2010. Λίγο πολύ όλοι ήξεραν τις τροποποιήσεις που θα υπάρχουν, όμως όταν κάτι επισημοποιείται έχει διαφορετική βαρύτητα.

                          Αρχικά το σύστημα βαθμολόγησης δεν αλλάζει, αυτό όμως δεν συμβαίνει και στον τρόπο που θα γίνονται και οι κατατακτήριες δεδομένου του ότι θα υπάρχουν 26 μονοθέσια.

                          Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς από την πρώτη περίοδο θα αποχωρούν οι οχτώ πιο αργοί, το ίδιο θα συμβαίνει και στην ημιτελική φάση. Οι δέκα που θα μένουν, θα τρέχουν στην τρίτη περίοδο για την κατάκτηση της pole position.

                          Επίσης καταργείται πλέον ο ανεφοδιασμός. Αυτό σημαίνει πως τα μονοθέσια θα μπορούν να τρέχουν με καύσιμα στο Q3 των κατατακτήριων, τα οποία δεν θα είναι απαραίτητα να υπάρχουν στην εκκίνηση της Κυριακής. Εκεί τα αυτοκίνητα θα είναι γεμάτα από καύσιμα (620 λίτρα), καθώς δεν θα μπορούν να ανεφοδιαστούν κατά τη διάρκεια του αγώνα.

                          Οι ηλεκτρικές κουβέρτες στα ελαστικά θα διατηρηθούν. Οι κατασκευαστές θα εξακολουθούν να έχουν στην διάθεσή τους οχτώ μηχανές, παρόλο τις φήμες που κάνουν λόγο για μείωση τους στις πέντε.

                          Ο κανονισμός για το κιβώτιο ταχυτήτων εξακολουθεί να ισχύει. Δηλαδή, οι κατασκευαστές θα μπορούν να το αλλάζουν ανά τέσσερις αγώνες

                          Το σύστημα KERS επίσημα θεωρείται νόμιμο, παρόλο την απόφαση των οχτώ ομάδων της FOTA να μην το χρησιμοποιήσουν την επόμενη χρονιά. Γεγονός που δεν αναγκάζει τις υπόλοιπες ομάδες να ακολουθήσουν την ίδια πολιτική.
                          Χααα, καλώς τα δεχτήκαμε...

                          Μπουρδέλο τα έχουν κάνει (αναφέρομαι στα θέματα ανεφοδιασμός-κουβέρτες-κινητήρες-κιβώτια)...
                          Γτ αυτά που δεν εφαρμόστηκαν φέτος για τις αλλαγές στους κινητήρες κσ τα κιβώτια, καθώς κ η κατάργηση των ηλεκτρικών κουβερτών, θα εφαρμοστούν απο του χρόνου, με off the record δήλωση απο καιρό της FIA...

                          Υποτίθεται ότι όλα αυτά γίνονται για να βελτιωθεί η ποιότητα, να υπάρχει ανταγωνισμός, κ να μειωθεί το κόστος ώστε να είναι ανταγωνιστικές κ οι μικρές ομάδες... Παπάρια μέντολες...
                          Οι μικρές ακόμη χαροπαλεύουν να πάρουν κανά βαθμό, οι κανονισμοί είναι ασαφείς κ όποιος θέλει τους εφαρμόζει, κ σε λίγο οι αγώνες θα γίνονται με την ίδια τεχνολογία κ νοοτροπία, όπως τη δεκαετία του '60, όταν είχε πρωτοξεκινήσει...
                          Έχουν ρίξει τις τελικές ταχύτητες, την ιπποδύναμη κ τον κυβισμό, για μεγαλύτερη ασφάλεια, αλλά ταυτόχρονα αφαιρούν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα κ βάζουν κ σλικ ελαστικά... WTF..???

                          Κ όταν θα μπουν κ οι 3 νέες ομάδες, θα γίνει σφαγή... Αμερικάνικες αν θυμάμαι καλά κ οι τρείς, με πείρα απο Indy Cars...

                          Τουλ. το μονο δεδομένο είναι ότι οι ομάδες που είχαν φέτος το KERS (Ferrari κ McLarren-Mercedes) του χρόνου θα κόψουν κώλους, γτ ότι εξέλιξη έριξαν φέτος σ αυτό , του χρόνου θα παει στην αεροδυναμική που υστερούσαν φέτος (κυρίως έναντι της Brawn)...

                          Τι ωραία που ήταν μέχρι πριν 4-5 χρόνια...

                          Τουλάχιστον φέτος θα δουμε κ ξανά Spa...
                          «Το τίμημα που πληρώνει ο άνθρωπος που δεν ασχολείται με τα κοινά, είναι ότι τον διοικούν οι κατώτεροί του» - Ηράκλειτος
                          "...Γιατί εγώ είμαι βέρος... βέρος Καλαματιανός...."
                          Η ζωή είναι κώλος...Πήδα την πρίν σε χέσει...
                          : di.forum.sokosnet.com :: D.I.T. Radio :

                          Comment


                          • #73
                            911 Sport Classic

                            250 into production, 140K £ each







                            Read more
                            TopGear
                            Some say he has named every single blade of grass surrounding the Top Gear test track. And that he was a CIA experiment gone wrong. All we know is, he is called The Stig...
                            Γνήσια θύρα 21 1975 - Original 21 1982
                            Rory Gallagher
                            Robbie Williams

                            Comment


                            • #74
                              Στο Gp βελγιου ειδα κατι που μου εκανε εντυπωση.Μειώθηκαν οι γύροι?Νομιζω ειδα οτι ελεγε 44 γυρους ή κανω λαθος?
                              ¨You assist an evil system most effectively by obeying its orders and decrees.
                              An evil system never deserves such allegiance.
                              Allegiance to it means partaking of the evil.
                              A good person will resist an evil system with his or her whole soul.¨
                              - Mahatma Gandhi

                              Comment


                              • #75
                                Pisw kai sas efaga



                                Ti ? Mhxanokinhto einai to King Tiger



                                Kai mhn peite oti den 8a ftasei tis Ferrari sas...den xreiazetai
                                E|-------------------------------------------------------------------------------
                                B|--------------------------------------------------------------------5-3-0-------
                                G|----------------2-2--4-4--------------------2-2--4-2--------------------2-0--
                                D|-2-2--2-2-----2-2--4-4-----2-2---2-2-----2-2--4-2--2-2---2-2-------------
                                A|-2-2--2-2-----0-0--2-2-----2-2---2-2-----0-0--2-0--2-2---2-2-------------
                                E|-0-0--0-0-x-3----------x-3-0-0---0-0-x-3------------0-0---0-0-------------
                                Μουνόπανο

                                Comment

                                Working...
                                X