PDA

Επιστροφή στο Forum : ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ?



marilena87
19-09-2006, 20:46
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΘΕΤΩ ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΥΠΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ!ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ? ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΘΕΣΜΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΙΣΟΤΗΤΑ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ? ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΩΤΕΡΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΑΞΕΩΝ?ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ? ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΕΩΝ?

tasos88
19-09-2006, 21:38
Όχι, η αληθινή ισότητα στην ελληνική εκπαίδευση είναι κάτι το πλασματικό.Όσο και ναι έχει ψηφιστεί σαν νόμος στο ελληνικό σύνταγμα πως η εκπαίδευση είναι δωρεάν και σε αυτή έχουν πρόσβαση και δικαιώματα όλοι ανεξαιρέτως, αυτό στην πραγματικότητα δεν συμβαίνει, γιατί πάντα θα υπάρχουν κοινωνικές ομάδες, που στη συνείδηση του λαού θα είναι τα μυάσματα, οι απορριπταίοι!!!Γιατί όσο και αν κατά 99% των περιπτώσεων οι γυναίκες δεν αντιμετωπίζονται πλέον ως κάτι το κατώτερο, μην μου πείτε πως οι μετανάστες ή οι ανάπηροι δεν περιθωριοποιούνται σε πολλές των περιπτώσεων...Το θέμα της πραγματικής ισότητας βρίσκεται μέσα στην λαική συνείδηση.Δηλαδή όπως οι τελευταίες γενιές έχουν γαλουχηθεί με την ιδέα πως οι γυναίκες είναι άνθρωποι σαν τους άντρες και μπορούν σε πολλές περιπτώσεις να προσφέρουν και πιο πολλά απο εμάς, έτσι θα πρέπει και οι επόμενες γενιές μέσα στο σχολείο και την οικογένεια να μάθουν πως οι μετανάστες,οι ανάπηροι και οι πάμφτωχοι και γενικότερα όλοι οι άλλοι άνθρωποι είναι ίσοι με μας και όχι κατώτεροι και πως αν θέλουν μπορούν να τα καταφέρουν όσο και εμείς, τότε μόνο θα γίνει και η ισότητα πράξη στο 100% των περιπτώσεων, γιατί τώρα αυτό δεν γίνεται...

HRAKLEITOS
20-09-2006, 00:18
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΘΕΤΩ ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΥΠΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ!ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ? ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΘΕΣΜΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΙΣΟΤΗΤΑ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ? ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΩΤΕΡΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΑΞΕΩΝ?ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ? ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΕΩΝ?

Οχι και ουτε πρόκειται ποτε! Προσωπικα δε ξέρω ουτε ένα τέτοιο κράτος! Και δε νομίζω οτι πρόκειται να υπάρξει ποτέ!
Αλλά συγκριτικά με άλλα κράτη η αλήθεια είναι οτι δε πάμε και άσχημα!
Όσο για αγόρια κορίτσια δε βλέπω κάποια διαφορετική αντιμετώπιση!
Παραδόξως το μεγαλύτερο ποσοστό (αναλογικά πάντα) των καλύτερων μαθητών είναι από απομακρυσμένες περιοχές!

understracker
20-09-2006, 11:57
CAPS LOCK off please

tasos88
23-09-2006, 19:10
Understraker You Caps Lock On...ti Eisai Edv, O Genikos Dervenagas?????eisai Kati San Spam Gia To Site...

Warrax
14-11-2006, 16:04
Γιατί υπάρχει ισότητα σε όλα τα υπόλοιπα, για να υπάρχει στην εκπαίδευση;

Και το καλύτερο, οι περισσότεροι πολιτικοί στένουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία, πανεπιστήμια...κάτι πρέπει να μας λέει αυτό ε;
Ακόμα κι ο Γιωργάκης, του οραματιστή ηγέτη, στον Καναδά σπούδασε το πουλάκι μου

tasos88
15-11-2006, 03:04
Φίλτατε Warrax, αυτό δεν σου λέει κάτι;;;Δεν θα πρεπε αν και στα χαρτιά υπάρχει ισότητα,ενώ στην πραγματικότητα όχι,αυτό να μας προβληματίζει;;;Το ότι οι "εθνάρχες" δεν εμπιστεύονται το σύστημα που οι ίδιοι στήσανε και τροποποιούν,δεν σε κάνει να αναρωτιέσαι πως κάτι πάει στραβά;;;Και όχι μόνο εσένα,αλλά όλους μας...

Warrax
16-11-2006, 05:46
Εγώ το αναρωτιέμαι και έχω εκφράσει τις ανησυχίες μου σε ανάλογο post

Theio_Vrefos
16-11-2006, 05:52
den yparxei isothta .&-

tasos88
25-02-2007, 00:15
Ειδικά μετά την μεταρρύθμιση που ετοιμάζει η "αξιότιμη" υπουργός παιδείας,θρκευμάτων (και δημιουργίας ανισοτήτων),η ανισότητες θα αυξηθούν...ειδικά μεταξύ των φτωχών και των πλουσίων,αλλά και των επαρχιωτών με όσων ζουν στην Αθήνα,αφου η πληθώρα των μη υποβαθμισμένων ιδιωτικών πανεπιστημίων θα είναι στην Αθήνα...(βλ.το πολυτεχνείο του Κοκκαλη,ή η ιατρική του Υγεία,όπως ακούγεται)!:smokin:

vaguraw
25-02-2007, 00:20
το σχολειο κατατασει τους μα8ητες με βασει τις επιδοσεις τους...
ποια ισοτητα ;;;

tasos88
25-02-2007, 17:02
K μιας και μιλάμε περί ισότητας,να πω μια απορία μου...Γιατί ως σημαιοφόροι και παραστάτες στις σχολικές γιορτές να ορίζονται αυτοί που έχουν βγάλει τον καλύτερο βαθμό???Αυτό από μόνο του δεν είναι ένα είδος ανισότητας,από την στιγμή που η σχολική γιορτή δεν έχει να κάνει με το μάθημα,αλλά με την κοινωνία μέσα στην οποία ζούμε...Δηλαδή,ο λιγότερο καλός μαθητής είναι λιγότερο άξιος να κρατήσει και να "τιμήσει" την σημαία της κοινωνίας μέσα στην οποία ζει,από ότι ένας άλλος που απλά διαβάζει περισσότερο;;;;;
Υ.Γ.Αυτή ήταν μια απορία μου,άσχετα με το αν συμφωνόύμε ή όχι με το θεσμό του σημαιοφόρου και της παρέλασης μαθητών,που στην ουσία είναι ένα γεγονός που καθιερώθηκε από την δικτατορία Μεταξά και θέλησε με αυτό τον τρόπο να δημιουργήσει "μία νεολαία εθνικοφρόνων ενάντια στον κομμουνιστικό εχθρό"....
:angryfire

Amalthea
25-02-2007, 17:07
isothta stis eykairies typika yparxei.to provlhma einai ta para8yrakia pou ekmetaleyontai diaforoi.kai to provlhma den einai ti prospa8oun na mas perasoun gia thn isothta alla ti den prospa8oun na aneresoun.gt na mhn ginei shmaioforos to paidi apo thn roumania px pou exei ton megalytero va8mo?as koitaksoun na mas dior8osoun se eyais8hta 8emata typou koinwnikes takseis kai proeleysh kai meta vlepoume gia tis eykairies sta panepisthmia.ola apo mas prepei na ksekinhsoun vevaia.

tasos88
08-03-2007, 22:16
Εδώ παραθέτω μία εργασία που επικεντρώνει στο αν υπάρχει ισότητα μεταξύ των δύο φύλων στην εκπαίδευση:
http://web.auth.gr/virtualschool/2.2-3/Praxis/TheodorouKoutlisInequality.html

tasos88
28-07-2007, 02:53
isothta stis eykairies typika yparxei.to provlhma einai ta para8yrakia pou ekmetaleyontai diaforoi.kai to provlhma den einai ti prospa8oun na mas perasoun gia thn isothta alla ti den prospa8oun na aneresoun.gt na mhn ginei shmaioforos to paidi apo thn roumania px pou exei ton megalytero va8mo?as koitaksoun na mas dior8osoun se eyais8hta 8emata typou koinwnikes takseis kai proeleysh kai meta vlepoume gia tis eykairies sta panepisthmia.ola apo mas prepei na ksekinhsoun vevaia.


Βασικά, το παιδί από τη Ρουμανία π.χ., αν έχει τον καλύτερο βαθμό, θα γίνει σημαιοφόρος, αλλά το θέμα δεν είναι αυτό μόνο.Το θέμα είναι πως πρέπει να καταργηθούν από το σχολείο όλα εκείνα τα κομμάτια που προβάλλουν κάθε είδους ανισότητα. Δηλαδή, ακόμα και ο μαθητής από την Ρουμανία να πάρει την σημαία, αυτό δεν αλλάζει την παραπάνω γνώμη μου, γιατί ο τρόπος που γίνεται η επιλογή αυτού που κρατά την σημαία συγκεκριμένα, δημιουργεί ανισότητες, ασχέτως καταγωγής και φύλλου, αλλά ως μονάδων μέσα σ' ένα κοινωνικό σύνολο...Βασικά η κοινωνία μας εξελίσσεται και θα πρέπει όλες οι πτυχές που αφορούν την κοινωνική ζωή να προσαρμοστούν, αλλιώς ξεπερνιώνται και μεταβαίνουν στη συλλογική λήθη...:smokin:

Magisa
29-07-2007, 01:03
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΘΕΤΩ ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΥΠΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ!ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ? ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΘΕΣΜΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΙΣΟΤΗΤΑ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ? ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΩΤΕΡΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΑΞΕΩΝ?ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ? ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΕΩΝ?

den eimai sygourh an kati tetoio isxiei.

pisteuo oti h koinonikh taksh den einai kai toso emfaneis se ena dhmosio sxoleio, afou pleon ola ta paidia ntynontai lygo poly me ton idio tropo.

anisothta metaksh ton fylon pisteuo oti den yparxei, alla pisteuo oti polla paidia, kyrios sth mionotikh thrakh alla kai se alles perioxes, stamatoun to sxoleio poly noris, xoris na yparxei logos.

pisteuo akoma oti, ta paidia ton apomakrysmenon perioxon exoun daskalous, pou niazontai pragmatika, afou synithos se autes tis perioxes metabainoun oi neodiorismenoi ekpaideutikoi ( pou synithos exoun diathesh na prosferoun kai exoun kalhterh katarthsh apo tous gyreoterous synadelfous tous, orismenes fores) akoma pisteuo oti auta ta paidia, poly syxna, blepoun tis spoudes san ena kynitro, gia na ksefygoun apo thn eparxia.

bebaia ta paidia ton megaloupoleon exoun konta tous alla efodia, pou mporei h piothta tous sthn eparxeia na mhn einai toso kalh, opos oi ksenes glosses, mathimata ypologiston, athlitikes drasthriothtes, kai kalhtera frontisthria meshs ekpaideush.

telos thelo na prostheso kati.
pisteuo oti ta paidia pou phgenoun se idiotika sxoleia, exoun perisoteres eukeries, fou polla sxoleia anazhtoun ypotrofies kai stelnoun tous mathites tous na spoudasoun sto eksoteriko, pragma pou den symbainei sta dhmosia.
akoma ta paidia mesa apo diafores drasthriothtes gnorizoun ton eauto tous, kai kanoun pio prosegmenes epiloges gia to mellon tou.

omoios
30-07-2007, 08:00
Ως προς τις ισότητες: Εφόσον και η ίδια η Παπαρήγα, στέλνει τα παιδιά της να σπουδάσουν στην Γαλλία, (σε σχολή που βεβαίως υπάρχει και στην Ελλάδα), όχι διότι δεν πέρασαν στις πανελλήνιες αλλά διότι ήταν επιλογή τους, ε, τότε τι συζητάμε ρε παιδιά; Εφόσον και το κατεξοχήν αντιδραστικό με τέτοιου είδους ανισότητες κόμμα, αποδέχεται και συμμετέχει σε αυτόν τον κοινωνικό διαχωρισμό, ότι και να συζητάμε είναι πλέον περιττό.

Ισότητα στην παιδεία υπάρχει μονάχα ως προς τις άθλιες συνθήκες που λειτουργούν τα σχολικά κτήρια (δημόσια και ιδιωτικά). Από εκεί και πέρα, η δυνατότητα που υπάρχει στον ιδιωτικό χώρο της παιδείας για καθημερινή αξιολόγηση της απόδοσης και της ικανότητας των καθηγητών, σε συνδυασμό με την παντελή έλλειψη αξιολόγησης στο δημόσιο, επιφέρει μια δυσανάλογη διαφοροποίηση της ποιότητας της διδασκαλίας ανάμεσα στα δημόσια και στα ιδιωτικά.
Από την άλλη, αυτή η ίδια η αξιολόγηση δημιουργεί πολλές φορές αισθήματα δυσανάλογα στους ίδιους τους καθηγητές. Στα ιδιωτικά, οι περισσότεροι γίνονται έρμαια των μαθητών και των γονέων. Προβλέποντας στο να μην χάσουν την δουλειά τους, αρκετές φορές κάνουν εν γνώσει τους λάθος αξιολογήσεις με σκοπό να τα έχουν καλά με τους μαθητές τους. Στα δημόσια πάλι, το ότι δεν αξιολογούνται τους κάνει να μην δίνουν ιδιαίτερη σημασία στην αξιολόγηση των μαθητών, με αποτέλεσμα και στις δύο περιπτώσεις το επίπεδο της παιδείας να πέφτει.
Η ανισότητα δημιουργείται και μέσα στην κοινωνία μας αλλά και στην παγκόσμια κοινότητα εφόσον ένας μαθητής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Ελλάδος δεν είναι ίσος σε γνώση με έναν άλλης ευρωπαϊκής χώρας.
Γνώμη μου: ως προς τις ευκαιρίες και τις δυνατότητες πρέπει να υπάρχει ισότητα. Όποιος και να είσαι, ότι και να είσαι, πρέπει να έχεις τα ίδια δικαιώματα προς την γνώση. Από εκεί και πέρα όμως, πρέπει να υπάρχει και ισονομία. Σε συνδυασμό με την αξιοκρατία, εκείνος που αξίζει (μέσω της απόδοσης), εκείνος οφείλει να δέχεται και τα πλεονεκτήματα του χώρου. Έτσι και αλλιώς η απόκτηση γνώσης είναι μια συνεχής πάλη και ένας ατελείωτος αγώνας. Το έπαθλο πρέπει να δίνεται στον πραγματικά άξιο.


Ως προς το Ρουμανάκι και το αν πρέπει ή δεν πρέπει να σηκώσει τη σημαία, κανένας δεν ρώτησε τον ίδιο τον μαθητή αν το θέλει. Αυτό είναι το πιο σημαντικό.

don_kihotis
30-07-2007, 14:18
isothta stis eykairies typika yparxei.to provlhma einai ta para8yrakia pou ekmetaleyontai diaforoi.kai to provlhma den einai ti prospa8oun na mas perasoun gia thn isothta alla ti den prospa8oun na aneresoun.gt na mhn ginei shmaioforos to paidi apo thn roumania px pou exei ton megalytero va8mo?as koitaksoun na mas dior8osoun se eyais8hta 8emata typou koinwnikes takseis kai proeleysh kai meta vlepoume gia tis eykairies sta panepisthmia.ola apo mas prepei na ksekinhsoun vevaia.

Ας καταργηθουν λοιπον επιτελους οι παρελασεις να ησυχασουμε!!!

don_kihotis
30-07-2007, 14:20
Το συστημα της διδασκαλιας
ειναι η διδασκαλια του συστηματος!!!

Σε ενα τετοιο εκαπιδευτικο συστημα λοιπον πως περιμενετε να υπαρχει ισοτητα???

Backstage_Queen
30-07-2007, 17:11
υπαρχει...
δεν εχω παρατηρησει εως τωρα κανενα περιστατικο δαφορετικης αντιμετωπισης...ευτυχως. δε χρειαζεται αμεσως να τα κατηγορουμε ολα...ελεος...
ισα ισα εχω πετυχει πολλους καθηγητες που καποια παιδια με μειωμενη αντιληψη τα συμπερφερονται με ιδιαιτερο ενδιαφερον.
τωρα δε λεω, υπαρχουν και ανθρωποι ζωα που ειναι καθηγητες και εχουν κομπλεξ μαυτα, νταξει παντου υπαρχουν. εγω δεν εχω πετυχει κανεναν παντως. μονο εναν γκεη καθηγητη που εχει ιδιαιτερη συμπαθεια για τα αγορακια ξερω :tounge:

Backstage_Queen
30-07-2007, 17:13
K μιας και μιλάμε περί ισότητας,να πω μια απορία μου...Γιατί ως σημαιοφόροι και παραστάτες στις σχολικές γιορτές να ορίζονται αυτοί που έχουν βγάλει τον καλύτερο βαθμό???Αυτό από μόνο του δεν είναι ένα είδος ανισότητας,από την στιγμή που η σχολική γιορτή δεν έχει να κάνει με το μάθημα,αλλά με την κοινωνία μέσα στην οποία ζούμε...Δηλαδή,ο λιγότερο καλός μαθητής είναι λιγότερο άξιος να κρατήσει και να "τιμήσει" την σημαία της κοινωνίας μέσα στην οποία ζει,από ότι ένας άλλος που απλά διαβάζει περισσότερο;;;;;
Υ.Γ.Αυτή ήταν μια απορία μου,άσχετα με το αν συμφωνόύμε ή όχι με το θεσμό του σημαιοφόρου και της παρέλασης μαθητών,που στην ουσία είναι ένα γεγονός που καθιερώθηκε από την δικτατορία Μεταξά και θέλησε με αυτό τον τρόπο να δημιουργήσει "μία νεολαία εθνικοφρόνων ενάντια στον κομμουνιστικό εχθρό"....
:angryfire

+1
ειναι πολυ βλακεια θεσμος. πολυ χαζο τροπο διαλεξαν..νταξει πιθανον να το κανουν γιατι υποτιθεται ολοι θα θελουν να χουν την τιμη να κρατησουν τη σημαια, και γιαυτο θα θελουν να διαβασουν..:p

Magisa
30-07-2007, 18:52
Ως προς τις ισότητες: Εφόσον και η ίδια η Παπαρήγα, στέλνει τα παιδιά της να σπουδάσουν στην Γαλλία, (σε σχολή που βεβαίως υπάρχει και στην Ελλάδα), όχι διότι δεν πέρασαν στις πανελλήνιες αλλά διότι ήταν επιλογή τους, ε, τότε τι συζητάμε ρε παιδιά; Εφόσον και το κατεξοχήν αντιδραστικό με τέτοιου είδους ανισότητες κόμμα, αποδέχεται και συμμετέχει σε αυτόν τον κοινωνικό διαχωρισμό, ότι και να συζητάμε είναι πλέον περιττό.

Ισότητα στην παιδεία υπάρχει μονάχα ως προς τις άθλιες συνθήκες που λειτουργούν τα σχολικά κτήρια (δημόσια και ιδιωτικά). Από εκεί και πέρα, η δυνατότητα που υπάρχει στον ιδιωτικό χώρο της παιδείας για καθημερινή αξιολόγηση της απόδοσης και της ικανότητας των καθηγητών, σε συνδυασμό με την παντελή έλλειψη αξιολόγησης στο δημόσιο, επιφέρει μια δυσανάλογη διαφοροποίηση της ποιότητας της διδασκαλίας ανάμεσα στα δημόσια και στα ιδιωτικά.
Από την άλλη, αυτή η ίδια η αξιολόγηση δημιουργεί πολλές φορές αισθήματα δυσανάλογα στους ίδιους τους καθηγητές. Στα ιδιωτικά, οι περισσότεροι γίνονται έρμαια των μαθητών και των γονέων. Προβλέποντας στο να μην χάσουν την δουλειά τους, αρκετές φορές κάνουν εν γνώσει τους λάθος αξιολογήσεις με σκοπό να τα έχουν καλά με τους μαθητές τους. Στα δημόσια πάλι, το ότι δεν αξιολογούνται τους κάνει να μην δίνουν ιδιαίτερη σημασία στην αξιολόγηση των μαθητών, με αποτέλεσμα και στις δύο περιπτώσεις το επίπεδο της παιδείας να πέφτει.
Η ανισότητα δημιουργείται και μέσα στην κοινωνία μας αλλά και στην παγκόσμια κοινότητα εφόσον ένας μαθητής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Ελλάδος δεν είναι ίσος σε γνώση με έναν άλλης ευρωπαϊκής χώρας.
Γνώμη μου: ως προς τις ευκαιρίες και τις δυνατότητες πρέπει να υπάρχει ισότητα. Όποιος και να είσαι, ότι και να είσαι, πρέπει να έχεις τα ίδια δικαιώματα προς την γνώση. Από εκεί και πέρα όμως, πρέπει να υπάρχει και ισονομία. Σε συνδυασμό με την αξιοκρατία, εκείνος που αξίζει (μέσω της απόδοσης), εκείνος οφείλει να δέχεται και τα πλεονεκτήματα του χώρου. Έτσι και αλλιώς η απόκτηση γνώσης είναι μια συνεχής πάλη και ένας ατελείωτος αγώνας. Το έπαθλο πρέπει να δίνεται στον πραγματικά άξιο.


Ως προς το Ρουμανάκι και το αν πρέπει ή δεν πρέπει να σηκώσει τη σημαία, κανένας δεν ρώτησε τον ίδιο τον μαθητή αν το θέλει. Αυτό είναι το πιο σημαντικό.

pesta xrysostome.

oso gia to roumanaki, to albanaki, h telos panton kathe paidi pou phgainei se ellhniko sxoleio kai den einai ellhnaki, tha sou apantisei analoga me to pos noiothei.
polla apo auta ta paidia niothoun pio poly ellhnes apo emas tous idious.

ΓΛΑΥΚΩΠΙΣ
01-08-2007, 12:27
Και θέτω το εξής ερώτημα...ας πούμε πως καταργείται ο θεσμός κατα τον οποίο οι καλύτεροι μαθητές κρατούν τη σημαία στις παρελάσεις....ποιός θα τη σηκώσει? δεν ειναι ρητοριικό...ρωτώ. Και μην μου πείτε πως θα γίνει κλήρωση "τζοκερ" αναμεσα σε 300-500 παιδιά! Θα πρέπει να υπάρξει κάποιο άλλο κριτηριο επιλογής..ή μηπως να καταργήσουμε τις παρελάσεις....
Φιλικά

ΓΛΑΥΚΩΠΙΣ
01-08-2007, 12:38
Όσο για το τελευταίο που αναφέρθηκε για τα παιδιά απο ξένη χώρα αυτό είναι άλλη ιστορία παιδιά...εδώ πάλι δεν τίθεται θέμα βαθμολόγησης..τίθεται θέμα πολιτικό/κοινωνικό κλπ. Ένα παιδί απο άλλη χώρα (δεν μιλάμε να έιναι ελληνικής καταγωγης) αν είναι άριστος αξίζει να πάρει βραβεία στα ελληνικά σχολεία, να επαινεσουμε το εγο του, να το χειροκροτήσουμε όμως όχι να σηκώσει την ελληνική σημαία πιστεύω. Είναι τραγική ειρωνία εξάλλου...αν γίνόταν πόλεμος (Ελλάδα- με την αντίστοιχη χώρα) ποιά χώρα θα υποστήριζε..μάλλον τη δική του..δεν είναι ιδεολογικά σωστό.
Φυσικά οι ακρότητεσ δεν χρειάζονται, όπως τα ρεζιλίκια στα media κάθε 28η οκτωβρίου κ 25η Μαρτίου, με τις διαμαρτυρίες και τα πανό....Απλή λογική, γιατί δια της βίας χαρακώνουμε και τα ίδια τα παιδάκια...
Φιλικά

Magisa
01-08-2007, 12:42
Και θέτω το εξής ερώτημα...ας πούμε πως καταργείται ο θεσμός κατα τον οποίο οι καλύτεροι μαθητές κρατούν τη σημαία στις παρελάσεις....ποιός θα τη σηκώσει? δεν ειναι ρητοριικό...ρωτώ. Και μην μου πείτε πως θα γίνει κλήρωση "τζοκερ" αναμεσα σε 300-500 παιδιά! Θα πρέπει να υπάρξει κάποιο άλλο κριτηριο επιλογής..ή μηπως να καταργήσουμε τις παρελάσεις....
Φιλικά

den ksero an to exeis dei pote

alla se merikes parelaseis kratane oloi oi mathites shmaia, einai loipon mia lysh.

mia allh einai na ginetai klhrosh metaksei ton mathito ths teleutaias takshs, pou to epithimoun.

ΓΛΑΥΚΩΠΙΣ
01-08-2007, 12:56
1.το θεωρείς εσύ ωραίο να κρατάνε 150 σημείες παιδιά μόνο απο ένα σχολείο? (γιατί πες και τα 300-500 παιδιά δεν θα πάρουν μέρος..)Αυτές οι παρελάσεις που λες πόσα άτομα τις αποτελουν απ 20-50 το πολύ ατομα... γιατί δεν νομιζω να υπήρχαν πάνω απο 100 σημαίες σε μια παρέλαση ενος σχολειο-συλλογου ή ο,τι άλλο.2 Τωρα αυτό δεν είναι ρατσιστικό πάλι..γιατί μόνο τα παιδιά της τελευταίας τάξης συμμετέχουν στη απονομή της σημαίας?...ενώ με το ήδη υπάρχον σύστημα στη σημαία βρίσκονται παιδια κ απο τις 3 τάξεις..αν το ψάξεις δεν βγαίνει κ πολύ νόημα με όλα αυτα που λέμε...
σκέψου πως αν κάποιος πραγματικά νιώθει ασχημα και το έχει παράπονο έχει πιο πολλές πιθανότητες να σηκώσει τη σημαία αν στρωθει στο διαβασμα παρα αν περιμενει απο μια τυχαια κληρωση "τζοκερ"...γιατι για να παραπονιέται κάποιος σημαίνει πως το έχει παραπονο...
φιλικα

omoios
01-08-2007, 15:38
παιδιά, το θέμα μας είναι η ανισότητα στα σχολεία και όχι αν έχει κάποιος αλλοεθνής δικαίωμα να σηκώσει τη σημαία. Ως προς αυτό, το δεδομένο των τελευαίων χρόνων μας λέει πως στο συγκεκριμένο ζήτημα, η ισότητα υπάρχει. Το θέμα είναι αν υπάρχει και αλλού.

Magisa
03-08-2007, 13:51
σκέψου πως αν κάποιος πραγματικά νιώθει ασχημα και το έχει παράπονο έχει πιο πολλές πιθανότητες να σηκώσει τη σημαία αν στρωθει στο διαβασμα παρα αν περιμενει απο μια τυχαια κληρωση "τζοκερ"...γιατι για να παραπονιέται κάποιος σημαίνει πως το έχει παραπονο...
φιλικα



pisteuo oti kanena paidi shmera den stonetai sto diabasma apla kai mono gia na shkosei th shmaia.

stronetai gia pollous allous logous, oxi omos gia auton.

esy tha stronosoun sto diabasma mono kai mono gia na shkoseis th shmaia???

necromancer_t
06-08-2007, 00:05
.2 Τωρα αυτό δεν είναι ρατσιστικό πάλι..γιατί μόνο τα παιδιά της τελευταίας τάξης συμμετέχουν στη απονομή της σημαίας?...ενώ με το ήδη υπάρχον σύστημα στη σημαία βρίσκονται παιδια κ απο τις 3 τάξεις..αν το ψάξεις δεν βγαίνει κ πολύ νόημα με όλα αυτα που λέμε...


Απλά δεν καταλαβαίνεις τι θέλει να πει η magisa...Μιλάει για το παιδί που κρατάει τη σημαία και όχι για τους παραστάτες...Τη σημαία με τις ισχύουσες διαδικασίες την κρατάει ένα παιδί, το οποίο είναι πάντα από την τρίτη γυμνασίου ή την τρίτη λυκείου και ποτέ από μικρότερη τάξη...Δηλαδή αυτό που προτείνει είναι να κρατάνε την σημαία πάλι από την τελευταία τάξη, όλα ή κάποια παιδιά και όχι ένα μόνο παιδί αν αυτό ήταν δυνατό...φιλικά necromancer_t!

necromancer_t
01-11-2007, 19:47
Παρατηρήσατε φέτος, πως δεν έγινε καμία νίξη για την σημαία???Φαίνεται το θέμα ξεφούσκωσε και δεν πουλάει.Φέτος όλοι ασχολήθηκαν με το θέμα του δικαιώματος των μαθητών να μην συμμετέχουν στην παρέλαση αν δεν το επιθυμούν!Μάλιστα κάποιοι βγήκαν και είπαν πως αυτό το γεγονός δημιουργεί ανισότητες, ανάμεσα στους μαθητές που θέλουν να συμμετέχουν και ανάμεσα σε αυτούς που δεν θέλουν και δεν έχουν δικαίωμα επιλογής ουσιαστικά, ενώ οι άλλοι συμμετέχουν και από επιλογή.Πόσο βλάκες μπορούν να είναι και να γιγαντώνουν ένα τέτοιο θέμα!