PDA

Επιστροφή στο Forum : Αγορά νέου αυτοκίνήτου.Μπέρδεμα!!!



Μαρυ
14-02-2007, 13:16
Ξεκίνησα κι εγώ να ψάχνω σιγά σιγά να πάρω ένα αυτοκίνητο. Επειδή είμαι δημοκρατικός άνθρωπος - κακώς - όπως κατάλαβα αργότερα άκουγα την άποψη του καθένα ως προς το ποιο καινούριο μοντέλο θεωρεί καλό για νέα οδηγό στα 1.2 κυβικά. Ο καθένας μου έλεγε και εξακολουθεί να μου λέει - γιατί ακόμη δεν έχω κατασταλάξει - τα δικά του.
Προσωπικά μου αρέσει το Lancia Ypsilon.Ακούω γνώμες. THANKS!! :confused:

dexter
14-02-2007, 16:11
lancia ipsilon mmm den einai kai toso oraio amaxi kai epipleon den exei kali metapolisi kalo tha itan ena ibiza kana kana lancer (1,3) kana 206 kana clio alla oxi to ipsilon....

larry_tsoukou
14-02-2007, 16:29
αν θες δυνατο αμαξι στα 1.2 τοτε να παρεις το clio.εχει 75 αλογα!!!!!αλλιως αν δεν κοιτας ιπποδυναμη ολα τα αμαξια καλα ειναι!και γνωμη μου μην κοιτας τι σου λενε περι μεταπωλησης(σορυ dexter :blush: :p ) ή συνεργειων ,απλα να παρεις οτι σαρεσει στο ματι!γιατι αν εσενα σαρεσει το υψιλον και δεν το παρεις και μετα το δεις στο δρομο θα λες κοιτα τι ωραιο που ειναι.βλακεια μου που δεν το πηρα.;-)

Μαρυ
14-02-2007, 17:35
Μου φαίνεται ότι θα καταλήξω με βάση το κριτήριο της εμφάνισης και αμα μου κάτσει στράβή μου έκατσε. Ξέρω'γω? Έτσι λεω

larry_tsoukou
14-02-2007, 17:56
ε ναι μωρε γιατι το αμαξι θα το χεις πολυ καιρο.αν το βαρεθεις???εξαλλου θα σου δωσω ενα παραδειγμα να δεις οτι δεν στεκουν και πολυ οι φιλοσοφιες.αν εισαι μεταξυ π.χ. citroen και volkswagen θα σου πουν παρε volks που δεν χαλανε.αν εισαι μεταξυ volks και mazda σου λενε παρε mazda γιατι δεν χαλανε.αντε βγαλε ακρη.

Morgoth
14-02-2007, 18:09
Το Ypsilon είναι μια χαρά αυτοκίνητο, ειδικά για γυναίκα, αλλά αν είναι να το πάρεις οπωσδήποτε χρειάζεται 1.4 8βάλβιδο (77 άλογα - διαφορά τιμής 700 ευρώ αλλά αυξάνονται και τα ασφάλιστρα-τέλη) γιατί το 1.2 έχει τον κινητήρα του fiat panda ο οποίος είναι http://img113.imageshack.us/img113/6933/lipssealedcr5.gif

Καλό επίσης το Mitsubishi CZ3 1.1 (75 αλόγα), το Clio ΙΙΙ 1.2 (επίσης 75).

Πάντως Ypsilon 1.4 http://img261.imageshack.us/img261/7463/inloveju2.gif από εμένα

donald
16-02-2007, 15:23
Αν θες την γνώμη μου κοίτα και το καινούριο το Corsa!
Είτε σε 1.2 είτε σε 1.4!;-)

Είναι εκπληκτικά όμορφο αμαξάκι θεωρώ!!:wavey:

snakeoner
20-05-2007, 01:52
proteinw suzuki swift 1.3 . einai para poly kalo amaksaki me xamhlh katanalwsh kai kales epidoseis.
twra ayto gia metapwlhsh mh se noiazei giati outws h allws to amaksi tha to krathseis (mallon) 6-7 xronakia,opote kai ferrari na epairnes ta lefta sou ta xaneis!apo ekei kai pera des aksiopistia kai poso sou aresei ayto pou tha pareis. koita prwta ap'ola na se ikanopoiei se ayta pou theleis.na to odhgeis re paidi mou kai kathe fora na xairesai gia thn epilogh sou!

Lil_Mike
20-05-2007, 16:37
το 1.2 έχει τον κινητήρα του fiat panda ο οποίος είναι http://img113.imageshack.us/img113/6933/lipssealedcr5.gif

Πες το για τον λουτσο ειναι....:D

Fiat Panda 1.2 8v 4x4:
0-100 σε μολις 20secs...
το αμαξι ειναι η καθυστερηση η ιδια..
μεχρι να 100σταρισει προλαβαινεις να διαβασεις την πρωινη σου εφημεριδα να πιεις τον φραπε σου.. να τσεκαρεις και την εργασια στις Δομες ρε αδερφε...:smokin:
Σκευτειτε οτι το Καλοριφερ του χρειαζεται περιεου 19secs για να πιασει θερμοκρασια, οποτε παρατηρουμε, ισως για πρωτη φορα στην ιστορια της αυτοκινησης, οτι το καλοριφερ ειναι πιο γρηγορο απο το ιδιο το αυτοκινητο!!!

voudas
20-05-2007, 17:18
...apo ekei kai pera des aksiopistia kai poso sou aresei ayto pou tha pareis. koita prwta ap'ola na se ikanopoiei se ayta pou theleis.na to odhgeis re paidi mou kai kathe fora na xairesai gia thn epilogh sou!
Συμφωνω και γω.Το αμαξι οδηγειτε απο μεσα ;-).Ορισε τις προτεραιοτητες σου και προχωρα.Προσωπικα μ'αρεσει πολυ το Lancia, το βρισκω πολυ στυλατο, οτι πρεπει για κοπελα.

KCM6985
20-05-2007, 23:04
Πες το για τον λουτσο ειναι....:D

Fiat Panda 1.2 8v 4x4:
0-100 σε μολις 20secs...
το αμαξι ειναι η καθυστερηση η ιδια..
μεχρι να 100σταρισει προλαβαινεις να διαβασεις την πρωινη σου εφημεριδα να πιεις τον φραπε σου.. να τσεκαρεις και την εργασια στις Δομες ρε αδερφε...:smokin:
Σκευτειτε οτι το Καλοριφερ του χρειαζεται περιεου 19secs για να πιασει θερμοκρασια, οποτε παρατηρουμε, ισως για πρωτη φορα στην ιστορια της αυτοκινησης, οτι το καλοριφερ ειναι πιο γρηγορο απο το ιδιο το αυτοκινητο!!!

Μην κατηγορείτε τα FIAT οοοορεεεε ..μια χαρά αμάξια είναι ..σκυλιά ..δεν καταλαβαίνουν τίποτα , υπάρχουν εδώ και χιλιάδες χρόνια ….και οτι και να πάθουν με ένα σκαμπίλι παίρνουν πάλι μπροστα....:tounge:

Να πάρεις ένα αμάξι που να έχει φτηνά ανταλλακτικά....στην Αθήνα εισαι ...

KOSTASGAVALAS
22-05-2007, 23:26
Πες το για τον λουτσο ειναι....:D

Fiat Panda 1.2 8v 4x4:
0-100 σε μολις 20secs...
το αμαξι ειναι η καθυστερηση η ιδια..
μεχρι να 100σταρισει προλαβαινεις να διαβασεις την πρωινη σου εφημεριδα να πιεις τον φραπε σου.. να τσεκαρεις και την εργασια στις Δομες ρε αδερφε...:smokin:
Σκευτειτε οτι το Καλοριφερ του χρειαζεται περιεου 19secs για να πιασει θερμοκρασια, οποτε παρατηρουμε, ισως για πρωτη φορα στην ιστορια της αυτοκινησης, οτι το καλοριφερ ειναι πιο γρηγορο απο το ιδιο το αυτοκινητο!!!

kala MEGALE ΕΙΣΑΙ ΘΕΟΣ...αυτο με το καλοριφερ ρε μεγαλε ειναι γιαν να μπει στο χρυσο βιβλιο των παραληλισμων και εχεις δικιο...

Λοιπον αν υπαρχουν τα φραγκα και εγω θα προτεινα το tetrakinito suzuki για νε μην τη νιαζει τιποτα...ουτε αν βρεχει ουτε αν χιονιζει ουτε αν θα φρεναρει μεσα στην στροφη ουτε μην της φυγει η μουρη, ουτε ο κολος, με την τετρακινηση ξεχνας και υπερστροφες και υποστροφεσ και μπαινεισ στις στροφες με οσα θελεισ και φρεναρει οποτε και οσο και οπου θελεισ...τελοσ παντων εγω μετα απο την εμπειρια του τετρακινητου octAvia ΟΡΚΙΣΤΗΚΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΩ ΣΕ ΔΙΚΙΝΗΤΟ ΑΜΑΞΙ...παιδια η εμπιστοσυνη που σου προσφερει ενα τετρακινητο αυτοκινητο και η ασφαλεια ειναι μοναδικη...παντα πας με βροχη οπως το στεγνο...δεν αισθανεσαι καμμια διαφορα ουτε στις επιταχυνσεις ουτε στις επιβραδυνσεις, οι στροφες γινονται ευθειες και ολα τα λαθη σχεδον διορθωνονται...ακουσε με και παρε το σουζουκι το τετρακινητο.

kapotas
22-05-2007, 23:31
kala MEGALE ΕΙΣΑΙ ΘΕΟΣ...αυτο με το καλοριφερ ρε μεγαλε ειναι γιαν να μπει στο χρυσο βιβλιο των παραληλισμων και εχεις δικιο...

Λοιπον αν υπαρχουν τα φραγκα και εγω θα προτεινα το tetrakinito suzuki για νε μην τη νιαζει τιποτα...ουτε αν βρεχει ουτε αν χιονιζει ουτε αν θα φρεναρει μεσα στην στροφη ουτε μην της φυγει η μουρη, ουτε ο κολος, με την τετρακινηση ξεχνας και υπερστροφες και υποστροφεσ και μπαινεισ στις στροφες με οσα θελεισ και φρεναρει οποτε και οσο και οπου θελεισ...τελοσ παντων εγω μετα απο την εμπειρια του τετρακινητου octAvia ΟΡΚΙΣΤΗΚΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΩ ΣΕ ΔΙΚΙΝΗΤΟ ΑΜΑΞΙ...παιδια η εμπιστοσυνη που σου προσφερει ενα τετρακινητο αυτοκινητο και η ασφαλεια ειναι μοναδικη...παντα πας με βροχη οπως το στεγνο...δεν αισθανεσαι καμμια διαφορα ουτε στις επιταχυνσεις ουτε στις επιβραδυνσεις, οι στροφες γινονται ευθειες και ολα τα λαθη σχεδον διορθωνονται...ακουσε με και παρε το σουζουκι το τετρακινητο.

thn lakhs thn gabala ti thn exeis???

Lil_Mike
23-05-2007, 02:37
...ακουσε με και παρε το σουζουκι το τετρακινητο.

θα συμφωνησω με τον Κωστα... αν δεν σε ενδιαφερουν τοσο οι επιδοσεις κ οι αριθμοι παρρε το σουζουκακι το οποιο λογω της κονησης στους 4 συγχωρει λαθη.... απλα να επισημανω στον κωστα οτι η 4κινηση του suzuki με αυτη του ABT που προφανος εχεις γευτει δεν εχουν καμια σχεση αναλογικα....
να θα πηαγαινει κα παλι ταπα στις στροφες μονο που τοι ταπα για τα δεδομενα του οκταβια ειναι 150km/hr (π.χ. εντελως τυχαιως ο αριθμος) ενο το σουζουκι οταν λεει ταπα να εννοει αντε 90 αναλογικα.... ναι η τετρακινηση συγχωρει λαθη και ειναι πολυ καλη ΑΛΛΑ για εκτος πολης διαδρομες και αν εχεις μεσα σου το μικροβιο της ταχυτητας....

εγω προτεινω να παρεις αυτο που σ εκανε κλικ με την πρωτη ματια....

coyote
23-05-2007, 09:41
Όσον αφορα το Lancia Y να σε πληροφορήσω ότι δεν είναι απότα ασφαλέστερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν.
Συγκεκριμένα σε crash test του προηγούμενου μοντέλου, σε πλαγιομετωπική από την πλευρά του συνοδηγού στην πόρτα, έφευγε ένα σίδερο από την πόρτα και καρφωνόταν στην κοιλιακή χώρα του ρομπότ.
Αυτα σε περιοδικό ένθετο από ΤΑ ΝΕΑ.

Lil_Mike
24-05-2007, 01:28
Όσον αφορα το Lancia Y να σε πληροφορήσω ότι δεν είναι απότα ασφαλέστερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν.
Συγκεκριμένα σε crash test του προηγούμενου μοντέλου, σε πλαγιομετωπική από την πλευρά του συνοδηγού στην πόρτα, έφευγε ένα σίδερο από την πόρτα και καρφωνόταν στην κοιλιακή χώρα του ρομπότ.
Αυτα σε περιοδικό ένθετο από ΤΑ ΝΕΑ.

παντα ομως υπαρχει κ η λυση να σαι "lonely rider" . . . .

KOSTASGAVALAS
25-05-2007, 23:35
θα συμφωνησω με τον Κωστα... αν δεν σε ενδιαφερουν τοσο οι επιδοσεις κ οι αριθμοι παρρε το σουζουκακι το οποιο λογω της κονησης στους 4 συγχωρει λαθη.... απλα να επισημανω στον κωστα οτι η 4κινηση του suzuki με αυτη του ABT που προφανος εχεις γευτει δεν εχουν καμια σχεση αναλογικα....
να θα πηαγαινει κα παλι ταπα στις στροφες μονο που τοι ταπα για τα δεδομενα του οκταβια ειναι 150km/hr (π.χ. εντελως τυχαιως ο αριθμος) ενο το σουζουκι οταν λεει ταπα να εννοει αντε 90 αναλογικα.... ναι η τετρακινηση συγχωρει λαθη και ειναι πολυ καλη ΑΛΛΑ για εκτος πολης διαδρομες και αν εχεις μεσα σου το μικροβιο της ταχυτητας....

εγω προτεινω να παρεις αυτο που σ εκανε κλικ με την πρωτη ματια....

Παιδια η κοπελα δεν το θελει για να κανει racing το θελει πρωτα για την πολη και για κανενα ταξιδακι που και που....αλλωστε θεωρω χαζο καποιος να παρει για πρωτο αμαξι ενα με 200 ιππους πχ αφου σαν νεος οδηγος θα ειναι πιο επιρεπης στο λαθος....ενω ενα σαν το suzukaki h kai to pada ακομα θα ειναι πιο ασφαλες και θα τη συγχωρει...αν το panda ebgaze kammia 100 αρια ιππους θα το προτεινα ανεπιφυλακτα γιατι εχει και φθηνα ανταλλακτικα!!!...
βλεπεις φορτωμενο αυτοκινητο τετρακινητο με κατω απο 90 αλογα το θεωρω επικνδυνο κυριως κατα τη διαδικασια του προσπερασματος....

Lil_Mike
25-05-2007, 23:59
Παιδια η κοπελα δεν το θελει για να κανει racing το θελει πρωτα για την πολη και για κανενα ταξιδακι που και που....αλλωστε θεωρω χαζο καποιος να παρει για πρωτο αμαξι ενα με 200 ιππους πχ αφου σαν νεος οδηγος θα ειναι πιο επιρεπης στο λαθος....ενω ενα σαν το suzukaki h kai to pada ακομα θα ειναι πιο ασφαλες και θα τη συγχωρει...αν το panda ebgaze kammia 100 αρια ιππους θα το προτεινα ανεπιφυλακτα γιατι εχει και φθηνα ανταλλακτικα!!!...
βλεπεις φορτωμενο αυτοκινητο τετρακινητο με κατω απο 90 αλογα το θεωρω επικνδυνο κυριως κατα τη διαδικασια του προσπερασματος....
συμφωνω.. ναι... θελει ενα μικρο στην αρχη....

για πες (αυτο π εχω κοκκινισει) εξηγησε το μου λιγο... γιατι ειναι επικινδυνα τα 4κινητα κατα την διαρκεια του προσπερασματος???:confused:
εγω θεωρω το δικο μου επικυνδινο στο προσπερασμα που με ενα κατεβασμα αν εχει κ λιγο γλιτσα κατω διπλωνει η μλκια...

KCM6985
27-05-2007, 13:28
...αλλωστε θεωρω χαζο καποιος να παρει για πρωτο αμαξι ενα με 200 ιππους...


Σαν εναν φίλο μου που πήρε το hondaκι ( typeR) και στους 3 μήνες το έσκασε σε μια κολόνα ...μετά πήρε το suzuki vivio :tounge:

Morgoth
27-05-2007, 14:19
αν το panda ebgaze kammia 100 αρια ιππους θα το προτεινα ανεπιφυλακτα γιατι εχει και φθηνα ανταλλακτικα!!!...
βλεπεις φορτωμενο αυτοκινητο τετρακινητο με κατω απο 90 αλογα το θεωρω επικνδυνο κυριως κατα τη διαδικασια του προσπερασματος....

Πλέον υπάρχει 100άρι Panda (http://eur.news1.yimg.com/eur.yimg.com/xp/infomoto/20060912/07/2328323422.jpg)!

Όσο για το τετρακίνητο και την προσπέραση εννοείς ότι σε ρεπρίζ θα σέρνεται επειδή έχει πολλές ενεργειακές απώλειες λόγω μετάδοσης της κίνησης σε 4 τροχούς ε; Πράγματι θα χάνει πολύ.

zaj
27-05-2007, 16:44
Πλέον υπάρχει 100άρι Panda (http://eur.news1.yimg.com/eur.yimg.com/xp/infomoto/20060912/07/2328323422.jpg)!

Όσο για το τετρακίνητο και την προσπέραση εννοείς ότι σε ρεπρίζ θα σέρνεται επειδή έχει πολλές ενεργειακές απώλειες λόγω μετάδοσης της κίνησης σε 4 τροχούς ε; Πράγματι θα χάνει πολύ.

Μπορει καποιος να μου εξηγησει πως βγαζετε αυτο το συμπερασμα???
Επειδη σχεδον 2 χρονια τωρα που οδηγαω, κατα κυριο λογο εχω τετρακινητα αυτοκινητα και δεν εχω δει καποια διαφορα σε επιδοσεις με τα αλλα με αντιστοιχη ιπποδυναμη μπροστοκινητα ή πισωκινητα...
Μεγαλος μυθος πιστευω αυτη η αποψη...
Ακομα την αποψη οτι τα τετρακινητα ειναι επικινδυνα την θεωρω τελειως λαθος... Και με την λογικη να το παρουμε ειναι απειρος καλυτερο να δινουν προσφυση στο αυτοκινητο 4 τροχοι παρα 2...
Και αν το παρουμε και καθαρα τεχνικα το θεμα τα πιο επικινδυνα (σε θεωρητικο επιπεδο παντα) ειναι το μπροστοκινητα... καθως αναγκαζονται οι τροχοι να κανουν 2 δουλειες ταυτοχρονα (στριψιμο και μεταδοση της δυναμης...)...
Για οτι αλλο θελετε σχετικο με την τετρακινηση εδω ειμαι εγω... :D :D :D



Ολοι στις ειδικες για να υποστηριξουμε τον μοναδικο διεθνη αγωνα αυτοκινητων που γινεται στην χωρα μας και που τοσοι πολλοι τον πολεμουν....

Morgoth
27-05-2007, 17:03
Σε αυτοκίνητα με μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις δεν φαίνεται μεγάλη διαφορά, αντιθέτως από στάση είναι ακόμα καλύτερα από τα δικίνητα γιατί έχουν πρακτικά διπλάσια πρόσφυση και ξεκινάνε πιο αποτελεσματικά. Αλλά όταν μιλάμε για 1.300 κυβικά το επιπρόσθετο βάρος για την τετρακίνηση και οι απώλειες μετάδοσης στους πίσω τροχούς είναι αισθητές σε σύγκριση με το δικίνητο μοντέλο.
Επίσης σημασία για το αν θα καταλάβεις διαφορά σε επιταχύνσεις έχει το είδος της τετρακίνησης. Αυτοκίνητα με συνεκτικό συμπλέκτη χρησιμοποιούν την τετρακίνηση μόνο όταν υπάρχει απώλεια πρόσφυσης κι έτσι έχουν συνήθως ίδιες ρεπρίζ με αντίστοιχα δικίνητα. Όμως το swift έχει μόνιμη τετρακίνηση που σημαίνει ότι μονίμως θα σπαταλάς ενέργεια για να στείλεις ροπή και στους πίσω τροχούς, ακόμα κι όταν δεν σου χρειάζεται!

Και σαφώς τα τετρακίνητα είναι πολύ πιο ασφαλή αυτοκίνητα (αν εξαιρέσουμε τα ψηλά SUV που γέρνουν σαν βάρκες και μπορεί να τουμπάρουν αν μπουν σε στροφή με πολλά)

zaj
27-05-2007, 22:56
Σε αυτοκίνητα με μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις δεν φαίνεται μεγάλη διαφορά, αντιθέτως από στάση είναι ακόμα καλύτερα από τα δικίνητα γιατί έχουν πρακτικά διπλάσια πρόσφυση και ξεκινάνε πιο αποτελεσματικά. Αλλά όταν μιλάμε για 1.300 κυβικά το επιπρόσθετο βάρος για την τετρακίνηση και οι απώλειες μετάδοσης στους πίσω τροχούς είναι αισθητές σε σύγκριση με το δικίνητο μοντέλο.
Επίσης σημασία για το αν θα καταλάβεις διαφορά σε επιταχύνσεις έχει το είδος της τετρακίνησης. Αυτοκίνητα με συνεκτικό συμπλέκτη χρησιμοποιούν την τετρακίνηση μόνο όταν υπάρχει απώλεια πρόσφυσης κι έτσι έχουν συνήθως ίδιες ρεπρίζ με αντίστοιχα δικίνητα. Όμως το swift έχει μόνιμη τετρακίνηση που σημαίνει ότι μονίμως θα σπαταλάς ενέργεια για να στείλεις ροπή και στους πίσω τροχούς, ακόμα κι όταν δεν σου χρειάζεται!

Και σαφώς τα τετρακίνητα είναι πολύ πιο ασφαλή αυτοκίνητα (αν εξαιρέσουμε τα ψηλά SUV που γέρνουν σαν βάρκες και μπορεί να τουμπάρουν αν μπουν σε στροφή με πολλά)

Επειδη κι εγω 1,300αρακι εχω γι'αυτο το λεω με καποια παραπανω σιγουρια....
Και συγκεκριμενα το Justy της subaru (ειναι το ιδιο με το ignis 4x4 με καποιες πολυ μικρες διαφορες...)...
Αυτο που εχω να πω ειναι οτι παρ'ολο που ειναι κι αυτο με μονιμη τετρακινηση σαν το swift , δεν με εχει προδωσει ποτε σε προσπερασμα... και σε ιδιαιτερα απαιτητικους δρομους (συνηθως στην πατρων κορινθου που την κανω αρκετα συχνα...) . Απλα πιστευω πρεπει να μαθεις το αυτοκινητο ωστε να χρησιμοποιεις παντα την καταλληλη ταψυτητα στο κιβωτιο... Ολα θεμα εμπειριας ειναι...
Σιγουρα υπαρχουν και τετρακινητα που σερνονται αλλα και μπροσθοκινητα που σερνονται... Αυτο που θελω να πω ειναι οτι (κατα την αποψη μου) η επιταχυνση ειναι καθαρα θεμα μοτερ... και συγκεκριμενα ροπης... και που την βγαζει την ροπη και οχι τοσο θεμα μεταδοσης... (θα γραφα κι αλλα τεχνικα αλλα βαριεμαι... χασαμε και στο μπασκετ..........)


Ασχετο... στα ψηλα SUV που αναφερεσαι.... ποια περιπου εννοεις???:confused: :confused:

KOSTASGAVALAS
27-05-2007, 23:04
λοιπον να απαντησω σε ολους...
τα αυτοκινητα που ειχα ηταν σταρλετ 90 αλογα , vitara 1600 16v, octavia 4x4 turbo ...

To starlet efeyge san trelo se kaue strofh...den se proeidopoioysai και ας το ειχα κανει εγω καμπια με αλλαγμενα τα παντα μεχρι και αντιστρεπτικες του ειχα βαλει...το δε βιταρα ενω ηταν απεριγραπτα καλο εκτος δρομου εντος δρομου ηταν κατι περισσοτερο απο δραμα...εγερνε δεν προσπερνουσε, το επαιρνε ο αερας αστα...το πουλησα σε 8 μηνες ως ακρως επικυνδυνο!!!
το octavia to phra epeidh eειχα οδηγησει στη δουλεια μου το 20vt to μπροστοκινητο...λοιπον οταν το πηρα το τετρακινητο απογοητευτικα....δεν ειχε καμμια σχεση με το 20vt που ειχα οδηγησει...πιο κοντες σχεσεις, απειροελαχιστα καλυτερο ρεπριζ και πολυ χειροτερη επιταχυνση χωρια τα 20 χλμ λιγοτερα τελικη!!!! νομιζα οτι κατι συμβαινει ωσπου καποιοι στο σκοντα κλαμπ μου ειπαν πως εχω 7 % περισσοτερες απωλειες στον τροχο λογω τετρακινησης, αυτο σημαινει τουλχιστον 10 αλογα λιγοτερα απο τα μπροσθοκινητα και αυξημενο βαρος λογω τετρακινησης περιπου 60 κιλα!!!!
Αυτα δεν ειναι αρκετα για να ειμαι πιο αργος..??.στις ρεπριζ ημουν περιπου ιδιος αλλα στις χαμηκες ταχυτητες μετα τα 140 το δικινητο εξαφανιζοταν...
Τωρα το φλασαρα και αποτι εδειξε ενω το δικινητο με ιδιο setup ειναι στα 190 αλογα τροχο και 214 στροφαλο εγω ειμαι γυρω στα 175 στον τροχο και 190κατι στον στροφαλο ...βλεπετε ο handlex mporei na mhn leitoyrgei monima alla peristrefetai παντα ο αξονας και κλεβει ιππους οπως επισης επεμβαινει χωρις να το καταλαβαινεις και μοιραζει την κινηση στους τροχους...
οποτε αν αυτο συμβαινει στα 1800 κυβικα φαντασου στα 1300 η 1400 με α/c ασ πουμε....το προσπερασμα ειναι μια παρα πολυ σημαντικη διαδικασια που πρεπει να γινεται οσοο το δυνατον γρηγοροτερα αν το αυτοκινητο δεν αναταποκρινεται τοτε οσους και αεροσακους να εχεις ειναι επικυνδυνο...γιαυτο παλια ημουν κατα της γερμανικης σχολης με τα 1600 κυβικα τα 75 αλογα το αυξημενο βαρος τους και τπυς πολλους αεροσακκους γιατι οι αεροσακοι δεν κανουν την ασφαλεια...
Μακαρι ολα τα αυτοκινητα να ειχαν μια ιπποδυναμη γυρω στα 150 αλογα και να προσπερνου αερα χωρισ κανενα αεροσακκο παρα να βγαζουν τετρακινητα σαν το panda kai να σε εκθετουν συνεχεια και επιμονα σε καθε ειδους προσπεραση...βλεπεις σε μια προσπεραση το απεναντι φορτηγο απεχει παντα κατι λιγοτερο απο 5 δευτερα και εσυ πρεπει μεσα σε αυτο το χρονο να εχεις προσπερασει....ειδαλως ....

Τωρα προσπερναω με 5η και σπανια σε ανηφορα βαζω 4η ξερετε τι ασφαλεια ειναι αυτο παιδια??? να ξερεις οτι θα προσπερασεις σε 3 δευτερα οτι αυτοκινητο και να ειναι και οχι να ειμαι 8 η 10 δευτερα στο αντιθετο ρευμα????

ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ ΔΙΚΗΝΗΤΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 80 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 90 ΑΛΛΙΩς ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ...ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑς...Τα ατυχηματα γινονται συνηθως απο κακκη εκτιμηση του οδηγου αλλα πισω απο αυτη κρυβεταο ο αδυναμος κινητηρας που σε κρεμμαει εκεινη τη δυσκολη στιγμη. Εγω οταν εκανα τα διδυμα πριν 10 μηνες ειπα αυτοκινητο πανω απο 150 αλογα τετρακινητο με μεγαλο πορτ παγκαζ αλλιως δεν παιρνω αυτοκινητο....και περιμενω...με τα μωρα μου δεν θα παιζω στο αντιθετο ρευμα γιατι πιστεψτε με οσο και αργα και προσεκτικα να πηγαινεις καποια στιγμη θα χρειαστει και να προσπερασεις...
Αν δεν επαιρνα το octavia ua phgaina sto avensiς me ta 115 αλογα παντως με λιγοτερα απο αυτα αδεν θα επαιρνα ποτε!!!

KOSTASGAVALAS
27-05-2007, 23:05
το justy to εχεις φορτωσει ποτε με 4 ατομα και a/c????
Kanto kai θα με θυμηθεις...

zaj
27-05-2007, 23:35
το justy to εχεις φορτωσει ποτε με 4 ατομα και a/c????
Kanto kai θα με θυμηθεις...


Το εχω φορτωσει με 6 ατομα χωρις A/C και ανεβοκατεβαινα τα βουνα της Κεφαλονιας.... Ενταξη σιγουρα δεν ημουν για Ακροπολις αλλα δεν τα χε φτυσει και τελειως... :D :D
Με 4 Ατομα και A/C το χω κανει πολλες φορες...
Δεν τραβαει με την καμια (λογο A/C) αλλα το γνωριζω απο πριν και δεν κανω μλκς...
Αυτο πιστευω... πρεπει να ξερεις που σε παιρνει και που οχι... οτι αυτοκινητο κι αν εχεις.... Παντως με οσα λες παραπανω για το προσπερασμα συμφωνω απολυτως...μεγαλο προβλημα τα ατομα που δεν ξερουν να προσπερνανε στους ελληνικους δρομους... και το χειροτερο ειναι οτι βαζουν και τους γυρω τους σε κινδυνο και δεν το καταλαβαινουν κιολας...

BTW να σου ζησουν τα διδυμα!!!;-)

KOSTASGAVALAS
30-05-2007, 12:05
σευχαριστω για τις ευχες σου ...η προσπεραση με 5η η 4η που κανουν πολλοι με αυτα τα αυτ/τα ειναι παρα πολυ επικινδυνη...πρεπει να κατεβαζουν σχεσεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ...το καθε αυτοκινητο ειναι τοσο ασφαλης οσο το γνωριζει και ο οδηγος του....

Marine
30-05-2007, 16:36
Και αν το παρουμε και καθαρα τεχνικα το θεμα τα πιο επικινδυνα (σε θεωρητικο επιπεδο παντα) ειναι το μπροστοκινητα... καθως αναγκαζονται οι τροχοι να κανουν 2 δουλειες ταυτοχρονα (στριψιμο και μεταδοση της δυναμης...)...



αυτο το συγκεκριμενο που το εμαθες;



Αυτο που θελω να πω ειναι οτι (κατα την αποψη μου) η επιταχυνση ειναι καθαρα θεμα μοτερ... και συγκεκριμενα ροπης... και που την βγαζει την ροπη και οχι τοσο θεμα μεταδοσης...

η μεταδοση μεταβαλλει τη ροπη και παιζει μεγαλο ρολο

jennaki
04-07-2007, 01:28
Καλησπέρα σε όλους.Ενδιαφέρομαι για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου και είμαι μεταξύ του honda jazz cvt και ford fiesta 1400.Θα ήθελα την γνώμη όποιων έχουν αυτά τα αυτοκίνητα, να μου πούν για το fiesta για την σχέση ιπποδύναμης-φορτίου και αν οι 80 ίπποι τους καλύπτουν σε περίπτωση μακρινού ταξιδιού. Όσο για το jazz που νομίζω πως δεν έχει πρόβλημα σε αυτό, θέλω να ρωτήσω για την αξιοπιστία του cvt κιβωτίου που προσφέρεται στην έκδοση των 1400. Ευχαριστώ πολύ

Dejan
07-07-2007, 00:57
Καλησπέρα σε όλους.Ενδιαφέρομαι για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου και είμαι μεταξύ του honda jazz cvt και ford fiesta 1400.Θα ήθελα την γνώμη όποιων έχουν αυτά τα αυτοκίνητα, να μου πούν για το fiesta για την σχέση ιπποδύναμης-φορτίου και αν οι 80 ίπποι τους καλύπτουν σε περίπτωση μακρινού ταξιδιού. Όσο για το jazz που νομίζω πως δεν έχει πρόβλημα σε αυτό, θέλω να ρωτήσω για την αξιοπιστία του cvt κιβωτίου που προσφέρεται στην έκδοση των 1400. Ευχαριστώ πολύ



το ford fiesta υπολειπεται αισθησης οδηγησης, σαν να υπαρχει ενα κενο δηλαδη μεταξυ οδηγου και τιμονι..., επισης η επιταχυνση δεν λεει και πολλα πραγματα.... Δινει προτεραιότητα στην ανεση οδηγησης, στην ασφαλη μεταφορα επιβατων
Με 80 ιππους και φορτωμενο, θα σε πιασει κανα καρδιακο μεχρι να περασεις ενα φορτηγο ή μια νταλικα σε κανα επαρχιακο δρομο...
Μα ποιο δυναμικη οδηγηση με αμεσο τιμονι εχει η honda και το γκαζι σε ακουει προσεκτικα και νομιζω οι ιπποι βγαινουν σε πολυ λιγοτερες στροφες κινητηρα...
Περι αξιοπιστιας τα ιαπωνικα δεν χρειαζονται συστασεις...

οσο για τα σχεδια το ενα μου κανει τραβηγμενο το αλλο πολυ κοινο...

more...corsa,yaris,ceed, A3!

Marine
12-07-2007, 12:05
Καλησπέρα σε όλους.Ενδιαφέρομαι για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου και είμαι μεταξύ του honda jazz cvt και ford fiesta 1400.Θα ήθελα την γνώμη όποιων έχουν αυτά τα αυτοκίνητα, να μου πούν για το fiesta για την σχέση ιπποδύναμης-φορτίου και αν οι 80 ίπποι τους καλύπτουν σε περίπτωση μακρινού ταξιδιού. Όσο για το jazz που νομίζω πως δεν έχει πρόβλημα σε αυτό, θέλω να ρωτήσω για την αξιοπιστία του cvt κιβωτίου που προσφέρεται στην έκδοση των 1400. Ευχαριστώ πολύ

προσωπικα δεν ξερω κατι για καποιο απο τα δυο, αλλα σαν συμβουλη γενικα μην κοιτας την μεγιστη ισχυ αλλα σε ποιες στροφες ειναι, και να ζητας παντα να σου δινουν διαγραμμα ροπης-στροφων το οποιο κοιτα να δινει μια καλη καμπυλη η οποια να ξεκιναει απο ενα καλο νουμερο και να ειναι οσο το δυνατον πιο ομαλη
να ξερεις γενικα πως η τιμη της μεγιστης ισχυς που σου πετανε στις διαφημισεις και στις εκθεσεις ειναι κυριως θεμα μαρκετινγκ.
τι με νοιαζει δηλ. εμενα αν βγαζει 200 ιππους στις 6200, σαμπως θα το παω ποτε εκει;

Morgoth
12-07-2007, 13:13
Πάντα η μέγιστη ισχύς αποδίδεται ψηλά, 5.500+
Το θέμα είναι πού αποδίδεται η ροπή. Χαμηλά ροπή βρίσκεις μόνο σε 8v αμάξια (και πάλι όχι πολύ) ή σε τούρμπο/compressor. Τώρα επειδή είναι κοπέλα, δεν νομίζω ότι θα ασχοληθεί με διαγράμματα :p

Marine
12-07-2007, 19:42
Το θέμα είναι πού αποδίδεται η ροπή.

το θεμα ξαναλεω ειναι η καμπυλή και οχι που αποδιδονται τα μεγιστα. αν εχεις πολυ μεγαλες κλισεις στην καπυλη τι να το κανεις και αμα ξερεις που αποδιδεται το μεγιστο

Morgoth
12-07-2007, 19:54
Συμφωνώ, να ένα ωραίο διάγραμμα ροπής/ισχύος :D

http://www.autonews.net.au/static/volkswagen/images/power.jpg

Marine
12-07-2007, 20:19
ωραιο.
φαινεται καθαρα αυτο που ελεγα οσον αφορα οτι η μεγιστη ισχυς ειναι κυριως θεμα μαρκετινγκ. κυριως καποιος το χρησιμοποιει μεταξυ 1000-4000rpm αρα χρησιμοποιοει μεχρι 100kW. απο τις 4500 και πανω λογω μειωσης της ροπης θα σερνεται και θα μειωνεται συνεχως η επιταχυνση του, οποτε δεν συμφερει απο εκει και πανω να το πατας, τσαμπα οι φθορες.

mikemr2
28-09-2007, 20:39
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΩΣ ΘΑ ΒΑΛΩ 20-30 ΑΛΟΓΑ ΣΕ ΜΡ2 ΤΟΥ 2003?

mikemr2
28-09-2007, 20:42
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΒΑΛΩ 20-30 ΑΛΟΓΑ ΣΕ ΜΡ2 ΤΟΥ 2003?

13th Warrior
28-09-2007, 20:51
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΒΑΛΩ 20-30 ΑΛΟΓΑ ΣΕ ΜΡ2 ΤΟΥ 2003?

To MR2 TOYOTA? Vres to moter tis celica kai valto tou. 1.8 kai ta 2 alla exoun 50 alogakia diafora. Me to moter tou celica thes ligo akoma kai tha trws ta elise... Twra poso kanei den kserw.

mikemr2
29-09-2007, 12:05
ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΟ celica. ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ. ΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ

13th Warrior
29-09-2007, 13:16
ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΟ celica. ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ. ΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ

Ap'oti kserw den xreiazetai metatropes ston kinitira. Twra tha xreiasteis frena kai anartiseis. An ton peirakseis kai allo sigoura!

elefandas
23-10-2007, 03:56
παρε κατι που να φτοιαχνετε ευκολα (προγραμματακι κτλ κτλ) πεζό 207 ραλί